قدرت شرکت های خدمات پشتیبانی StartUp در چیست؟
نیاز سازمان ها به شرکت های پشتیبانی به این دلیل میباشد که این شرکت ها به دلیل ارتباط روزانه خود با تعداد بسیار زیادی از سازمان ها با بستر های شبکه ای مختلف دارای پهنه ی گسترده ای از دانش فنی بوده و می توانند بهترین راه کار ها را ارائه دهند. در اینجا به ابزار هایی اشاره می کنیم که شرکت های مشاور در زمینه IT در پس تجربه بدست اورده اند و با استفاده از آنها می توانند خدماتی متمایز را به سازمان ها معرفی نمایند و به مرحله اجرا برسانند.
قدرت تحلیل نیاز سازمان ها متکی به دانش تحلیل داده
در اختیار قرار دادن متخصصینی توانمند در زمینه اجرا
پشتیبانی راه دور به صورت OnTime و حضوری در کوتاه ترین زمان
ارائه راه کار های نوین و جایگزینی آن با سرویس های قدیمی
بهینه سازی زیر ساخت های سخت افزاری
تدابیر استقرار امنیتی در ارتباطات داخلی و خارجی سازمان
راه اندازی ابزارهای سروری و کلاینتی جهت بهبود کیفیت کارایی کاربران
پشتیبانی از تمامی نرم افزار ها و سخت افزار های تخصصی
ارائه ابزار های دور کاری برای دسترسی تمام وقت مدیران به اطلاعات سازمانی
پیاده سازی سرویس های مانیتورینگ