بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

یک موضوع و این همه سردرگمی!! در این مطلب خبری نظر نهادهای مختلف حاکمیت و دولت درباره استفاده از بیت کوین و راه اندازی مزرعه استخراج ارزهای دیجیتال در داخل کشور را مشاهده می نمایید. جالب است بدانید که با مطالعه این مطلب نیز نمی توان تشخیص داد که استفاده از بیت کوین و تولید ارز دیجیتال در ایران قانونی است یا خلاف قانون! با هم نظرات مراجع مختلف درباره BitCoin و Digital Currency ها را مشاهده می کنید.

یک موضوع و این همه سردرگمی!! در این مطلب خبری نظر نهادهای مختلف حاکمیت و دولت درباره استفاده از بیت کوین و راه اندازی مزرعه استخراج ارزهای دیجیتال در داخل کشور را مشاهده می نمایید. جالب است بدانید که با مطالعه این مطلب نیز نمی توان تشخیص داد که استفاده از بیت کوین و تولید ارز دیجیتال در ایران قانونی است

نظر نهادهای مختلف حاکمیت درباره بیت کوین و ارزهای دیجیتال

نظر بانک مرکزی درباره بیت کوین و ارز دیجیتال: خرید و فروش ارزهای مجازی در مراکز مالی ممنوع است. ما خرید و فروش و تولید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را غیر قانونی می دانیم.
نظر مرکز ملی فضای مجازی درباره بیت کوین و ارزهای دیجیتال: از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال استقبال می کنیم. آینده از آن سیستم های خرید و فروش برپایه Digital Currency و در راس آن BitCoin است.
نظر وزارت صنعت درباره بیت کوین و ارز دیجیتال: استخراج بیت کوین را بعنوان یک صنعت قبول داریم و پروانه می دهیم.
نظر مردم درباره بیت کوین و ارز دیجیتال: هیچ دستورالعملی در وزارت صنعت برای صدور پروانه استخراج ارزهای دیجیتال وجود ندارد. این وزارتخانه دائم بخشنامه می دهد که ایجاد و راه اندازی مزرعه استخراج بین کوین و هر ارز دیجیتال دیگری خلاف قانون است.
نظر معاون فناوری‌ های نوین بانک مرکزی درباره بیت کوین و ارز دیجیتال: معامله بیت کوین در کشور ممنوع است. خرید و فروش ارزهای دیجیتال در سایتهای آنلاین غیرقانونی است.
نظر دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره بیت کوین و ارز دیجیتال: نمی‌توانیم بگوییم ماینینگ، خلاف قانون است چون قانونی وجود ندارد که با آن مغایرت داشته باشد.
نظر گمرک درباره بیت کوین و ارز دیجیتال: واردات تجهیزات استخراج بیت کوین ممنوع است و این کالا قاچاق محسوب می شود. ما هر دستگاه Mining ارز دیجتال بیت کوین را توقیف می کنیم.
نظر وزارت ارتباطات درباره بیت کوین و ارز دیجیتال: محلهایی را برای استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتال در نظر می گیریم. این وزارتخانه در کل از بیت ک.ین و سایر ارزهای دیجیتال استقبال می کند. ما در حال تولید Digital Currency مخصوص کشور خود هستیم. ایران نیز به جمع کشورهای صاحب پول الکترونیک خواهد پیوست.
نظر قوه قضائیه درباره بیت کوین و ارز دیجیتال: دستورالعملی برای موضوع ارزهای دیجیتال و بیت کوین نداریم. قانونی که مشخص کند استفاده از بیت کوین و ارز دیجیتال ممنوع است یا خیر نداریم.
نظر رسانه های داخل ایران درباره بیت کوین و ارز دیجیتال: طی هفته گذشته دهها مرکز استخراج بیت کوین پلمپ شد. یکی از بزرگ‌ترین مزارع استخراج ارز دیجیتال شناسایی شد، قطع برق ماینرها تا زمان ابلاغ تعرفه
نظر وزارت نیرو درباره بیت کوین و ارز دیجیتال: تا سه هفته آینده تعرفه ویژه برق تولید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال ابلاغ می شود. میزان مصرف برق دستگاه های ماینر و مزارع استخراج ارز دیجیتال بیت کوین بسیار بالاست و هر ده مزرعه ماینینگ و استخراج ارز می تواند برق یک نیروگاه 63 مگاواتی را مصرف کنند.
نظر مراجع تقلید درباره بیت کوین و ارز دیجیتال:  معامله با بیت کوین "اشکال دارد."
نظر استانداری های کل کشور درباره بیت کوین و ارز دیجیتال: تابستان ها ماینینگ ها را خاموش کنید. مصرف برق دستگاه های استخراج ارز دیجیتال به معظلی برای تامین برق مخصوصا در فصل تابستان تبدیل شده اند.
نظر وزیر ارتباطات درباره بیت کوین و ارز دیجیتال: استخراج ارز دیجیتالی زمینه‌ای برای درآمدزایی صنعت برق است. صنعت برق می تواند نیروگاه های گازی ایجاد کند و برق تولیدی را به متقاضیان مزارع استخراج ارز دیجیتال بفروشد. گاز و سایر سوخت های کشور را به راحتی می توان تبدیل به برق کرد و به مزارع ماینیگ سراسر کشور فروخت.

آیا می دانید میزان برق مصرفی ماینرهای استخراج ارز دیجیتال بیت کوین چقدر است

 

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper