بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

شرکت آی بی ام IBM بر این باور است که فناوری بلاک چین Blockchain جهت بکارگیری در سازوکار دولت آمریکا آماده می باشد و می توانید به عنوان راهکاری برای صرفه جویی در زمان، هزینه و ریسک از این تکنولوژی استفاده کرد.

دیدگاه IBM در مورد بلاک چین و بیت کوین

از نظر شرکت IBM کاربرد فناوری Blockchain خیلی بیشتر از موارد استفاده از ارزهای رمزپایه‌ ای دیجیتال مانند Bitcoin اس و از دولت امریکا تقاضا دارد تا از تکنولوژی بلاک چین در امور خود بهره برد تا بتواند در زمان و هزیته و ریسک پذیری صرفه جویی نماید.

شرکت IBM در زمره آن گروه از فروشندگان و ارائه ‌دهندگانی قرار می گیرد که فناوری بلاک ‌چین را به ‌عنوان یک سرویس ارائه می‌دهند که به تشکیلات اقتصادی اجازه بکارگیری از فناوری Blockchain بدون سرمایه ‌های کلان مرتبط با سخت‌افزار و توسعه درمحل می دهد.

شرکت آی بی ام IBM بر این باور است که فناوری بلاک چین Blockchain جهت بکارگیری در سازوکار دولت آمریکا آماده می باشد و می توانید به عنوان راهکاری برای صرفه جویی در زمان، هزینه و ریسک از این تکنولوژی استفاده کرد.

بررسی تحولات و گسترش تکنولوژی Blockchain

Jerry Cuomo به عنوان یکی از اعضای شرکت آی بی ام، به کمیته علمی مجلس فضا و فناوری آمریکا بیان نموده است که فناوری بلاک‌ چین ویژگی تغییرپذیری و تبدیل‌ شدن به سایر موارد را دارد و شرکت وی در بیش‌ از ۴۰۰ پروژه‌ Blockchain در صنعت های گوناگون شامل زنجیره تأمین، خدمات مالی، مراقبت ‌های بهداشتی و دولتی حاضر است. از آنجایی ‌که دولت آمریکا حرف نخست را در گسترش فناوری بلاک ‌چین می‌ زند، آقای Cuomo از این دولت تقاضا نمود که سعی بیشتری جهت گسترش و استفاده از تکنولوژی Blockchain نماید.

به‌ عنوان نمونه کنفرانش کمیته بلاک‌چین در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد و اکنون در حال جمع ‌آوری اطلاعات از پروژه‌های مبتنی بر فناوری Blockchain است که می‌ تواند به افراد کمک کند تا هویت خود را در امنیت کامل ایجاد کنند، پرداخت‌ های اینترنتی مانند پرداخت مالیات را فعال نمایند و و زنجیره تامین خود را نیز اصلاح کنند.

مزایای استفاده از فناوری بلاک چین در دولت ها

Csilla Zsigri تحلیلگر ارشد تحقیقات 451 در مصاحبه اخیر خود با Computerworld، گفت دولت ها مزایای استفاده از فناوری بلاک چین را در دیجیتالی کردن اسناد و دسترسی سریعتر و راحتتر به خدمات عمومی و صرفه جویی در پول و زمان دیده اند.

Zsigri اشاره کرد که کشور استونی از Blockchain برای برنامه e-Estonia استفاده می کند که پرداخت های مالیاتی آنلاین، شناسه دیجیتال، i-voting و سیستم های پرونده های سلامت الکترونیکی را امکان پذیر می سازد.

علاقمندان می توانند برای مطالعه سایر مقالات و مطالب مرتبط با فناوری های بلاک چین، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به کانال تلگرام مهندسی شبکه پال نت مراجعه نمایند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper