بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

نرم افزار های برتر و رایگان ریموت دسکتاپ، یا به عبارتی به طور دقیق تر remote access control، به شما این امکان را می دهد تا از راه دور به وسیله یک کامپیوتر به سیستم دیگر متصل و آن را کنترل کنید. توانایی کنترل ماوس و کیبورد به مانند کامپیوتر خودتان به وسیله این نرم افزار وجود دارد.

عموما برای دسترسی از راه دور به یک کامپیوتر نیازمند آن هستید که نرم افزاری بر روی کامپیوتر مقصد نصب شود تا بتوانید به وسیله آن نرم افزار کامپیوتر مورد نظر را کنترل کنید، به کامپیوتر تحت کنترل host و به کامپیوتر کنترل کننده client می گویند.

نرم افزار های برتر و رایگان ریموت دسکتاپ، یا به عبارتی به طور دقیق تر remote access control، به شما این امکان را می دهد تا از راه دور به وسیله یک کامپیوتر به سیستم دیگر متصل و آن را کنترل کنید. توانایی کنترل ماوس و کیبورد به مانند کامپیوتر خودتان به وسیله این نرم افزار وجود دارد.

اکنون به تعدادی از نرم‌افزار های که از راه دور می توان کامپیوتر دیگری را کنترل کرد اشاره می کنیم:

1) Ultra VNC الترا وی ان سی

مانند بعضی دیگر از کنترل کننده ها یک سرور و یک viewer کلاینتی است که روی هر دو کامپیوتر نصب می شود.

طرف میزبان host side

وقتی که می خواهید Ultra VNC نصب کنید از شما پرسیده می شود که می خواهید سرور viewer و یا هر دو را بر روی کامپیوتر نصب کنید که سرور را بر روی کامپیوتری که بخواهید به آن وصل شوید نصب می کنید. می توانید الترا وی ان سی Ultra VNC را به عنوان سیستم ستینگ نصب کنید که همیشه به حالت کار باشد، این ایده آل ترین حالت برای زمانی است که می خواهید با کلاینت ارتباط داشته باشید.

طرف کلاینت client side

برای برقراری ارتباط با الترا وی ان سی سرور، باید بخش viewer را هنگام نصب تنظیم کنید. پس از تنظیمات پورت ها در روتر خود، می تواند از هر کجا که هستید با اتصال اینترنتی به سرور الترا وی ان سی متصل شوید. از طریق یک موبایل و یا کامپیوتر شخصی و تنها چیزی که برای این ارتباط نیاز است آدرس آی پی سرور می باشد. Ultra VNC دارای امکاناتی نظیر انتقال فایل، چت متنی، اتصال به کلیپ بورد پشتیبانی و حتی در حالت سیف مود کامپیوتر هم می شود متصل شد.

2) Chromr Remote Desktop کروم ریموت دسکتاپ

کروم ریموت دسکتاپ یک ویژگی خاصی برای گوگل کروم دارد که هر کامپیوتری که گوگل کروم را راه اندازی می کند می تواند به آن وصل شود به مانند وی ان سی دارای دو قسمت host و  client  می باشد:

طرف میزبان host side

طریقه کارکرد بدین صورت است که شما از طریق نصب گوگل کروم روی سیستم خودتان و اجازه دسترسی از راه دور را به آن بدهید. ملزومات این کار ورود اطلاعات حساب کاربری جی میل و یا یوتیوب هست تا به حساب کاربری گوگل خود متصل شوید.

طرف کلاینت client side

برای اتصال به کامپیوتر میزبان، از طریق سیستم دیگری که تمام ویژگی های کروم کلاینت را داشته باشد (منظور نسخه ورژن و تمام اطلاعات ثبتی ) با استفاده از کد دسترسی موقت میزبان که توسط کامپیوتر میزبان داده می شود وصل شوید. از آن جا که وارد سیستم شده اید می تواند تمامی مشخصات کامپیوتر دیگر من جمله نام آی پی IP و سایر اطلاعات را مشاهده و کار خود را انجام دهید، اما امکاناتی نظیر چت متنی را در سرویس Chromr Remote Desktop نخواهید داشت. نکته دیگر این است که وقتی کاربر کروم را باز نکرده و یا به طور کامل از حساب خود خارج نشده می توانید به کامپیوتر مقصد متصل شوید.

3) Windows Remote Desktop ویندوز ریموت دسکتاپ

این نرم افزار به عنوان یکی از برنامه های اجرایی کامپیوتر در خود ویندوز وجود دارد و نیازی به نصب برنامه اضافی نیست. این سرویس با کلاینتی به تام RDP یا Windows Remote Deskto Program در سیستم عامل های ویندوزی کار می کند.

طرف میزبان host side

ابتدا برای وصل شدن توسط ویندوز ریموت دسکتاپ باید به منوی کنترل پنل بروید و در قسمت سیستم پروپتیز، باید اجازه اتصال را بدهید، سپس طرف دیگر می تواند در صورتی که در شبکه ارتباطی داخلی باشد به شما متصل شود.

طرف کلاینت client side

طرفی که بخواهد به شما وصل شود ابتدا باید در منوی run گزینه mstsc را وارد کند و پس از آن صفحه ریموت دسکتاپ باز می شود که با وارد کردن IP  طرف دیگر اتصال به صورت کامل صورت می گیرد.

4) َAny Desk انی دسک

نرم افزار Any Desk انی دسک برنامه ایست که شما هم به صورت پرتابل و هم به به صورت نصبی قابلیت نصب را دارد.

طرف میزبان host side

ابتدا برنامه انی دسک را نصب می کنید که پس از اتمام نصب یک شماره نه رقمی برای سمت شما اعلام می شود. وقتی که کلاینت می خواهد به شما وصل شود با وارد کردن این کد نه رقمی و اجازه از شما توسط برنامه می تواند به شما وصل شود.

طرف کلاینت client side

در این طرف ابتدا برنامه انی دسک را run می کنیم پس از این عمل کد نه رقمی طرف میزبان را وارد می کنیم، حتما باید بستر اینترنت برای هر دو سیستم فراهم باشد. پس از اینکه تقاضای ما برای سمت میزبان ارسال می شود، برای میزبان این پیام ارسال می شود که آیا اجازه اتصال را به کلاینت میدهی که با تایید میزبان ارتباط برقرار می شود. نرم افزار Any Desk انی دسک به صورت خودکار اتو آپدیت می باشد و قابلیت های مانند وضعیت تمام صفحه، سرعت ارتباطی بین دو کامپیوتر، ارسال فایل و صدا، ثبت اطلاعات ریموت زده شده، اتصال کی بورد و ماوس، توانایی اسکرین شات از سمت کامپیوتر میزبان و قابلیت ری استارت کردن کامپیوتر میزبان را دارد.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper