بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

با توجه به افزایش چشم گیر تبلیغات دوره های آموزشی در زمینه علم‌ داده در کشور در نظر داریم به نقد و بررسی دوره‌ های آموزشی مرتبط با حوزه Data Scientist بپردازیم.

گسترش برگزاری دوره آموزشی علم‌ داده در کشور

به‌ تازگی حجم  تبلیغات و آگهی‌ های دوره‌ های آموزشی مرتبط با حوزه علم‌ داده در کشور بسیار افزایش‌ یافته است. دوره‌ هایی که توسط مؤسسات، دانشگاه‌ها، انجمن‌های علمی و ... به‌صورت مکرر تبلیغ و بعضاً برگزار می‌گردد.

با توجه به افزایش چشم گیر تبلیغات دوره های آموزشی در زمینه علم‌ داده در کشور در نظر داریم به نقد و بررسی دوره‌ های آموزشی مرتبط با حوزه Data Scientist بپردازیم.

نکاتی درباه دوره‌ های آموزشی مرتبط با حوزه Data Scientist

دوره‌ های متنوع آموزش زبان پایتون، زبان R، پلتفرم‌ها و ابزارهای هوش تجاری و به‌تازگی دوره تربیت متخصص علم‌ داده سازمان جهاد دانشگاهی معرفی‌ شده است. با توجه به سؤالات متعدد علاقه‌ مندان پیرامون کیفیت و کاربردی بودن دوره‌ های فوق، نکات زیر قابل‌ ذکر می‌باشد:

1- اولین گام جهت شرکت در هر دوره آموزشی مشخص بودن هدف و نقشه راه آموزشی خواهد بود که برای خود تدوین کرده‌اید. شرکت در دوره‌ های آموزشی جهت تبدیل‌ شدن به یک متخصص علم‌ داده کاملاً به علاقه‌ مندی، رشته تحصیلی، میزان تخصص فعلی، نیازمندی‌ های بازار کار و... وابسته خواهد بود. لذا قبل از شرکت در هر دوره آموزشی این موارد باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

به تفکیک تخصص‌ها و فیلدهای Data Science, هوش تجاری، Big Data و... موسسات، دوره‌ها و منابع مختلفی می‌تواند توصیه شود.

2- یکی از سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌ها جهت تبدیل‌شدن به یک کارشناس علم‌ داده، شرکت در دور‌ه‌ های آنلاین مطرح و مطالعه کتاب‌های انتشارات مرجع حوزه‌ Data Scientist می‌باشد. دور‌ه‌ هایی که توسط دانشگاه‌های برتر، اساتید برجسته و ناشران بین‌المللی ارائه گردیده است. دوره‌ های وب‌ سایت‌ هایی مانند Lynda, Udemy, EDX, Coursera و کتاب‌های انتشارات O'Reilly  و Packt رو توصیه می‌کنم.

شرکت در این دوره‌ها علاوه بر کسب مهارت‌های فنی موردنیاز بازار کار، سبب تقویت زبان انگلیسی تخصصی نیز خواهد شد.

3- پیرامون دوره تربیت متخصص علم‌ داده سازمان جهاد دانشگاهی نیز قابل‌ ذکر می‌ باشد که بیش از آنکه دوره فوق برای بازار کار کاربردی باشد لیستی از مفاهیم، ابزارها و پلتفرم‌ها در آن آموزش داده می‌شود. در دوره فوق بعضاً حوزه‌ هایی مانند علم‌ داده، مهندس داده، توسعه‌دهنده کلان داده به‌صورت جزیره‌ای آموزش داده می‌شود. درحالی‌که در حوزه‌ علم‌ داده نیازی به کسب مهارت تخصصی و جزئی در بخش‌های Data Engineering و Big Data Developer نخواهد بود. تدریس تمامی مباحث و ابزارها توسط یک استاد واحد و در مدت‌زمان اعلامی نیز قابل‌تأمل هست!

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper