بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

Dataset دیتاست ها همیشه برای کاربران، دانشجویان، محققین و یا حتی اساتیدی که به دنبال مجموعه اطلاعات و Data جهت بررسی، مطالعه و تحقیق در زمینه مورد نظر خود علی الخصوص شبکه و علوم کامپیوتر هستند، نیاز اولیه محسوب شده است، و حالا بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران، دیجی کالا، تصمیم گرفته است اطلاعات مورد نیاز این افراد را با رعایت محرمانگی اطلاعات در اختیار آنها قرار دهد.

دیتاست را شاید بتوان مجموعه ای از اطلاعات تعریف کرد که با واحدیت در یک موضوع شما را در تحقیق و بررسی حول آن موضوع یاری خواهد کرد. در واقع مجموعه اطلاعاتی که از یک جامعه واقعی برداشت شده اند. به نوعی اطلاعات دسته بندی شده مشتریان، نظرات آنها و علایق آنها را می توان یک نوع دیتاست خواند. شاید بارها شنیده باشید که شرکت X اطلاعات مشتریان خود را در اختیار ارگان های نظامی و امنیتی قرار داده است. به طور مثال این اخبار در خصوص Facebook منتشر شده بود که البته در این بخش در رابطه با حقیقت و یا کذب بودن آن بحث نخواهیم کرد. این عمل به خودی خود از نظر قانونی و اخلاقی مشکلی نداشته و حتی استفاده ی به جا از آن در حوزه گسترش علوم و تحقیقات امری ستودنی نیز محسوب می شود. حال جالب است بدانید که بزرگترین شرکت فروشگاه اینترنتی ایران، دیجی کالا، اقدام به انتشار دیتاست های خود جهت خدمت به دانشجویان و محققین نموده است. این امر در چهارچوب قوانین محرمانگی رخ داده است و حفظ اطلاعات مشتریان در تمامی مراحل تنظیم دیتاست ها حائز اهمیت بوده است. 

دیجی کالا اطلاعات مشتریان را منتشر کرد!

اخبار داغ دیجی کالا

دیجی کالا اطلاعات خود را در چهار دسته کلی دسته بندی نموده و به صورت رایگان دراختیار عموم قرار داده است. البته در حال حاضر تنها با ارائه ایمیل دانشگاهی امکان دریافت اطلاعات وجود دارد، اما طبق آخرین اخبار گروه Digikala Next قرار است به زودی این اطلاعات در اختیار عموم قرار گیرد. 

اطلاعات دسته بندی شده در چهار قالب اصلی زیر ارائه شده است:

  
همچنین جالب است بدانید این شرکت جهت استفاده از این اطلاعات سه قانون اصلی وضع نموده است که این قوانین به شرح ذیل می باشند:
1-رعایت قانون کپی رایت 
بر اساس این قانون استفاده کننده از اطلاعات موظف خواهد بود نام دیجی کالا را در تحقیق، پایان نامه یا کتاب خود به عنوان منبع اطلاعاتی درج کند.
2- ارسال ایمیل:
محقق باید یک نسخه از نتیجه تحقیقات خود را به آدرس ایمیل منتشر شده توسط دیجی کالا ارسال نماید. این نتایج در سایت دیجی کالا با نام محقق آپلود خواهد شد.
3- عدم استفاده تجاری
دیجی کالا این اطلاعات را صرفا به منظور توسعه دایره تحقیقاتی ارائه داده و هر گونه استفاده تجاری از آن را منع نموده است.
 
این اطلاعات می تواند کمک بسیار شایانی به دانشجویان، اساتید و افرادی که جهت تکمیل تحقیقات خود به این دیتاست ها نیاز دارد، کند. شما می توانید از طریق لینک https://www.digikala.com/landing/datamining به این اطلاعات دست یابید. 
  

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper