مدیران آی تی و فرصت ها و چالش های فناوری اطلاعات
1- امنیت تعادل را برقرار میکند اما مطلق نیست.
امنیت یک تعادل فوق العاده ظریف است نه یک جنگ تمام عیار. شما از سرویس های امنیتی فقط برای تعادل ارتباطات داخلی و خارجی میتوانید استفاده کنید که این تعادل بخشی از اصول اجرایی می باشد که خودش هم همیشه در معرض خطر میباشد و نمی توان به آن مطمن تکیه کرد اما تمامی مدیران IT با توجه به دانستن آن، باز هم برای راضی نگه داشتن شرکتها، به صورت کاملا صرف از آن برای امنیت استفاده میکنند.
2- جستجو فروشندگان، اغلب با یک جستجو از طریق گوگل شروع میشود.
بر خلاف مدیران و گروه های صاحب نظردر زمینه فناوری اطلاعات، که همه چیز را در هر زمان و هر مکانی در بستر اینترنت میتوانند پیدا کنند؛ بسیاری از کاربران و حتی فروشندگان، لیست کالا ها و مشتریان خود را با وابستگی به Google Searching پیدا میکنند.
3- بررسی محصولات میتواند یک تعویض بزرگ باشد.
گاهی زمانی که شما مدیر IT در یک شرکت میباشید، تنظیمات ارتباطات بخش فروش با مشتریان را بر مبنای تنظیمات بر روی Exchange پیش میبرید که گاهی ابزارهای کار آمد تر برای جایگزینی موجود میباشد. اما IT Manager ها برای کسر ریسک مدیریتی خود دست به تعویض نمیزنند.
4- فرصت طلبی کارشناسان فناوری اطلاعات برای خرید
IT Buyers یا همان خریداران محصولات فناوری اطلاعاتف بهترین زمان برای خرید تکنولوژی و ابزار های مورد نیاز برای بهبود ارائه خدمات زیر ساختی شرکت خود را میدانند و در فصل نیاز و در زمان عالی و با قیمت عال میتوانند هوشمندانه خرید کنند.