بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

چشم انداز HP و ارائه سرویس های مدیریتی در فناوری اطلاعات

IT Service Management OR ITSM

راهکار های موجود در ITSM به کمک 6 بخش کلی از سرویس های موجود در خود با نام های Services Desk , Services Broker , Change and Configuration Management , Asset Management ,Task Automation ,Busines Analystic که به عنوان نرم افزاری  برای به دست آوردن دست آوردی بزرگ در حیطه مدیریتی در اختیار مدیران شبکه قرار میدهد، باعث کاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن در ارائه خدمات در قالب داده های بزرگ و کلان یک سازمان میشود که شرکت HP آن را برای اولین بار ارائه کرده است تا تمامی شرکتها با استفاده از چهار چوب های استاندارد درون ITSM  بتوانند جهشی از ارائه فناوری های سنتی خود به فناوری های مدرن و Service provider  داشته باشند.

مدیریت سرویس‌های IT | مقالاتی در حوزه مدیریت فناوری |  پایگاه دانش و مدیریت مراکز noc | استاندارد بین المللی مدیریت و راهبری | راهبری خدمات فناوری اطلاعات | در زمينه مديريت سرويس هاي IT | سیستم مدیریت خدمات فنآوری اطلاعات ( ITSM )  | مشاوره و پیاده سازی مدیریت سرویس های فناوری اطلاعات

HP، برای مدیریت خدمات متمایز و ساده و به حد اکثر رساندن ارزش کسب و کار توسط تحکیم تمام فرآیند های ITSM در نظام یک سازمان توسط مدیر شبکه را توجیهی مدیریتی  مینامد که باعث حل تمامی رخداد ها و مشکلات داخلی شرکتها شده که شرکت  HP این فرایند را در قالب SaaS،در کنار ITSM قرار داده است که باز SaaS  خود شامل 6 سروس نرم افزاری میباشد.

 

 

 

بازدید 2075 بار

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper