بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

اطلاعیه دعوت به همکاری نیروی کارآموز رایگان و بدون حقوق در رشته کامپیوتر شاخه نرم افزار/سخت افزار و شبکه و فناوری اطلاعات و آی تی IT در شرکت مهندسی شبکه پال نت به صورت حضوری پاره وقت و تمام وقت در شهر تهران با آموزش عملی و کارگاه های تجربی توسط کارشناسان پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و متخصصان علوم کامپیوتری

جزئیات اطلاعیه جذب کارآموز کامپیوتر و شبکه و فناوری اطلاعات IT

دوره های آموزشی در قالب کارآموز رایگان کامپیوتر و کارورز مجانی شبکه و فناوری اطلاعات IT به بخش های مختلف در شرکت تقسیم می شود که در ادامه عنوان این طرح های کارآموزی برای آشنایی بیشتر شما متقاضیان گرامی و فارغ التحصیلان رشته های آی تی و کامپیوتر و مهندسی شبکه آورده شده است. لازم به توضیح است که کارجو، پس از گذراندن دوره 3 تا 4 ماهه دوره کارآموزی بسته به اشتیاق و استعداد خودش، از یک تا صد درصد مفاهیم این قسمت های مختلف دوره را مسلط خواهد شد و فرا خواهد گرفت.

دعوت به همکاری کارآموز رایگان در موقعیت شغلی پسیوکار و نصاب شبکه و کامپیوتر

در دوره کارآموزی رایگان کامپیوتر و تجهیزات کامپیوتری مباحثی همچون عیب یابی سخت افزار، رایانه، شبکه و توانایی اسمبل رایانه را فرا خواهید گرفت و پس از مدتی در موقعیت شغلی پسیوکار و نصاب شبکه و کامپیوتر به مواردی همچون کابل کشی شبکه، تلفن و کار با کروز تلفن،  نصب پچ پنل و رک مسلط خواهید شد.  تعمیرات اولیه پرینتر و سخت افزار کامپیوتری از دیگر آموزش های کاربردی است که متقاضیان موقعیت کاری پسیو کامپیوتر و نصاب تجهیزات سخت افزاری فرا خواهد گرفت. بهتر است متقاضیان کارجویی کامپیوتر و شبکه و فناوری اطلاعات اندکی مسلط به مفاهیم پایه ای شبکه و آشنایی با تجهیزات شبکه و کامپیوتر داشته باشند.

جذب کارآموز رایگان کارآموز کامپیوتر و شبکه و فناوری اطلاعات internship

جذب کارآموز مجانی در موقعیت شغلی نیروی هلپ دسک و پشتیبانی Help Desk

در دوره کارآموزی مجانی در موقعیت شغلی نیروی هلپ دسک و پشتیبانی Help Desk به به مفاهیم پایه شبکه های کامپیوتری تسلط پیدا خواهید کرد.  کارآموز رایگان کامپیوتر، آشنا به سخت افزار و نرم افزارهای عمومی کامپیوتر خواهد شد. بهتر است که در این مرحله دارای حداقل یکی از مدارک MCSE یا MCITP ( یا در حال گذراندن دوره ) باشید. کارآموز مجانی در موقعیت شغلی نیروی هلپ دسک و پشتیبانی Help Desk، باید علاقه مند به یادگیری و کار گروهی،  متعهد، منضبط و مسئولیت پذیر و وظیفه شناس، خوشرو و برخوردار از روحیه مشتری مداری، صبور و انعطاف پذیر، با انگیزه، پرانرژی و پویا و پیگیر و نتیجه گرا باشد.

استخدام کارآموز رایگان در موقعیت شغلی کارشناس پشتیبانی شبکه

موقعیت شغلی کارشناس پشتیبانی شبکه و کامپیوتر یکی از جذاب ترین فرصت های شغلی برای متقاضیان ورود به بازار کار آی تی در ایران و خارج از کشور است. در دوره کارآموزی رایگان موقعیت شغلی کارشناس پشتیبانی شبکه با مباحثی مانند مفاهیم شبکه و  +Network نتورک پلاس تسلط پیدا خواهید کرد. آشنایی کامل با سخت افزار و تجهیزات شبکه،  مسلط به ویندوز سرور، مسلط به عیب یابی شبکه  Troubleshooting و امور پشتیبانی کامپیوتر و سرویسهای شبکه،  آشنا با مفاهیم امنیت و فایروال و  تجربه کار با ابزارهای مانیتورینگ از دیگر مواردی است که در این موقعیت شغلی فراهم گردیده است. برای کارآموز کامپیوتر و شبکه،  آشنایی با SQL Server مزیت محسوب می گردد.

از دیگر موارد شخصی که به جذب کارآموز رایگان پس از گذراندن دوره های آموزشی در شرکتهای فناوری اطلاعات و مهندسی شبکه کمک بسیاری می کند اینهاست،  خوش برخورد و دارای روحیه کار تیمی، علاقه مند به یادگیری،  پیگیر، دقیق و منظم،  مقید به مستندسازی و داکیومنت سازی اطلاعات می باشد.

استخدام کارآموز رایگان در موقعیت شغلی فناوری اطلاعات (IT)

دوره کارآموزی فناوری اطلاعات و رسیدن به موقعیت شغلی مهندس آی تی علاوه بر تسلط بر بر مفاهیم شبکه، در طول دوره کارورزی مسلط بر مباحث DNS / DHCP / Domain / GPO / WSUS / VPN و ... می گردد. آشنایی با یکی از نرم افزارهای مانیتورینگ زیرساخت سرویسها و تجهیزات شبکه مانند Zabbix و تجربه کار با Mikrotik Routerboard و سوئیچ روترهای سیبسکو Cisco Switch & Router را فرا خواهد گرفت. آشنایی و تجربه کار با سرور HP و Dell Server و سایر سرورهای مورد استفاده در زیرساخت های مهندسی فناوری اطلاعات IT را فرا خواهد گرفت.
تجربه کار با نرم افزار Veeam Backup، به عنوان سامانه پشتیبان گیری از زیرساخت های مجازی Vmware ESX و تجربه عملی کار با vCenter و ESXi 6.5 را آموزش خواهد دید. تجربه پشتیبانی و حل مشکل کلاینت های کامپیوتری از دیگر مباحثی است که کارآموز دوره کارشناسی فناوری اطلاعات به آن مسلط خواهد شد.
خوش برخورد، روابط عمومی بالا، روحیه کار تیمی، منضبط و پشتکار در پیگیری امور فنی و کسب سابقه کار مفید و تجربه عملی و کارگاهی در سمت مهندس آی تی از دیگر مواردیست که می تواند به کارجو در جذب راحت تر در بازار کار شبکه و آی تی ایران بسیار کمک کند.

کاریابی کامپیوتر جابز، اطلاعیه دعوت به همکاری نیروی کارآموز رایگان و بدون حقوق در رشته کامپیوتر شاخه نرم افزار/سخت افزار و شبکه و فناوری اطلاعات و آی تی IT

چگونگی ثبت نام در سامانه کارجویی کامپیوتر و شبکه و فناوری اطلاعات

کارشناسان جذب نیروی کارآموزی کامپیوتر و شبکه و فناوری اطلاعات در گروه پال نت، درخواست هایی را که از طریق سایت کامپیوتر جابز، کاریابی ویژه شغل های مرتبط با آی تی، شبکه و برنامه نویس به آدرس اینترنتی ComputerJobs.ir ارسال می شود را مطالعه می نمایند و از طریق پنل مدیریت همان سایت به درخواست های متقاضیان در رابطه با پذیرش و یا عدم پذیرش نیرو، پاسخ می دهند. خواهشمند است از تماس تلفنی و یا هر شیوه تماس دیگر خودداری نمایید.

پس از اینکه وارد سایت شدید از منوی "کارجو" گزینه "جستجوی پیشرفته شغل" را کلیک نمایید. فقط کافیست در فیلد نوع شغل، گزینه کارآموزی را انتخاب نمایید. پس از آن در بین آگهی های استخدامی کارجویی، علاوه بر اطلاعیه استخدام این مجموعه، لیست آگهی های جذب نیرو به صورت کارآموزی و لیست همه شرکتهای کارآموز پذیر در کل کشور را مشاهده خواهید کرد.

کارشناسان جذب نیروی کارآموزی کامپیوتر و شبکه و فناوری اطلاعات در گروه پال نت، درخواست هایی را که از طریق سایت کامپیوتر جابز، کاریابی ویژه شغل های مرتبط با آی تی، شبکه و برنامه نویس به آدرس اینترنتی ComputerJobs.ir ارسال می شود

 پس از مشاهده نتایج می توانید این موقعیت شغلی را تایید کنید و اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی و مدرک تحصیلی و نحوه همکاری به صورت پاره وقت یا تمام وقت و حضوری و سایر شرایط را مشخص نمایید. نتیجه درخواست تان را نیز در پنل کاربری خودتان در سایت تخصصی استخدام کامپیوتر جابز مشاهده نمایید.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper