بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

شرکت های خدمات پشتیبانی شبکه باید اطلاع داشته باشند که سرویس رایگان تجزیه و تحلیل سیستم عامل ویندوز مایکروسافت Microsoft Windows Analyst مخرب است و این موضوع را در ارائه خدمات رسانی به کاربران خود در نظر داشته باشند.

بررسی امنیت سرویس رایگان تجزیه و تحلیل ویندوز مایکروسافت

سرویس رایگان تجزیه و تحلیل ویندوز Windows Analyst شرکت مایکروسافت، در حال حاضر سیستم عامل های ویندوز 7، ویندوز 8.1 و ویندوز 10 را اسکن می کند و گزارش می دهد که آیا آنها برای دفاع در برابر حملات بالقوه و بهره برداری از آسیب پذیری پردازنده های Meltdown و Spectre، به روز رسانی شده اند یا خیر. قابلیت های جدید تجزیه و تحلیل ویندوز مایکروسافت، یعنی Upgrade Readiness توسط Terry Myerson، مدیر ارشد ویندوز در شرکت اعلام شد.

شرکت های خدمات پشتیبانی شبکه باید اطلاع داشته باشند که سرویس رایگان تجزیه و تحلیل سیستم عامل ویندوز مایکروسافت Microsoft Windows Analyst مخرب است و این موضوع را در ارائه خدمات رسانی به کاربران خود در نظر داشته باشند.

کشف آسیب پذیری هایی در خدمات رایگان Windows X

Myerson آسیب پذیری هایی را مطرح کرد که توسط محققان امنیتی کمپانی گوگل یافته شد و در اواسط سال 2017 به فروشندگان گزارش دادند که یک چالش جدید برای همه ما، وجود دارد، زیرا آنها در سیلیکون بودند نه در نرم افزار. Myerson در یک پست به یک وبلاگ شرکتی نوشت: "ما قابلیت های جدیدی را به خدمات رایگان ویندوز ایکس پی اضافه کرده ایم تا گزارش وضعیت تمامی دستگاه های ویندوزی که IT professionals آنها را مدیریت می کند، را بدهد."

از این رو شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری باید توجه بسیاری به ای آسیب پذیری های موجود در سرویس رایگان تجزیه و تحلیل مایکروسافت که بشدت مخرب است نمایند.

سرویس Windows Analytics چیست؟

سرویس رایگان تجزیه و تحلیل ویندوز مایکروسافت که Windows Analytics نام دارد یک برچسب کامل برای سه سرویس جداگانه زیر می باشد:

آمادگی ارتقاء (Upgrade Readiness)
به روز رسانی انطباق (Update Compliance)
Device Heath

سرویس رایگان تجزیه و تحلیل ویندوز مایکروسافت، یکی از مزایای استفاده از مجوز Windows Enterprise است و به همین ترتیب فقط برای مشتریانی که این نسخه را اجرا می کنند، در دسترس است و تنها در مورد دستگاه های طراحی شده توسط یک SKU Enterprise مانند Windows 7 Enterprise یا Windows 10 Enterprise ارائه می شود. آمادگی ارتقاء، سرویسی است که در حال حاضر شامل اسکن Meltdown یا Spectre است، برای شناسایی کامپیوترهای شخصی ویندوز 7 و ویندوز 8.1 و به احتمال زیاد جهت پذیرش ارتقاء ویندوز 10 نیز طراحی شده است. آمادگی ارتقاء تنها مولفه ی ویندوز آنالیز است که از داده هایی که از نسخه های Windows غیر از ویندوز 10 گرفته شده، استفاده می کند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper