بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

 امنیت در شبکه های کامپیوتری، یکی از جنبه های اساسی در یک Network محسوب می شود که توجه مدیران را به خود جلب کرده است. استفاده از Firewall، آنتی ویروس و ... از جمله راهکارهای رایج دفاعی محسوب می شوند. جلوگیری از حملات، مقابله با هک و هکرها، دفاع از شبکه در مقابل ویروس ها و باجگیرها، حفاظت از اطلاعات و ... از جمله مواردی هستند که اهمیت امنیت در یک سازمان و شبکه را تایید می نمایند. 

فایروال ها، سدی دفاعی در دروازه های شبکه های کامپیوتری

یکی از مهمترین انتخاب های مدیران IT جهت حفظ امنیت شبکه های کامپیوتری، فایروال ها و دیوارهای آتش هستند. ایجاد سدی به منظور جلوگیری از ورود بیگانگان راهکاری مطمئن به نظر می رسد. ما در این مقاله قصد داریم به منظور شناخت بهتر دیواره های آتش و یا Firewall به معرفی دو نمونه و یا دو نوع از این قابلیت بپردازیم.

امنیت، اصلی مهم در شبکه های کامپیوتری

1- فایروال­ های سطح مدار یا Circuit-Level:
این فایروال ها تمامی ارتباطات را برای سیستم ها محدود می نمایند. پیش از اینکه درخواستی به سیستمی ارسال شود ابتدا باید با فایروال رو به رو شود. به عبارتی این فایروال ها ابتدا خود بسته های درخواستی را بررسی و در صورت برقراری ارتباط و تایید امنیت آن اجازه عبور درخواست و رسیدن آن به مقصد را می دهند. همچنین فقط بسته تایید شده اجازه عبور دارد.

2- فایروال­های پروکسی سرور:
این دسته از فایروال ها محتوی بسته های ارسالی و دریافتی را بررسی می کنند و در صورت تایید امنیت، مجوز عبور را صادر خواهند کرد. Proxy Firewallها ترافیک ورودی و همچنین اطلاعات برنامه های کاربر را نیز پردازش می کنند که این امر به نوعی می تواند موجب کاهش سرعت آنها شود. 

فایروال ها با توجه به دسته بندی های مختلف دارای انواع متنوعی هستند که جهت استفاده صحیح از آنها نیاز است به درستی آنها را شناخت و با تمامی آنها آشنا شد. انتخاب صحیح دیوار آتش و پیاده سازی دقیق آن می تواند به میزان قابل توجهی شبکه کامپیوتری یک سازمان را در مقابل تمامی حملات ایمن سازد.

گروه مهندسی شبکه پال نت، به عنوان تیم متخصص و مجرب در زمینه مشاوره و پیاده سازی پروژه های امنیتی در شبکه های کامپیوتری، شما را در انتخاب و  اجرای صحیح راهکارهای امنیتی مانند راه اندازی فایروال ها یاری می نماید.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper