مرکز سرویس مرکزی جهت سرویس پشتیبانی و خدمات
شرکت های پشتیبان دهنده خدمات مختلف در حوزه های گوناگون تا حد امکان میتوانند جهت کنترل کاربران و پرسنل خود، تلفن های کارشناسان خود را کنترل کنند تا اینکه مطمئن شود که خدمات این کارشناسان و کارمندان به مشتریان customer service و نمایندگان پشتیبانی فنی tech support از کیفیت مطلوبی برخوردار است و همیشه کار خود رابه نحو احسنت انجام میدهند.
مرکز سرویس مشتریان، خدمت نوین و جذابی است که می تواند در بالابردن کیفیت خدمات پشتیبانی و همچنین ارتقا رضایت مشتریان خدمات مختلف نقش تاثیرگذاری را ایفا نماید.