بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

بررسی اولویت های کاری جهت عیب یابی و پیدا کردن مشکلات شبکه Network Troubleshooting و ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر که یک کارشناس پشتیبانی نتورک بایستی در نظر داشته باشد.

مشکلات شبکه خود را اولویت بندی کنید

یک کارشناس یا تکنسین شبکه و IT به احتمالاً به دفعات گزارش مشکلاتی همزمان به او رسیده است تا آنهار را برطرف نماید برای اینکه در عیب یابی Network Troubleshooting و برطرف نمودن نقص های ایجاد شده در شبکه دچار مشکل نشوید لازم است تا فرا بگیرید که چگونه مشکلات موجود در شبکه و کامپیوتر را اولویت بندی نمایید.

بررسی اولویت های کاری جهت عیب یابی و پیدا کردن مشکلات شبکه Network Troubleshooting و ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر که یک کارشناس پشتیبانی نتورک بایستی در نظر داشته باشد.

اولویت بندی مشکلات شبکه و کامپیوتر به ترتیب اهمیت چیزی شبیه به بخش های زیر است:

اختلال کلی در شبکه (موردی که همه کاربران را در بر می گیرد)
اختلال در قسمتی از شبکه ( گروهی از کاربران را در بر می گیرد)
اختلال در یک بخش (مثلا شبکه یک اتاق قطع شده )
از کار افتادگی یک دستگاه (در حدی که یک کاربر نتواند به کار ادامه دهد)
مشکل در یک دستگاه (کاربر قادر به انجام کارهای مهم در دستگاه نباشد)
اشکالات جزیی (یک یوزر از موردی سر در نمی آورد یا مشکلی نیست که کار را دچار اختلال کند)

اولویت ها جهت عیب یابی شبکه های کامپیوتری

شخصی که به عنوان کارشناس شبکه و پشتیبانی فعالیت دارد در عیب یابی شبکه و سخت افزار و نرم افزار سیستم های کامپیوتری لازم است اولویت ها را در نظر بگیرد، رهنمودهای ذیل می تواند در این امر کمک کننده باشد:

اشکالات سخت افزاری به نرم افزاری اولویت دارند.
اشکالات سیستم عامل به نرم افزارهای دیگر اولویت دارند.
اشکالات تکرار شونده به نادر تقدم دارند.
اشکالات مشترک به منحصربفرد تقدم دارند.
راهکارهای نرم افزاری به سخت افزاری ارجح می باشند.
در اشکالات عمومی و کلی راهکار حل مساله بالا به پائین است.
شناسایی اشکال به شکل درست تضمین کننده راه حل درست می باشد.
تغییرات پتانسیل ایجاد مشکل را دارند.
احتمالات و نسبت آنها را در حل مساله در نظر بگیرید.
راه حل خود را مستندسازی کنید.
راه حل خود را تست کنید.
مراقب تاثیرات جانبی راهکار خود باشید.
در عیب یابی شبکه عجول نباشید.
در مورد مشکل خود تحقیق و جستجو نمائید.
گلوگاه های شبکه و نقاط آسیب پذیر را مد نظر داشته باشید.
حافظه های cache را در نظر داشته باشید.
برای مشکل سعی کنید فرمول و الگو بدست آورید.
بین سیستمهای دارای اشکال فصل مشترک پیدا کنید.
شبکه و سیستمهای خود را به شکل دوره ای مانیتور کنید.
مجوزها و سطوح دسترسی را بررسی کنید.
ویروسها ،کرمها ،تروجان ها و بطورکلی بد افزار ها باعث ایجاد مشکلات خاص می شوند.
سعی کنید در ارائه راه حل صورت مساله را پاک نکنید.

برترین کانال اطلاع رسانی عیب یابی و حل مشکلات شبکه و کامپیوتر را با پیوستن به بزرگترین سوپر گروه تخصصی مدیران شبکه و مهندسان آی تی و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی تلگرام تجربه کنید. این سوپرگروه، انجمن بزرگ متخصصین IT کشور می باشد و شما را با راهکارهای جدید فناوری اطلاعات و تکنولوژی های روز دنیای آی تی آشنا می کند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper