بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

راه کار های دور کاری در شبکه های امروزی سازمان ها به عنوان روشی مدرن توسط مدیران شبکه انتخاب مشود تا بتوانند به دلیل شیوع بیماری به ادامه فعالیت ها و راه برد های درون سازمانی خود از راه دور ادامه دهند به صورتی که کارمندان به جای حضور در داخل شرکت کار ها و وظاف سازمان خود را از راه دور به صورت دور کاری انجام دهنده و مدیران امکان نظارت بر فعالیت آنها را داشته باشند.

 

پیاده سازی سامانه دور کاری اسکایپ

 

معرفی راه کار های دور کاری و انجام کارهای سازمانی از راه دور

با توجه به پیشرفت های چشم گیر فناوری های شبکه و سرویس های دور کاری در دنیای فناوری اطلاعات شبکه های مدرن در حال مهاجرت به زیرساخت هایی هستند که بتوانند فعالیت های خود را به صورت کلی از راه دور انجام دهند و نه تنها به دلیل اتفاقاتی از جمله بیماری و ... تا بتوانند در همه حالات فعالیت های خود را به صورت ریموت Remote Control And Services پیش ببرند تا از مزایای بیشمار راه اندازی و پیاده سازی سامانه دور کاری شبکه بهره مند شوند.

تکنولوژی  و فناوری های مدرن امروزی به کمک مدیران و صاحبان کسب و کار  آمده و با تکیه بر نرم افزار های  دورکاری از طرفی  قابلیتهایی از جمله مدیریت زمان ، مدیریت پروژه و خدمات  ، مدیریت وظایف کارمندان، مدیریت سفارش های مشتریان، مدیریت درخواستها در پشتیبانی، مدیریت ارتباط با مشتریان و CRM، مدیریت فروشگاه  و شعب ، مدیریت دفتر کار و اداره ، مدیریت کارخانه و خطوط تولید، مدیریت تیکتینگ  و ثبت سفارشات آنلاین و از طرف دیگر برای افرادی که باید دور کاری کنند مانند منشی  و مسئول دفتر ، برنامه نویس ها ، بازاریاب ها، واحد فروش ،حسابدار ها، مدیران، کارشناسان سیستمها و پشتیبان دهنده ها و بسیاری دیگر از طیف های سازمانی از قابلیتهای کاربردی فراوانی در استفاده از ویژگی های دورکاری تحت شبکه و اینترنتی ایجاد کرده است استفاده کنند.

مزایای استفاده از سامانه دور کاری چیست و چرا به آن احتیاج داریم؟

از جمله مزایای پیاده سازی راهکار های دور کاری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کاهش آلودگی و بیماری و کنترل شیوع انتقال

امکان سرویس دهی سریع و در لحظه از طریق اینترنت و آنلاین

پاسخ گویی 24/7 در پشتیبانی و نگهداری سرویس های ارائه شده به مشتریان

نظارت کامل و گزارش گیری لحظه ای از رفتار کارمندان به صورت راه دور

افزایش بهره برداری سازمان‌ها با کاهش هزینه ها جاری از جمله  هزینه‌های امور اداری، تولیدی و....

توجه به نتیجۀ کار کارمندان و سازمان و عدم وابستگی به ساعات حضور فرد در شرکت

کاهش هزینه های  مربوط به کارمندان مانند هزینه های رفت و آمد، زمان، لباس فرم و ...

امکان انتخاب کارمندان بدون محدودیت جغرافیایی

عدم نیاز به حضور به محل کار و امکان کار در منزل

ارائه خدمات سازمانی به مشتریان خود و دسترسی به منابع داده ای

چگونه یک نرم افزار دور کاری خوب برای شرکتمان تهیه کنیم تا کرونا نگیریم؟

در اینجا راهکار دورکاری و سرویس دهی از راه دور به کمک سازمان ها، شرکت ها و کسب و کار ها ی مختلف می آید. پیاده سازی راهکار های دورکاری با استفاده از بستر اینترنت به صورت آنلاین و بسیار امن  این امکان را به سازمان ها می دهند تا به داده ها و اطلاعات خود در سرور های موجود در شبکه در هر کجا و با هر دستگاهی بدون محدودیت جغرافیایی و از طریق موبایل، تبلتف، پی سی در سریع ترین زمان ممکن دسترسی پیدا کنند. به همین دلیل با استفاده از تکنولوژی ها و نرم افزار های دورکاری  در این اوضاع شیوع ویروس کرونا  باعث می شود کارمندان در خانه های خود بمانند و از راه دور به تمامی کار های اداری و روز مره خود برسند و پاسخ گوی نیاز های سازمان خود باشند و  از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.

بهترین راهکار دورکاری برای یک سازمان کدام است؟

چه نرم افزار هایی برای دور کاری وجود دارد؟

امروزه  نرم افزار های دورکاری بسیاری وجود دارد که در لایه های مختلف ومتناسب با نیاز سازمان ها قابل ارائه می باشد که در این بین 4 شرکت مایکروسافت با نرم افزار Skype For Bussiness ، شرکت Vmware با محصول دور کاری Horizon View و Horizon App و شرکت سیتریکس  با محصول XenApp و XenDesk و شرکت سیسکو با محصولات Collaboration پیشتاز عرصه پیاده سازی و راه اندازی زیرساخت دورکاری و ارائه خدمات راه دور امن و سریع هستند تا با پیاده سازی این راه کار ها یک سازمان را به سامانه دور کاری قدرتمند و ماندگار تجهیز نمایند. همچنین با استفاده از این نرم افزار ها می توان به تمام منابع اطلاعات داده های سازمان خود  در هرکجا و با هر دستگاهی دسترسی پیدا کرد.

 

در این بین شرکت مهندسی کهن شبکه پارسیان به تجربه ای 15 ساله در حوزه مجازی سازی و ارائه راه کار های سازمانی دور کاری و تکیه بر کارشناسان متخصص و مجرب آماده ارائه هرگونه خدمات در پیاده سازی، مشاوره، پشتیبانی و راه اندازی خدمات دورکاری برای مشتریان خود می باشد.

 

#در_خانه_بمانیم #مقابله_با_ویروس_کرونا #کرونا_را_شکست_میدهیم

 

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper