بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

خدمات پشتیانی شبکه (Network support services) با کیفیت بالا و مطلوبیت دسترسی همیشگی مجموعه ما با هدف دسترسی پایدار به کامپیوترهای در شبکه و سرورها، تامین امنیت نرم افزاری، بهینه سازی عملکرد تجهیزات رایانه ای، بروزرسانی سیستم ها، پشتیبانی فنی و آموزش و مشاوره به کسب و کار شما کمک کند.

پشتیبانی شبکه چیست؟

ایجاد پایداری و امنیت در شبکه و سرور، افزایش بهره وری و کاهش هزینه های نیروی انسانی و رفع مشکلات کامپیوترها و موارد این چنینی از سری فعالیت های گروه های پشتیبانی شبکه می باشد.

هدف از ایجاد پشتیبانی شبکه

متخصصان خدمات پشتیبانی شبکه با هدف ایجاد و حفظ امنیت و جلوگیری از خرابی های احتمالی، ارتقا و به روز بودن سیستم ها و انواع خدمات نرم افزاری و سخت افزاری را ارائه می‌دهند.

خدمات پشتیبانی شبکه شامل چه مواردی است؟

خدمات پشتیبانی شبکه شامل نگهداری، عیب یابی، و رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه ICT است. این خدمات برای ادارات و شرکت ها در تهران و سایر شهرها حیاتی می‌باشند. از خدمات اکتیو میتوان به نصب و پیکربندی سوئیچ، روتر، فایروال، ماشین های مجازی، و انواع سرویس های شبکه گرفته از خدمات پسیو میتوان به نصب و راه اندازی زیرساخت شبکه و نصب آنتی ویروس برای جلوگیری از نفوذ بدافزارها می پردازد.

خدمات پشتیانی شبکه (Network support services) با کیفیت بالا و مطلوبیت دسترسی همیشگی مجموعه ما با هدف دسترسی پایدار به کامپیوترهای در شبکه و سرورها، تامین امنیت نرم افزاری

زمانی که سرعت شبکه پایین است، اطلاعات پراکنده شده، مشکلات در نرم افزارها و سخت افزارها، عدم رضایت از پیمانکار فعلی، و یا نیاز به کنترل دسترسی به اطلاعات شرکت، به پشتیبانی شبکه نیاز دارید. این خدمات به عنوان ابزاری حیاتی برای حفظ و بهبود عملکرد شبکه می توانند عمل کنند.

اگر به دنبال راهکاری مطمئن برای پشتیبانی شبکه کسب و کار خود هستید، با خدمات پشتیبانی شبکه ما، امنیت و کارآیی شبکه شما در دستان متخصصان ما قرار می گیرد.

خدمات پشتیبانی شبکه چگونه می‌توانند به کسب و کار شما کمک کنند؟

راه هایی که خدمات پشتیبانی شبکه می توانند به کسب و کار شما کمک کنند را می توان به شرح زیر بیان نمود:

۱. امنیت شبکه:

ما به طور دائمی نظارت بر امنیت شبکه شما داریم تا از هر گونه تهدیدی جلوگیری کرده و اطمینان حاصل کنیم که داده‌های شما در مقابل حملات مخرب محافظت شده اند.

۲. بهینه سازی عملکرد:

تخصص مهندسان ما همگام با علم و هنر، اجزای شبکه شما را بهینه سازی می‌کنند. نتیجه؟ عملکرد بهتر، سرعت بیشتر و هماهنگی بی نقص.

۳. پشتیبانی فنی ۲۴/۷:

تیم ما همیشه در دسترس شماست، آماده به پاسخگویی به هر چالش فنی. برای ما، زمان وجود ندارد، چرا که ما در هر لحظه در کنار شما هستیم.

۴. بروزرسانی های سیستمی:

با ارائه بروزرسانی های سیستمی منظم، اطمینان حاصل می‌کنیم که شبکه شما با آخرین فناوری ها همگام است و از بهترین ابزارها و نرم‌افزارها برخوردار است.

۵. آموزش و مشاوره:

تیم ما آموزش‌های لازم را ارائه می دهد تا کارکنان شما بتوانند از بهترین روش ها و ابزارهای ممکن برای مدیریت شبکه بهره مند شوند.

چرا باید به خدمات پشتیبانی شبکه ما اعتماد کنید؟

باید به چند دلیل به خدمات پشتیبانی شبکه ما اعتماد کنید تا بتوانید یک کسب و کار ایمن داشته باشید:

  • تجربه: تیم ما از سال‌ها تجربه در زمینه پشتیبانی شبکه برخوردار است.
  • قابلیت اطمینان: به کمک تکنولوژی های پیشرفته، ما اطمینان حاصل می کنیم که شبکه شما به طور پایدار و بدون انقطاع عمل می کند.
  • پاسخگویی سریع: تعهد به ارائه پاسخ های سریع و حل مشکلات به سرعت.
  • تنوع خدمات: خدمات ما شامل امنیت، بهینه سازی، مانیتورینگ و مدیریت کلیه جوانب شبکه است.

پشتیبانی شبکه ما، به کسب و کار شما امکان می‌دهد تا به آرامش و با اطمینان به توسعه و رشد خود ادامه دهد. از ما برای ارتقاء شبکه کسب و کارتان بهترین همراه خود را بخواهید.

 

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper