بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

شرکت گوگل قصد دارد تا تبلیغات را در مرورگر کروم خود مسدود کند و از ماه فوریه به بعد از ورود انواع آگهی های تبلیغاتی در بروزر Google Chrome جلوگیری نماید.

تلاش گوگل برای مسدود کردن آگهی ها در مرورگر Chrome

چندی پیش شرکت گوگل اعلام کرد که در 15 فوریه، تبلیغات را در مرورگر کروم خود مسدود خواهد کرد. وب سایت هایی که می خواهند از Chrome hammer جلوگیری کنند، می توانند چند دسته گسترده ای از آگهی های آنلاین را بفروشند یا به یک کنسرسیوم از تبلیغ کنندگان، انجمن های تبلیغاتی و شرکت های فناوری، از جمله گوگل، مایکروسافت و فیس بوک، به عنوان گواهی بپردازد.

شرکت گوگل قصد دارد تا تبلیغات را در مرورگر کروم خود مسدود کند و از ماه فوریه به بعد از ورود انواع آگهی های تبلیغاتی در بروزر Google Chrome جلوگیری نماید.

زمانبندی حذف تبلیغات در بروزر گوگل کروم

گوگل در وبسایت خود با اشاره به ائتلافی به نام CBA گروهی که وعده تبلیغات بهتر را داده است، در روز 15 فوریه، با دستورالعمل های ائتلاف، تمام آگهی ها را از سایت هایی که دارای وضعیت ناقص هستند، حذف خواهد کرد برای این منظور وب سایت ها را چک کرده و آزار دهنده ترین تبلیغات را مسدود می کنند.

جدول زمانبندی مسدود کردن تبلیغات در مرورگر کروم همان چیزی است که گوگل طی شش ماه پیش اعلام کرده است، زمانی که تأیید کرد که این اقدام بحث برانگیز در اوایل سال 2018 آغاز خواهد شد. در اواسط ماه فوریه، اکثر کاربران Chrome 64 را اجرا خواهند کرد که در آن هفته منتشر خواهد شد. نسخه فعلی، مرورگر Chrome 63 می باشد.

از ورود چه تبلیغاتی به گوگل کروم جلوگیری می شود؟

در ورژن دسکتاپ مرورگر Chrome، گوگل چهار نوع تبلیغات (از شش مورد در نظر گرفته) را مسدود خواهد کرد، در حالی که در نسخه های تلفن همراه iOS و Android مرورگر کروم هشت نوع تبلیغات را (از 12 مورد دقیق) مسدود خواهد کرد. این دسته بندی ها توسط CBA و پنل مصرف کننده آن شناخته شده اند.

سه کلاس تبلیغاتی وجود دارد که شامل "پنجره های بازشو" است که آنهایی هستند که به طور خودکار ویدیو و صدا را پخش می کنند. آگهی های "حقیقی" هستند که همراه با یک ساعت شمارش معکوس می آیند. آگهی هایی هستند که "تبلیغات چسبنده بزرگ" نامیده می شوند که بیش از 30٪ صفحه نمایش را پر می کنند و در همان محل نیز باقی می مانند و اصلا مهم نیست که کاربر تا چه اندازه خشمگین است.

علاقمندان می توانند برای مطالعه سایر مقالات و مطالب مرتبط با تکنولوژی های جدید در انواع مرورگرها به کانال تلگرام مهندسی شبکه پال نت مراجعه نمایند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper