بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

برگزاری جلسات و کنفرانس ها به صورت غیر حضوری(صوتی و تصویری) یکی از ساده ترین امکاناتی است که مایکروسافت در سرویس Skype For Bussines خود ارائه میدهد. این سرویس که پیش از این با نام Lync server مطرح بود یکی از نرم افزارهای قدرتمند در ارائه سرویس ویدئو کنفراس و جلسات صوتی و تصویری در یک شبکه کامپیوتری است. اما همان طور که گفته شد این قابلیت یکی از ساده ترین امکانات اسکایپ به شمار می رود که البته آن را نیز به بهترین شکل ارائه داده است. 

بررسی امکانات و ویژگی های Skype For Bussines

سرویس های Enterprise و حرفه ای در اسکایپ

1- Front End Server and Back End Server: این Role به نوعی شامل دو بخش Front End و Back End است. Front end server یک اسکایپ سرور با حداقل امکانات(یا به عبارتی امکانات ساده ی اسکایپ) را در اختیار شما قرار می دهد. برخی از این سرویس ها را میتوان ثبت نام، احراز هویت، سرویس IM، چت، ویدئو کنفرانس و ... نام برد. Back End Server در واقع یک SQL Server است که به نوعی وظیفه Archiving اطلاعات را بر عهده دارد. به کمک این سرویس می توان تمام اطلاعات رد وبدل شده در Skype Server را آرشیو و در زمان نیاز به آنها دسترسی پیدا کرد.

2- Mediation Server: این سرویس را میتوان یکی از مهمترین Role های اسکایپ سرور شمرد. Mediation Server به شما اجازه پیاده سازی Enterprise Voic را داده و به نوعی وظیفه Translate کردن سیگنال به دیتا و بالعکس را بر عهده دارد. این سرور در محیط DMZ قرار می گیرد تا امکان دریافت اطلاعات خارج از سازمان را داشته باشد.

3- Persistent Chat: این قابلیت به شما امکان چت دائمی را ارائه می دهد حتی زمانی که از سازمان خارج شده اید. شما میتوانید از طریق لپ تاپ خود در منزل، تلفن همراه خود در مسیر و یا سیستم خود در سازمان یک چت خصوصی و گروهی داشته باشید.

4- Edge Server: این سرور نیز مانند Mediation Server در محیط DMZ قرار گرفته و امکان ارتباط کاربران خارج از محیط سازمان را با محیط MZ فراهم می کند. 

5- Director: در صورتی که کاربری در منزل ملزم به حضور در یک جلسه ویدئو کنفرانس باشد، این Role فعالیت خود را آغاز می کند. به عبارتی Director وظیفه احراز هویت کاربران خارج از سازمان را بر عهده دارد.

6- Video Interop Server: شرکت مایکروسافت این قابلیت را به منظور گسترش محصول خود و سازگاری با انواع بسترها طراحی و ایجاد کرد. اسکایپ سرور به کمک این قابلیت، امکان پیاده سازی در شبکه های سیسکو را نیز خواهد داشت.

بررسی امکانات و ویژگی های Skype For Bussines

هر یک از Role های اسکایپ که در این بخش به شرح کوتاهی از آنها اکتفا کردیم بسیاری از نیازهای سازمان ها را در برقراری ارتباط برآورده می نماید. همچنین با توجه به اینکه Skype امکان نصب بر تمامی سیستم عامل ها از جمله IOS ,Windows ,Android و ... را دارد توانسته توجه بسیاری از مدیران سازمان ها و مدیران شبکه های کامپیوتری و IT را به خود جلب کند.

گروه مهندسی شبکه پال نت، مشاور و مجری شبکه های کامپیوتری و Enterprise Service، آماده است تا در راستای پیاده سازی و Troubleshooting این سرویس قدرتمند در کنار شما بوده و شما را در مسیر رسیدن به تجربه ویدئو کنفرانس های حرفه ای باکیفیتی عالی و محیطی امن همراهی کند.

  

 

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper