بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

با درود خدمت کارشناسان آی تی و مهندسان حوزه فناوری اطلاعات
بسیاری از شما همیشه این سوال را دارید که ترتیب خواندن دوره های شبکه و IT به چه شکل می باشد. مخصوصا فارغ التحصیلانی که می خواهند تازه ورود پیدا کنند به دنیای IT  و شبکه های کامپیوتری و در ابتدای مسیر قرار دارند. هر چند پاسخ این سوال به پارامترهائی بستگی دارد ولی اگر بخواهم یک نمای کلی از فرآیند یادگیری شبکه و علوم آی تی و فناوری اطلاعات در اختیار شما قرار دهیم، شاید ترتیب دوره ها به شکل ذیل به شما عزیزان کمک کند.

ترتیب خواندن دوره های آموزش شبکه و IT و فناوری اطلاعات

۱- به نظر می رسد قبل از ورود به دنیای شبکه شخص باید اطلاعات عمومی در حوزه کامپیوتر و اینترنت داشته باشد. بدین منظور دوره های +A برای یادگیری عمومی کامپیوتر در حوزه سخت افزار و سیستم عامل بسیار دوره مناسبی است. همچنین یادگیری دوره های ICDL برای تسلط بر محصولات مایکروسافت آفیس حداقل اطلاعات مورد نیاز در زمینه مجموعه محصولات کاربردی آفیس را در اختیار می گذارد که هر شخص در حوزه کامپیوتر باید آنها را بداند.

۲- دوره +Network نتورک پلاس بسیار با اهمیت است بخصوص در یادگیری مفاهیم، توپولوژی، ساختار، سخت و نرم افزارهای شبکه و شناخت اصول و یادگیری اولیه مباحث شبکه. این دوره اولین دوره یادگیری شبکه محسوب می شود و فارغ از اینکه شما چه تخصصی را بخواهید ادامه دهید، یادگیری این دوره بسیار راهگشاست.

ترتیب خواندن دوره های شبکه و IT به چه شکل می باشد. مخصوصا فارغ التحصیلانی که می خواهند تازه ورود پیدا کنند به دنیای IT  و شبکه های کامپیوتری و در ابتدای مسیر قرار دارند. هر چند پاسخ این سوال

۳-بهتر است پس از گذراندن دوره +Network ، دو دوره در حوزه شبکه های مایکروسافتی را دانشجو سپری کند. این دو دوره به ترتیب ابتدا باید windows 10 configuration و سپس دوره Installing windows Server 2016 باشد. در این دو دوره دانشجو قدری به تنظیمات کلاینت و سرور در حوزه محصولات Microsoft اشراف پیدا نموده و با پیدا نمودن یک دید کلی در شاخه ماکروسافت آماده گذراندن دوره های بعدی خواهد بود.

۴- در این مرحله دانشجو علاوه بر اینکه می تواند شاخه مهندسی مایکروسافت را به شکل حرفه ای تر و با گذراندن دوره های تخصصی بعدی مایکروسافت نظیر دوره Administration windows Server 2016 و یا دوره Networking windows server 2016 ادامه دهد می تواند وارد حوزه سیسکو شود. بهترین دوره برای شروع یادگیری سیسکو CCNA Routing and Switching Cisco می باشد و یادگیری آن به شرط داشتن زمان برای تمرین و مطالعه می تواند با دوره های فوق الذکر ما‌کروسافت همزمان صورت بپذیرد.

۵- بعد از سپری شدن دوره CCNA R&S دانشجو علاوه بر ادامه دوره های سیسکو مانند سه دوره CCNP R&S، می تواند وارد حوزه لینوکس شود و شاید یکی از بهترین  دوره های مناسب و مقدماتی در آموزش لینوکس، LPIC1 می باشد.

۶- پس از سپری شدن دوره های فوق،  زمان مناسبی برای یادگیری دوره های مجازی است و بهترین دوره آموزشی برای یادگیری محصولات مجازی شرکت VMware دوره VCA-DCV می باشد که در آن مجازی سازی دیتا سنترها و یادگیری اصول مجازی سازی، آموزش داده می شود.

پس از دوره های فوق دانشجو می تواند شاخه تخصصی و مورد علاقه خود را شروع نموده و در یک حوزه به شکل تخصصی مسیر خود را ادامه دهد.

کارآموزی شبکه یا Network Internship

دوره های کار آموزی شبکه چقدر می تواند در پیشرفت افرادی که تازه وارد دنیای شبکه شده اند، موثر باشد؟ آیا اصلا کاراموزی شبکه خوب است یا بهتر است به جای آن در آموزشگاههای آی تی و شبکه برای استارت شبکه شروع کنیم؟

طرح های کارآموزی شبکه حتی اگر بدون حقوق و مزایا نیز باشند می تواند بسیار بهتر و پرثمر تر از فراگیری این دوره ها در آموزشگاههای IT باشد. در دورههای کاراموزشی شبکه و کامپیوتر و IT به تجربیاتی در زمینه فناوری اطلاعات دست پیدا می کنید که در هیچ آموزشگاه آی تی و هیچ کلاس درسی نمی توانید مشابه اش را پیدا کنید. برای مشاهده لیست شرکت هایی که کارآموز شبکه قبول می کنند می توانید به لینک "لیست شرکتهای کارآموزپذیر" در سایت نیازمندیهای تخصصی آی تی مراجعه نمایید.


موفقیت شما آرزوی تک تک کارشناسان آی تی و فناوری اطلاعات شرکت مهندسی شبکه پال نت می باشد.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper