بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

کنترل ترافیک و میزان مصرف اینترنتی کاربران یا به عبارتی Accounting و جلوگیری از حملات ویروسی و باج افزارها یکی از مسائلی است که هر روز مدیران IT را از نظر فنی و مدیران سازمانی را با دید هزینه با خود درگیر کرده است. استفاده از نرم افزارهای فیلترینگ و فایروال Firewall در شبکه های کامپیوتری، از جمله عملیاتی است که می بایست برای بهبود  عملکرد یک Network به آن توجه کرد.

انواع فایروال و مزایا و معایب آنها در شبکه 

به طور کلی شما با دو دسته فایروال Firewall  خواهید بود که انتخاب هر یک از آنها برای شبکه کامپیوتری نیازمند شناخت مزایا و معایب آنها می باشد. با توجه به اهمیت این موضوع بهتر است کمی با جزئیات این دو نوع آشنا شویم:

فایروال های سخت افزاری:
این فایروال اصولا به شکل یک روتر میان محیط DMZ و MZ قرار میگیرد تا از ورود ویروس ها، کرم هافمخرب ها و ... به داخل شبکه جلوگیری کند. برخی از سوئیچ ها به صورت پیش فرض دارای این نوع از فایروال هستند. قدرت دفاع فایروال های سخت افزاری در مقابل حملات ویروسی بسیار بالا بوده و فیلترینگ را در سطح بسته یا Packet اعمال می کنند. به شکلی که Header ها را در مبدا و مقصد (Source & Destination) به طور دقیق و کامل بررسی نموده و در صورت مشاهده هر مغایرتی با قوانین فایروال، جلوی آن را می گیرد.

فایروال، دیواری دفاعی در مقابل حملات ویروسی

جالب است بدانید این دسته از فایروال ها نیاز به Config پیچیده ای ندارند و حتی یک کاربر ساده نیز امکان راه اندازی آن را خواهد داشت. اما نکته جالب توجه این است که مسلما یک دستگاه فایروال با تنظیمات پیش فرض نمی تواند قابلیت های دستگاهی را داشته باشد که توسط تیمی متخصص طراحی و تنظیم شده است. تیم مهندسی شبکه پال نت، متخصص در مشاوره و اجرا و پیاده سرویس های امنیتی و Enterprise، شما را در پیاده سازی این دسته از فایروال ها و تنظیمات لازم بر اساس نیاز سازمانی، این دسته از فایروال ها، یاری خواهد کرد. 

فایروال های نرم افزاری: عملکرد این دسته از فایروال ها نیز مشابه نوع سخت افزاری خود بوده با این تفاوت که توان کمتری در کنترل و دفاع از سیستم ها نشان کمی دهند. این نوع از فایروال ها اصولا نیاز به یک سیستم عامل دارند تا بر روی آن نصب شده و عملکرد خود را آغاز نمایند. فایروال های نرم افزاری معمولا برای مصارف خانگی و یا شرکت های کوچکتر مورداستفاده قرار می گیرد و استفاده از آنها در سازمان های بزرگ می تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. اما با تمام این تفاسیر شرکت های بزرگ، فایروال هایی را طراحی و ارائه داده اند که استفاده از آنها می تواند در حفظ امنیت یک شبکه کمک شایانی به مدیران کند.

گروه مهندسی شبکه پال نت، متخصص در مشاوه و اجرای شبکه های کامپیوتری، مجری سرویس های امنیتی در شبکه های کامپیوتری، مدیران IT را در پیاده سازی فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری یاری می نماید.  

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper