بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

آموزش اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت با استفاده از فیلترشکن، بدون محدودیت در باز کردن سایت های مسدود شده که به صورت مستقیم از روی صفحه مانیتور تلویزیون یا LCD قابل مشاهده باشند را در ادامه در قالب یک مطلب آموزشی ارائه خواهیم داد.

اشتراک گذاری اینترنت گوشی موبایل با تلویزیون با قابلیت مشاهده سایتهای فیلتر شده

با درود خدمت کارشناسان پشتیبانی شبکه گروه پال نت، دوستان یک سوال داشتم. میخواستم بدونم میتوانم اینترنت مودم یا گوشی را بدون فیلتر برای تلویزیون به اشتراک بگذارم؟ یعنی قصد دارم از روی صفحه مانیتور تلویزیون یا LCD سایتهای فیلتر شده را از طریق اینترنت مشاهده نمایم. اگه لطف کنید راه حلش را بفرمائید ممنون می شوم.

این مطلب آموزشی برگرفته از سایت آموزش و استخدام کامپیوتر جابز، کاریابی تخصصی ویژه مشاغل علوم مختلف کامپیوتری است که برای مشاهده آموزش تصویری و ویدئویی اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت با فیلترشکن، بدون محدودیت در باز کردن سایت ها مقالات تخصصی می توانید به مطلب آموزشی نصب فیلتر شکن و تنظیم پروکسی روی تلویزیون ال جی سامسونگ سونی Web Os مراجعه نمایید.

در وب سایت نام برده شده دو تا ویدئوی تصویری آموزشی با عناوین زیر قرار داده شده است و تماشای کامل این فیلم ها می تواند تا 90 درصد به سوالات شما پاسخ دهد پس خواهشمندیم که اگر مطالب ذکر شده در پایین برای رفع مشکل تان کافی نبود حتما برای مشاهده راه حل کامل این دو تا ویدئوی آموزشی را تماشا کنید.

آموزش اتصال تلویزیون به اینترنت وای فای wifi شبکه بیسیم خانگی

آموزش اتصال تلویزیون هوشمند به یوتیوب

سایت آموزش و استخدام کامپیوتر جابز، کاریابی تخصصی ویژه مشاغل علوم مختلف کامپیوتری


با سلام و احترام، بله دوست عزیز، به راحتی این کار امکانپذیر می باشد. اگر از مودم با بهتر است بگوئیم روتر، تمایل به این کار دارید می توانید با استفاده از کانکشن VPN با هر پروتکلی از PPTP، L2TP، SSTP و ... وبسایتهای فیلتر شده را از روی صفحه تلویزیون LCD خود مشاهده نمایید. از سایت های فیلترشکن فروش می توانید اکانت VPB خریداری نمایید و در تنظیمات مودم ( روتر ) خود ست نمایید. در پایین این مطلب توضیحات داده شده است.

کانال تلگرام و گروه پرسش پاسخ آنلاین کامپوتری به همراه آی دی گفتگوی تلگرامی مهندسی شبکه

برای هر گونه سوال و درخواست راهنمایی درباره آموزش اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت با فیلترشکن، بدون محدودیت در باز کردن سایت ها مثل یوتیوب، فیسبوک، توئیتر و ... می توانید عضو گروه تلگرامی گروه مهندسی شبکه پال نت شوید و کمک مورد نیاز خود را بصورت رایگان دریافت نمایید. لینک کانال پرسش و پاسخ مسائل کامپیوتری در پایین آورده شده است.

به منظور اطلاع رسانی ساده تر و سریع تر مباحث مربوط در حوزه فناوری اطلاعات و آی تی و جدید ترین اخبار دنیای شبکه و IT، کانال تلگرام شرکت مهندسی کهن شبکه (گروه پال نت) و گروه تلگرامی پرسش و پاسخ آنلاین مشکلات کامپیوتری و IT و شبکه راه اندازی گردید. با کلیک بر روی لینک های مربوطه روی نام کانال و گروه تلگرام می توانید عضو هر کدام از این دو مجرای اطلاع رسانی و خدمات آنلاین فضای مجازی و پشتیبانی برخط گروه پال نت شوید.

آموزش اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت با استفاده از فیلترشکن، بدون محدودیت در باز کردن سایت های مسدود شده که به صورت مستقیم از روی صفحه مانیتور تلویزیون یا LCD قابل مشاهده باشند را در ادامه در قالب یک مطلب آموزشی ارائه خواهیم داد.

هات اسپات روی گوشی موبایل، روش دوم استفاده از اینترنت روی تلویزیون بدون محدودیت

اگر تمایل دارید گوشی خود را هات اسپات با Tetheringنمایید که بقیه از جمله تلویزیون به آن متصل شوند، کافیست فیلترشکن مثل Psiphon و یا SnapVPN و یا هر فیلترشکن دیگری و یا باز هم از شرکت های فروش فیلترشکن، خریداری نمایید و بر روی گوشی خود ست نمایید و حالا اگر از گوشی خود بتوانید فیلترینگ عبور کنید، کلاینت ها نیز مثل تلویزیون میتوانند بدون فیلترینگ به سرورهایشان متصل گردند. تصویر به عنوان نمونه برای روتر شما پست میگردد. لطفا ابتدا چک نمایید که روتر ( مودم ) شما قابلیت ست کردن VPN رو دارد یا خیر. در صورت دارا بودن مراحل را میتوانید پیش ببرید.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper