بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

با تحولات رخ داده در عرصه شبکه و ورود این فناوری عظیم به چرخه سازمان ها و نهاد ها و پیشرفت چشمگیر در ارائه خدمات پشتیبانی، بکاپ گیری و ریکاوری شبکه در کنار خدمات مطلوب و فواید بسیار زیاد آن، مشکلات و  چالشهایی را نیز به وجود آورده است که یکی از اصلی ترین این چالشها نحوه نگهداری از اطلاعات و پایداری آنها می باشد، به طوری که برای بسیاری از مدیران این نگرانی وجود دارد که در صورت بروز هر گونه اختلالات سیستمی در شبکه و یا بروز مشکلات در زیر ساخت، اشتباه کاربران و یا حوادث غیر مترقبه چطور می شود از اطلاعات محافظت کرد، خوشبختانه گروه مهندسی کهن شبکه پارسیان در این زمینه راهکارهای مناسبی عرضه کرده است که اطمینان لازم در زمینه حفظ و پایداری اطلاعات(BackUp) از تمامی سطوه داده ای، دیتا بیسی و زیرساخت مجازی سازی شده سرور های دیتا سنتر و خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های این سازمان ها و نهاد ها را فراهم می نمایند.

با تحولات رخ داده درعرصه شبکه و ورود این فناوری به چرخه سازمان ها و نهاد ها و پیشرفت چشمگیر در این زمینه در کنار خدمات مطلوب و فواید بسیار زیاد آن، این نهاد ها و سازمان ها را با چالشهایی نیز روبرو کرده است،

 

توجه داشته باشید، هنگام تصمیم گیری برای انتخاب این که از چه محصولاتی برای پشتیبان گیری استفاده نمود، باید به چندین عامل توجه داشت، استراتژی بکاپ گیری شما  باید با توجه به دسترسی به داده ها، زمان بازیابی و اهداف بازیابی تنظیم شود.

انواع روش های پشتیبان گیری:

  • Full Backup
  • Incremental Backup
  • Differential Backup

Full Backup:

این دسته از بکاپ ها از کلیه فایل ها بکاپ گرفته و آن‌ها را انتقال می‌دهند. این نوع بکاپ، اولین نوع بکاپ است، یعنی شما اگر تصمیم داشته باشید که دو نوع دیگر از بکاپ را نیز انتخاب کنید، ابتدا باید از تمامی فایل‌ها یک FullBackup بگیرید.

Incremental Backup:

این نوع بکاپ تغییرات را نسبت به بکاپ گرفته شده در روز قبل، تشخیص داده و از آن‌ها بکاپ می‌گیرد. زمانی که Incremental Backup را انتخاب می‌کنید، در اولین روز از بکاپ گیری، سیستم یک FullBackup از فایل‌های شما تهیه کرده و در روز بعد، تغییرات نسبت به روز قبل را بکاپ می‌گیرد.

Defferential Backup:

این نوع بکاپ تغییرات را نسبت به آخرین FullBackup گرفته شده در روزهای قبل تشخیص داده و از آن‌ها بکاپ می‌گیرد .

زمانی که Differential backup را انتخاب می‌کنید، در اولین روز از بکاپ گیری، سیستم یک FullBackup از فایل‌های شما تهیه می‌کند و در روزهای بعد، از تغییرات نسبت به آخرین FullBackup موجود، بکاپ گیری می‌کند.

تفاوت میان بکاپ روش های بکاپ گیری Incremental  و Differential :

در بکاپ Incremental حجم بکاپ های گرفته شده از سرور ها کم بوده و برای Restore کردن آنها باید تعداد مراحل بیشتری صورت پذیرد و اینکه برای ریکاوری به آخرین فول بکاپ و تمامی فایل های Incrimental نیاز می باشد.

در بکاپ Differential حجم بکاپ های گرفته شده از داده، دیتابیس و ماشین های مجازی زیاد بوده ولی برای Restore کردن تعداد مراحل کمتری با زمان مناسب تری لازم است و برای ریکاوری به آخرین فول بکاپ و تنها اخرین Differentioal نیاز می باشد.

 

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper