بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مایکروسافت سیستم سنتر Microsoft system Center نرم افزار درباره دانلود نصب Microsoft System Center مجموعه ای از محصولات مدیریتی مایکروسافت

گسترش  روزافزون استفاده از شبکه های کامپیوتری و وابستگی کسب و کار سازمان ها به سرویس های ارائه شده توسط واحد های IT باعث گردیده است که مدیران IT نیاز به یک مدیریت استراتژیک در راستای استفاده از تکنولوژی های مختلف را داشته باشند امروزه  جهت رسیدن به این هدف ، داشتن یک زیرساخت مناسب که دارای انعطاف پذیری بوده و تطبیق پذیری زیرساخت IT را بالا ببرد جزء الزامات واحدهای IT سازمان ها ، شرکت ها و موسسات می باشد.

شرکت مایکروسافت جهت ایجاد پویائی در بسترهای IT اقدام به ارائه محصولات خانواده System Center نموده است این شرکت نسخه  System Center 2016  را جهت مدیریت Datacenter ها با توجه به مفاهیم Private Cloud و Public Cloud ارائه نموده است که این خانواده از محصولات شرکت مایکروسافت ضمن ارائه سرویس هائی در راستای مدیریت متمرکز سرویس ها و سیستم ها ، با ایجاد  توانائی جمع آوری و ثبت دانش در خصوص زیر ساخت ، سیاست ها و تجربه ها ، منافعی مهم برای سازمان ها ، شرکت ها  و موسسات ایجاد می نماید که می توان به منافعی همچون ارائه سرویس به موقع و مناسب به مشتریان، رضایت مندی مشتری نهائی، کاهش هزینه های جاری سازمان و اطمینان از بازگشت هزینه های انجام شده را برشمرد.

بسته‌ی نرم‌افزاری Microsoft System Center مجموعه‌نرم‌افزار Microsoft System Center راه حل و راهکار جامع مدیریتی شرکت مایکروسافت

 

 

 

 

Microsoft System Center 2016 تنها ابزار یکپارچه ای است که به مدیران شبکه امکان مدیریت کامل دیتاسنترها، Cloud های شخصی و عمومی و حتی Client ها را می دهد. Microsoft System Center 2012 همچنین تنها محصولی است که می تواند Hypervisor های متفاوت، ابزارهای شبکه از شرکت های مختلف مثل سیسکو، HP ،D-Link و حتی نرم افزارهای گوناگون را به صورت راه حلی یکپارچه، مدیریت کند.

Microsoft System Center مجموعه ای از محصولات مدیریتی مایکروسافت است که برای کمک کردن به مدیران IT برای مدیریت و پشتیبانی بهتر و آسانتر سیستم های Server و Client در شبکه های تحت این سیستم عامل طراحی شده است و شامل محصولات متنوعی است که هر کدام به منظور بر طرف سازی بخشی از نیاز یک مدیر IT طراحی شده اند و به شرح زیر هستند.

 

 

 

 

1. Microsoft System Center Configuration Manager یا به اصطلاح SCCM نمونه بروز شده محصول قبلی مایکروسافت در سال 2003 بوده که با نام Systems Management Server یا SMS شناخته میشده است و مهمترین وظایف آن مدیریت تنظیمات ، مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری و توزیع بسته های امنیتی به روی کلاینت ها ( Patch Deployment) می باشد .

2. Microsoft System Center Operations Manager یا به اصطلاح SCOM نرم افزار بسیار قدرتمند برای پایش یا مانیتورینگ و گزارش گیری از عملکرد سرویس های و برنامه های کابردی تحت سیستم عامل مایکروسافت است.

3. Microsoft System Center Service Manager یا به‌اختصار SCSM : در Service Manager با بکارگیری یک کنسول مبتنی بر وب این امکان به کاربران داده می شود که بتوانند درخواست‏های خود را مستقیما" به واحد پشتیبانی ارسال نمایند.

4. Microsoft System Center Virtual Machine Manager یا به‌اختصار SCVMM : مدیریت پیشرفته‌ی مجازی‌سازی و توسعه، مدیریت و بهینه‌سازی زیرساخت‌ها و مراکز داده‌ی مجازی و همچنین فیزیکی با بهره‌مندی بهینه از منابع است.

5. Microsoft System Center Data Protection Manager یا به اصطلاح SCDPM نمونه کاملی از یک نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از سیستم ها ( Backup) و بازگردانی اطلاعات در مواقع بروز حادثه ( Disaster Recovery) برای محصولات مایکروسافت است . این محصول شبیه نرم افزارهایی مثل Acronis و Symantec Backup Exec می باشد.

6. Microsoft System Center Endpoint Protection این ابزار که بر پایه Microsoft System Center Configuration Manager2012 طراحی شده است، کمک می کند که سازمانها مدیریت امنیت کلاینت ها را به طرز قابل توجهی افزایش و همزمان این مدیریت را ساده تر نیز کنند.

7. Microsoft System Center Opalis یا به اصطلاح SCO اپالیس یک سیستم مکانیزه شده برای هماهنگ سازی ابزارهای فناوری اطلاعات در کنار هم است و هدف اصلی آن کاهش هزینه های مدیریت دیتا سنتر در عین بالا بردن قابلیت های پردازشی فناوری اطلاعات در سازمان است. این نرم افزار توان مکانیزه سازی قابلیت های موجود ( Best Practices ) در محصول (MOF ( Microsoft Operations Framework و همچنین هماهنگی کامل با ITIL را دارد .


8. Microsoft System Center Essentials به اصطلاح SCE ترکیبی از SCOM و WSUS، سیستم بروز رسانی مرکزی مایکروسافت یا Windows Server Update Services

9. System Center Mobile Device Manager یا به اصطلاح SCMDM همانطور که از اسمش پیداست برای مدیریت ابزارهای موبایل مثل PDA و Smartphone ها بکار میرود.

 

دانلود مستند آشنایی با Microsoft System Center

مشاهده دموی آنلاین و دوره های آموزش تخصصی سیستم سنتر مایکروسافت

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper