بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

معرفی روش ها و راهکارهای رایگان و ارزان برای فراگیری امنیت شبکه و فناوری اطلاعات Network and Information Technology Security تا بتوان با هکرهای مهاجم به نرم افزار و نتورک خود مقابله کنید.

اهمیت آموزش امنیت شبکه و فناوری اطلاعات

این که شما یک دانش آموز IT هستید یا در طول سال ها در این زمینه فناوری اطلاعات فعالیت کرده اید، تفاوتی ندارد زیرا یادگیری هرگز متوقف نمی شود، به خصوص در رابطه با امنیت شبکه و فناوری اطلاعات که هر چه فرا بگیرید باز هم نیاز به آموزش در این حوزه احساسی می شود.

هکرها دنبال کشف آسیب پذیری ها در نرم افزار و سیستم های ما هستند. آنها همیشه راه های جدیدی برای جاسوسی داده ها، آلوده کردن کامپیوتر و شبکه و ویرانی در دنیای دیجیتال پیدا خواهند کرد. از این رو شما می توانید با روش های رایگان و ارزان دانش امنیت شبکه و فناوری اطلاعات را فرا گرفته و به مقابله با آنها بپردازید.

معرفی روش ها و راهکارهای رایگان و ارزان برای فراگیری امنیت شبکه و فناوری اطلاعات Network and Information Technology Security تا بتوان با هکرهای مهاجم به نرم افزار و نتورک خود مقابله کنید.

راهکارهای فراگیری امنیت شبکه و اطلاعات کمک می کند

حتی اگر امنیت شبکه و اطلاعات، در تخصص شما نیست، اما آگاهی امنیتی در هر موقعیت فنی که باشید بسیار مهم است. هیچ راهی بهتر از یادگیری و استفاده از تجربه ها وجود ندارد، بنابراین در اینجا چندین پروژه را که می توانید انجام دهید به اشتراک گذاشته می شود. همه را می توان در خانه در سیستم های شخصی یا در محل کار انجام داد. اگر و تنها اگر شما موقعیت مناسب و مجوز کامل از مدیریت مجموعه ای که در آن کار می کنید را داشته باشید. قبل از اجرای این پروژه ها در کامپیوتر یا شبکه شخصی دیگر، مجوز کامل را دریافت کنید، یا به استفاده از تجهیزات خود بپردازید.

چندین تکنیک که در اینجا پوشش داده شده توسط هکرها مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید آنها را به اجرا در بیاورید اگر بدون مجوز سعی کنید. اهداف خوبی نیز دارند، به شما این امکان را می دهند که امنیت شبکه و فناوری اطلاعات و دیگر تجهیزات تکنولوژیکی را بررسی کنید.

انجام دادرسی دیجیتال با بازیابی فایل های پاک شده

جرایم دیجیتال برای بازیابی اطلاعات ها و تحقیقات دستگاه های تکنولوژی اختصاص داده شده است، این موضوع شامل یافتن منابع نفوذ، شناسایی آسیب های انجام شده توسط آنها و استخراج اطلاعات برای کمک به امور قانونی و کیفری است. بازیابی داده های حذف شده، یکی از جنبه های مهم حرفه دیجیتال است. بازیابی فایل های حذف شده از یک رایانه یا دستگاه ذخیره سازی می تواند به سلیقه دیجیتال شما لطمه وارد کند، در حالی که برای اولین بار به شما نشان می دهد که امنیت داده ها بسیار مهم است. یک دزد نیز می تواند همین کار را برای دریافت اطلاعات حساس از دستگاه دزدیده شده انجام دهد.

بهترین کانال آموزش شبکه را با پیوستن به بزرگترین سوپر گروه  تخصصی مدیران شبکه و مهندسان آی تی و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی تلگرام تجربه کنید. این سوپرگروه، انجمن بزرگ متخصصین IT کشور می باشد و شما را با راهکارهای جدید امنیت شبکه و فناوری اطلاعات و فناوری های روز دنیای آی تی آشنا می کند.

 

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper