بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

در این مطلب قصد داریم به راهکارها و دوره های لازم برای تبدیل شدن به یک متخصص یادگیری عمیق Deep Learning در حوزه های علم ‌داده و هوش مصنوعی اشاره نماییم.

چگونه یک کارشناس یادگیری عمیق در زمینه هوش مصنوعی شویم؟

یکی از موضوعات روز و جذاب مرتبط با زمینه های علم ‌داده، هوش مصنوعی و ... حوزه یادگیری عمیق می ‌باشد. کارکردها و کاربردهای یادگیری عمیق با توجه به پتاسیل بالای آن، سبب افزایش اهمیت آن در کسب‌ وکارها و مسائل مرتبط شده است. در فرصت‌های شغلی شرکت ‌های فعال در حوزه تحلیل‌ داده نیز میزان توجهات و درخواست‌ها در این فیلد تخصصی کاملا مشهود است.

در این مطلب قصد داریم به راهکارها و دوره های لازم برای تبدیل شدن به یک متخصص یادگیری عمیق Deep Learning در حوزه های علم ‌داده و هوش مصنوعی اشاره نماییم.

معرفی راهکارها و دوره های لازم برای تبدیل شدن به متخصص Deep Learning

با توجه به سوالات متعدد علاقه‌ مندان، در ادامه منابع آموزشی شامل دوره‌ ها، کتاب‌ های مرجع و فریمورک‌ های مطرح یادگیری عمیق جهت کسب دانش تخصصی پیشنهاد می‌ گردد.

1- دوره یادگیری عمیق Andrew Ng!

دوره یادگیری عمیق Andrew Ng در وبسایت Coursera یکی از منابع بسیار کاربردی و مفید جهت ورود به حوزه یادگیری عمیق می‌باشد. در این دوره مفاهیم تخصصی و پایه شبکه‌های عصبی، شبکه‌ های CNN ،RNN و ... به صورت تخصصی آموزش داده می‌ شود.

2-دوره یادگیری عمیق دانشگاه استنفورد!

دانشگاه استنفورد برخی دوره تخصصی در حوزه یادگیری عمیق و یادگیری عمیق در پردازش زبان طبیعی  با کدهای CS229، CS230 , CS231 و ... ارائه کرده است. به همت برخی از دانشجویان ایرانی این دانشگاه، برخی محتویات مرتبط با یادگیری عمیق دوره CS229 کاملا به زبان فارسی ترجمه گردیده است. علاقه‌مندان می‌‌توانند از طریق لینک زیر به محتویات فوق دسترسی داشته باشند.

3- دوره یادگیری عمیق موسسه فرادرس!

دوره یادگیری عمیق موسسه فرادرس را می‌ توان جز نمونه ‌های موفق دوره‌ های آموزشی فارسی در حوزه ‌های به‌روز فناوری اطلاعات معرفی کرد. در این دوره 3 ساعته مفاهیم پایه شبکه‌ های عصبی و یادگیری عمیق، روش ها و مدل های یادگیری عمیق و ... آموزش داده می ‌شود. جهت ورود به حوزه تخصصی یادگیری عمیق مشاهده اولیه این دوره آموزشی جهت آشنایی بیشتر با کلیدواژه‌های تخصصی آن می ‌تواند مفید باشد.

4- کتاب یادگیری ژرف!

در صورتی که قصد کسب دانش تخصصی و پایه‌ای شبکه‌های عصبی و یادگیری عمیق را دارید کتاب Deep Learning آقای Goodfellow جز منابع خوب این حوزه است. این کتاب توسط انتشارات آتی نگر ترجمه گردیده است.

5- فریمورک ‌های تنسورفلو و Keras!

در صورتی که قصد انتخاب فریم‌ورک تخصصی در حوزه یادگیری عمیق را دارید براساس تجربیات، نیازمندی‌های بازار و ترندهای جهانی دو فریم‌ورک Tensorflow یا Keras در حال حاضر بهترین انتخاب می‌باشند. جهت آموزش ‌های تخصصی در فریمورک ‌های فوق کتاب ‌های تخصصی متعدد و دوره‌ های آموزشی با کیفیت در وبسایت هایی همانند Lynda, Udemy و ... انتشار یافته است که قابلیت بهره ‌برداری دارند.

پی‌نوشت:

1- بهترین زبان برنامه‌ نویسی در حوزه یادگیری عمیق با توجه به پشتیبانی از طیف وسیعی از فریمورک‌ ها و کتابخانه ‌های تخصصی، زبان برنامه‌نویسی پایتون است.

2- در صورتی که منابع آموزش فوق را به صورت تخصصی دنبال نمایید می‌ توانید بدون شرکت در دوره ‌های آموزشی حضوری به دانش تخصصی مورد نیاز خود دست پیدا کنید. تلاش و پشتکار جز مولفه‌های کلیدی جهت موفقیت در این حوزه جذاب و البته چالشی خواهد بود.

نویسنده:
مهندس محمدرضا محتاط

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper