بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

مطلب آموزشی زیر به عنوان ساده ترین روش کسب درآمد ارز دیجیتال مجانی و بیت کوین رایگان کدام است؟ در شبکه های اجتماعی و وبسایتهای مختلف نشر می شود که سراسر این متن پر از فریب کاری برای کلاهبرداری است. مراقب باشید گول نخورید! در این شیوه به شما می گوید از طریق مرورگر گوگل کروم به سایت CryptoTab بروید و افزونه را نصب کنید!

آموزش ساده ترین روش کسب بیت کوین رایگان و چگونگی کسب ارز دیجیتال مجانی!

اگه شما هم به بیت کوین و کسب درآمد از آن علاقه مندید ولی حوصله و زمان کافی برای بدست آوردن BitCoin از طریق سایتهای کلیکی و فاست ها را ندارید، پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب را با دقت بخوانید و از آن در کسب بیت کوین مجانی استفاده کنید. جدیدترین روشی که با همکاری شرکت گوگل برای استخراج ارز دیجیتال طراحی شده است، استفاده از افزونه کریپتو تب در گوگل کروم هست که در ادامه شما را با این شیوه و روش کار با آن آشنا میکنیم.

CryptoTab یک افزونه برای گوگل کروم است که شما صرفا با نصب آن روی بروزر مرورگر گوگل کروم خودتان و معرفی آن به دوسنان، آشنایان و همکارانتان می توانید بصورت چند سطحی کمیسیون بدست آورید و به درآمد حتی بیشتر از یک بیت کوین در ماه دست پیدا کنید. اما چطور؟
اولین اقدام این است که از طریق مرورگر گوگل کروم به سایت CryptoTab بروید و افزونه مخصوص کسب درآمد از بیت کوین را دانلود و نصب کنید. https://getcryptotab.com/888550
در مرحله بعد روی گزینه Add Extension کلیک کنید.
پس از انجام مراحل فوق و نصب صحیح افزونه، پیغام و آیکون مربوطه ظاهر می شود.
با کلیک روی آیکون ظاهر شده و Login کردن، وارد حساب کاربری خودتان می شوید که طبق تصویری که مشاهده می کنید توضیحاتی درباره اش داده شده است.
حالا نوبت به قسمت اصلی و جدی کار می رسد، یعنی شروع فرآیند استخراج، معرفی و زیرمجموعه گیری که اگر بتوانید  خوب روی معرفی و زیرمجموعه گیری فعالیت داشته باشید، مطمئن باشید که درآمد خوبی هم در کسب ارز دیجیتال مجانی بیت کوین عایدتان خواهد شد.

مطلب آموزشی زیر به عنوان ساده ترین روش کسب درآمد و بیت کوین رایگان کدام است؟ در شبکه های اجتماعی و وبسایتهای مختلف نشز می شود که سراسر این متن پر از فریب کاری برای کلاهبرداری است
شما میتوانید تا 10 لول از زیرمجموعه تان پورسانت دریافت کنید که جزئیات کامل اش در سایت آومده است، بعنوان مثال شما اگه فقط 5 نفر را به این کار دعوت کنید و آنها هم هرکدوم فقط و فقط 5 نفر را به کار معرفی کنند و همینطور تا 10 لول، شما بیش از یک بیت کوین میتوانید درآمد داشته باشید که هر چقدر سرعت معرفی به کارتان بیشتر باشد، زودتر به این مبلغ می رسید. خوبی اش اینست که این درآمد متوقف هم نمیشود و مادامی که شما و زیرمجموعه تان فعالیت داشته باشید، درآمد شما هم جاری و ساری است. پس زمان را از دست ندهید و همین حالا افزونه کریپتوتب را نصب و کار استخراج و معرفی را بطور جدی دنبال کنید.

تذکر: فقط حواستان باشد که گوگل کروم باید باز باقی بماند و گزینه Mining هم روی یکی از سرعتها (به دلخواه خودتان) تنظیم شده باشد.
جهت برداشت موجودی حساب و انتقال به کیف پول خودتان، روی گزینه withdraw BTC کلیک کنید. حداقل مقدار قابل برداشت 40000 ساتوشی است ولی تا اطلاع ثانوی و برای اثبات پرداخت سایت، حداقل 1000 ساتوشی قابل برداشت می باشد.
در صورتیکه موجودی شما بالای 1000 ساتوشی باشد می توانید گزینه withdraw BTC را کلیک کرده، شماره حساب خود و مقدار دلخواه خود (بالاتر از 1000) را برای برداشت وارد نمایید تا پس از چند ساعت ساتوشی ها به کیف پول شما منتقل شود. سرعت ماین در این روش ۸ برابر هش ریت کامپیوتر شما می باشد.

این روش کسب بیت کوین رایگان و ارز دیجیتال مجانی، فریبکاری و کلاهبرداری است!

سراسر این متن پر از فریبکاری برای کلاهبرداریست، اولا این افزونه برای استخراج ارز دیجیتال مجانی و بیت کوین رایگان هیچ ربطی به شرکت گوگل ندارد و استفاده از نام شرکت گوگل بعنوان همکار فقط برای فریب افراد ساده لوح است. دوم و مهمتر اینکه گوینده چنان با فریبکاری از جذب ۵ نفر طی ده لول برای رسیدن به یک بیت کوین صحبت می کند که انگار این کار شدنیست و بعد به دروغ میگوید می توانید به درآمد بیشتر از ماهی یک بیتکوین برسید!
برای آن افرادی که فریب این نوع شیادی ها را میخورند لازم است یادآوری کنیم که جذب ۵ نفر در ۱۰ لول،  یعنی ۵ به توان ۱۰ نفر، یعنی بیش از نه میلیون و هفتصد هزار نفر فقط و فقط در لول آخر!  و در جمع کل یعنی جذب بیش از ۱۲۰۰۰۰۰۰ (دوازده میلیون نفر) زیر مجموعه!
چنین چیزی و حتی کسر کوچکی از آن نیز در عمل غیر ممکن است و این صحبت‌های موذیانه صرفا برای جذب افراد ناآگاه انجام می شود. تازه این را هم داشته باشید که همه این موارد باید در بازه ده روزه صورت گیرد....
این افزونه ها معمولا برای اهدافی از قبیل جاسوسی دیتا، جذب کاربر فیک، پلن های پونزی و امثال آن صورت میگیرد وگرنه هر فرد متخصصی می داند که ماین بیتکوین با کامپیوتر حتی پول برق و استهلاکش را هم در نمی‌آورد و ماین باگوشی نیز کمتر از آن نتیجه میدهد، مگر آنکه بخواهید قید گوشی خود را بزنید.
پس فریب شیادان و کلاهبرداران اینترنتی را برای استخراج ارز دیجیتال مجانی و بیت کوین رایگان نخورید..

برای مشاهده سایر مقالات آموزشی درباره بیت کوئین BitCoin و ارزهای دیجیتال و اخبار و شایعات درباره این ارزهای نوظهور در بستر IT می توانید به گروه تخصصی مدیران شبکه و مهندسان آی تی و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی تلگرام بپیونید.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper