بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

بی شک مهمترین دستاورد نمایشگاه الکامپ سال 98؛ پیشتازی رمز ارزها و عقب‌نشینی کلان‌داده بود. حضور شرکت‌های فعال در حوزه بلاک‌چین (فناوری زنجیره بلوکی) و Digital Currency ها بسیار بیش از حد انتظار بود. الکام‌ تاکز و برگزاری پنل‌های تخصصی جهت آموزش آخرین روندها، تکنولوژی‌ها و مفاهیم تخصصی توسط صاحب‌ نظران و متخصیین حوزه فناوری اطلاعات کشور یکی دیگر از نکاتی هست که در نمایشگاه امسال جای تقدیر داشت.

نمایشگاه الکامپ سال 98

نمایشگاه الکامپ سال 1398 با شعار آینده بهتر از تاریخ 27 الی 30 تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید. در ادامه وضعیت نمایشگاه و دستاوردهایش در مقایسه با سال‌های قبل نقد و بررسی خواهد شد.

مهمترین دستاورد نمایشگاه الکامپ سال 98؛ پیشتازی رمز ارزها و عقب‌نشینی کلان‌داده بود. حضور شرکت‌های فعال در حوزه بلاک‌چین (فناوری زنجیره بلوکی) و Digital Currency ها بسیار بیش از حد انتظار بود. الکام‌ تاکز و برگزاری پنل‌های تخصصی جهت آموزش آخرین روندها، تکنولوژی‌ها و مفاهیم تخصصی


1- حضور کم‌ فروغ شرکت‌های فعال در حوزه‌های کلان‌داده، علم‌داده، هوش‌ مصنوعی و... در نمایشگاه‌ امسال یکی از موارد بسیار مشهود بود. در سالن گذشته بیش از 10 شرکت و استارت‌ آپ به صورت تخصصی در این حوزه‌ها محصول و خدمات متنوعی ارائه کرده بودند. این تعداد چه از لحاظ کمیت و کیفیت در نمایشگاه امسال بسیار کمتر از سال گذشته بود.

2- در مقابل، حضور استارت‌آپ‌ها / شرکت‌های فعال در حوزه بلاک‌چین (فناوری زنجیره بلوکی) و رمز ارزها بسیار بیش از حد انتظار بود. شرکت‌‌هایی که بعضا هر کدام از لقب "اولین" در بنر و تبلیغات خود استفاده کرده بودند. درصورت عدم رسیدگی و حل نشدن مشکلات قانونی و رگولاتوری که در مسیر توسعه  این تکنولوژی قرار دارد، متاسفانه به نظر می رسد در رویدادهای آینده شاهد ریزش قابل توجه این دسته از شرکت‌های نوپا باشیم.

3- یکی از تفاوت‌های مثبت نمایشگاه امسال با سال‌های گذشته، بخش «الکامپ ترندز» نمایشگاه بود. در نمایشگاه امسال سالن شماره 6 به شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های نوین اختصاص داده شده بود. اختصاص این سالن و متمرکز کردن شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌ های تحول‌ آفرین جز تحولات مثبت نمایشگاه امسال بود.

4- حضور مستمر و فعالانه وزیر و معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس دفتر ریاست جمهوری، مدیران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و... در غرفه‌های شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها یکی دیگر از نکات مثبت نمایشگاه امسال بود. نکته‌ای که سبب تغییر رویکرد بخش دولتی به بخش خصوصی و به طبع توسعه اکوسیستم فناوری اطلاعات در کشور خواهد شد.

5- الکام‌ تاکز و برگزاری پنل‌های تخصصی جهت آموزش آخرین روندها، تکنولوژی‌ها و مفاهیم تخصصی توسط صاحب‌ نظران و متخصیین حوزه فناوری اطلاعات کشور یکی دیگر از دستاوردهای نمایشگاه امسال الکامپ است که جای تقدیر داشت. البته مواردی همچون عدم اطلاع‌ رسانی متمرکز، مشخص نبودن مکانیزم داوری جهت انتخاب ارائه‌ها، عدم اختصاص جایگاه‌های سخنرانی مناسب در سالن‌های نمایشگاه و... از مشکلاتی بود که انتظار می‌رود در سال بعد برطرف گردند.

امید است این اقدامات سبب افزایش هرچه بیشتر بلوغ فناوری اطلاعات در کشور گردد و شاهد دستاوردهای بزرگ و اشتغال زا در حوزه فناوری های نوین در آینده باشیم.
مهندس محمدرضا محتاط

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper