امروزه بیشتر مدیران شرکت ها به راه اندازی سرویس های جدید شبکه روی آورده اند تا سرعت ارائه خدمات خود را افزایش و میزان زمان هدر رفته در ارائه Service را کاهش دهند و بازدهی بیشتر در خدمات و سرویس های تحت شبکه داشته باشند. اما نکته بسیار مهم این است که اکثر همین مدیران به پشتیبانی، پس از نصب سرویس های شبکه اعتقادی ندارند و گاها روزها و ماه ها از روی خوش شانسی، مشکلی نیز برای سرویس های ارائه شده خدمات شبکه آنها رخ نمی دهد. با همه این تفاسیر باید بدانند که عمر کارایی بهینه شبکه بر اساس بهینه سازی منظم و ارتقاء همیشگی میزان مصرف منابع است.
چرا یک شبکه نیاز به پشتیبانی برون سپاری شده منظم دارد؟
یک شبکه در سطح سازمان نیاز به رسیدگی و پشتیبانی بطور منظم دارد تا از مشکلات احتمالی یا مشکلات به وجود آمده جلوگیری شود. این مشکلات در سطح شبکه می تواند مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری باشد به عنوان مثال، اختلال در سرور ها، ماشین های اداری فیزیکی و یا مجازی یا ایجاد نقص در زیر ساخت های شبکه و دیتا سنتر. اما اگر بطور منظم به سرویس های شبکه رسیدگی شود نه تنها سرویس دچار مشکل نمی شود بلکه عمر Service طولانی تر می شود. گروه مهندسی شبکه پال نت توانسته با بکار گیری از متخصصین مجرب و استفاده از دانش و ابزارهای روز دنیا خدمات نوین ارائه شده در حوزه شبکه های کامپیوتری را همان طور که شما بدان نیاز دارید ارائه دهد.
دلیل عدم اعتماد مدیران به واحد های پشتیبانی سرویس های شبکه چیست؟
البته این عدم اعتماد مدیران گاهی از روی عدم مسئولیت می باشد و گاهی از روی کلاهبرداری هایی که در این عرصه به وجود آمده می باشد. شرکت مهندسی شبکه پال نت با تنظیم قراردادی مشخص و به نفع کارفرما اعتماد شما را متناسب با هر آنچه که در خدمات شبکه به صورت حضوری و راه دور بدان نیاز مندید جلب می کند و با آینده نگری های مهندسان مجربش می توانید از بروز هر مشکلی جلو گیری کنید تا نگرش مدیران سخت گیر را به این عرصه بزرگ تغییر بدهد. شرکت های موفق دارای پشتیبانی های قوی هستند چون هیچ وقت به مشکلی برخورد نمی کنند، پس می توان با اعتماد به شرکت های ارائه دهنده خدمات برون سپاری شده شبکه و تکیه به دانش فناوری اطلاعات سازمانی پر سود را برای خود رقم بزنید.
وظیفه شرکت های پشتیبانی در ارائه خدمات مطلوب
متخصصین شرکت های پشتیبانی شبکه موظف هستند که:
بطور مداوم شبکه ها را بررسی کنندتا از بروز هر مشکلی جلو گیری کند
بصورت 24 ساعته چه حضوری و چه غیر حضوری شبکه ها را بررسی کنند
ارائه گزارش روزانه درمورد وضعیت شبکه
بررسی عملکرد صحیح شبکه
دادن اطلاعات درمورد نحوه عملکرد سیستم های شبکه
رفع مشکلات در سریع ترین زمان ممکن
پیاده سازی و به روز رسانی سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری
به صورت کلی تمامی خدمات شبکه به تعامل بین دو طرف به صورت شبانه روزی و استفاده از سرویس های مانیتورینگ و گزارش گیری آنلاین صورت می گیرد تا بتوان پایداری و کارامدی بودن شبکه را تضمین و گارانتی نمود.