بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

محصولات جدید شرکت اچ پی HP

HP در تاریخ 5 ژانویه 2015 سه محصول جدید را اعلام کرده است که تجارت قدرتمند و مجموعه استفاده کنندگان محصولاتشان را بیشتر گسترش خواهد داد.

این محصولات عبارتند از:

HP Pavilion Mini Desktop

HP Stream Mini Desktop

ZBook Workstation


اگر در فضای خانه خود هستید بناربراین مینی دسکتاپهایHP Pavilion  و HP Stream را از دست ندهید. این رومیزی کوچک یک طراحی بسیار جمع و جور دارند و درهم ریختگی به آنها اضافه نشده است.    
مینی دسکتاپ HP Pavilion فقط کمی بیش از 2 اینچ قد آنهاست و تنها 1.6 پوند وزن دارند، بنابراین تصور یک کامپیوتر رومیزی کامل هستند که می توانید آن را در کف دست خود جا دهید. آنها با سیستم عامل ویندوز و تا پردازنده هایCore i7 اینتل طراحی شده اند. بنابراین شما می توانید در وب گشت و گذار کنید، گیم بازی کنید، بر روی تکالیف کار کنید، تصاویر را ویرایش کنید و خیلی کارهای بیشتر را با سهولت انجام دهید. مینی دسکتاپهایPavilion  دارای یک پورت نمایش و قابلیت اتصال HDMI می باشد به طوری که شما می توانید آن را به مانیتور و سایر دستگاه ها مانند تلویزیون خود، وصل نمایید.

 

البته مینی دسکتاپHP Stream  مقرون به صرفه تر هست و ارائه های مختلف بیشتری نسبت به HP Pavilion دارد. این مدل یک هارد SSD 32 گیگابایتی برای سرعت فوق العاده داشته و همراه با200  گیگابایت فضای ذخیره سازی وان درایو (یک فضای ذخیره سازی روی بستر اینترنت) مایکروسافت برای دو سال می باشد، بنابراین شما فضای زیادی برای فایل ها، اسناد و عکس های خود خواهید داشت که از هرجای دنیا که دسترسی به اینترنت داشته باشید به این اطلاعات نیز دسترسی خواهید داشت.

 

در حال حاضر hp در حال حرکت به سویHP ZBook 14  و 15u-HPS  جدیدترین محصول برای تجارت می باشد. این ایستگاه های کاری نسل دوم مانند اسب های کاری هستند! این نوت بوک ها در اندازه های 14 "و 15.6" و گزینه های سفارشی ارائه می شوند به طوری که شما می توانید بهترین پیکربندی را برای نیازهای تجاری خود دریافت کنید.

 

اجرای سیستم عامل ویندوز، طراحی با هسته پردازنده نسل پنجم اینتل ، گرافیک AMD تا16  گیگابایت حافظه و تا 1.25 TB حافظه ذخیره سازی، شما را اساسا برای هر نوع کاری که می تواند در مسیرتان گذاشته شود، آماده می کند.  ZBook 14 دارای یک صفحه نمایش لمسی اختیاری می باشد و هر دو این ایستگاه های کاری تحت تست115،000  ساعته در فرآیند همه ی تست های HP قرار گرفته اند.

اگر شما آنقدر هیجان زده اید که می خواهید این محصولات را برای خود داشته باشید فقط کافیست چند هفته صبر نمایید! برای شروع مینی دسکتاپ HP Pavilion  با قیمت 319 دلار وHP Stream  با قیمت چشمگیر 179 دلار آغاز خواهد شد. این قیمتها شامل صفحه کلید همراه و ماوس می باشد. انتظار می رود این محصولات در ایالات متحده در چهاردهم ژانویه در وب سایت HP و در هشتم فوریه برای خرده فروشان انتخابی در دسترس باشد. همچنین انتظار می رود ایستگاه های کاریZBook  در ماه ژانویه در سراسر جهان با قیمت ابتدایی1249  دلار برای سایز 14 "و 1199 دلار برای سایز15" در دسترس باشد.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper