بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

وجود سرویس Monitoring و پایش شبکه به منظور نظارت بر رخدادها، کنترل ترافیک، داشتن گراف و Map از Network، نظارت بر ماشین های مجازی VMها، سخت افزارها و ... از جمله مواردی است که پیاده سازی آن  کمک شایانی به مدیران IT در Troubleshoot و نظارت دقیق بر تغییرات به وجود آمده در شبکه می نماید. 

Zabbix را بیشتر بشناسیم

اگر نگاهی به لیست نرم افزار های برتر و قدرتمند مانیتورینگ بیاندازیم بعید است که با نام Zabbix رو به رو نشویم. یکی از نرم افزارهای قوی در حوزه Monitoring که در جمع آوری اطلاعات از سطح شبکه به صورت حرفه ای به شما کمک می کند. این نرم افزار این توانایی را دارد که بیش از 10 هزار سرور، سخت افزار، VM و دیگر تجهیزات شبکه شما را مانیتور نماید. همچنین از دیگر مشخصه های این نرم افزار ارائه Graph های بسیار قوی و MAP از شبکه است که مدیران را در نظارت بر وضعیت کلی شبکه یاری می کند. 

 گرافیک به کار رفته در زبیکس کاربری آن را بسیار ساده کرده است به طوری که کاربران سطح مبتدی نیز به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار نمایند. تولید کنندگان زبیکس این نرم افزار را با رابط کاربری تحت وب ارائه داده اند تا بتوانند امنیت آن را تحت کنترل داشته و محیط آن را امن نمایند. شما می توانید با نصب Agent این نرم افزار بر روی سیستم های میزبان به جمع آوری اطلاعات بپردازید. البته این امر به صورت Agent less نیز امکان پذیر است. این نرم افزار با قابلیت Network Discovery ارائه شده است که به کمک آن می تواند شبکه را اسکن و تمامی تجهیزات شبکه را شناسایی نماید.

نرم افزارهای قدتمند مانیتورینگ Monitoring (قسمت سوم)

چرا باید از Zabbix استفاده کنیم؟ 

  • این روزها که مدیران سازمانی و مدیران شبکه مدام در جنجال بر سر هزینه ها هستند، Zabbix محصول خود را به صورت رایگان و Open Source ارائه داده است. هرچند که نرم افزارهایی مانند MySQL از حمله کامپوننت های این نرم افزار محسوب می شوند.
  • نصب، پیاده سازی و کانفیگ این نرم افزار با مطالعه اندکی امکان پذیر است. این امر نیز به نوعی در کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان به سازمان کمک خواهد کرد.
  • نرم افزار مانیتورینگ Zabbix برای پلتفرم هایی مانند ویندوز و یونیکس Agent ارائه داده است که این امر موجب افزایش سرعت مانیتور و پایش در سطح شبکه می شود.
  • داشتن سیستم Report بسیار قوی و ذخیره سازی اطلاعات جمع آوری شده و بازیابی آنها در صورت نیاز، این نرم افزار را برای مدیران بسیار محبوب تر نموده است.

پیاده سازی این نرم افزار قدرتمند در شبکه شما را کمک می کند تا وقایع را بسیار دقیق پیگیری نمائید. شما این امکان را خواهید داشت تا در صورت فیزیکی بودن سرورها، وضعیت سخت افزار آنها را رصد و در صورت مجازی بودن سرورها وضعیت کلی انها را نظارت نمائید. بررسی وضعیت شبکه به صورت آنلاین شما را قادر خواهد شاخت تا دید جامعی نسبت به شبکه خود داشته باشید و در پیش بینی رخدادهایی که ممکن است برای شبکه دردسر ساز شود پیشتاز باشید . 

گروه مهندسی شبکه پال نت، مشاور و متخصص در حوزه امنیت و مجری سرویس های Enterprise تحت شبکه، در کنار شما خواهد بود تا بهترین نرم افزار و سرویس را به منظور بهبود وضعیت فعلی، در شبکه خود پیاده سازی نمائید.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper