بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

آشنایی با پلتفرم ماژولار Sawtooth Hyperledger برای ساختن چارچوب های تجاری سازمانی که برای ساخت، استقرار و اجرای بلاک چین ­Blockchain تجاری ارائه شده است.

آشنایی با پروژه Sawtooth Hyperledger مبتنی بر بلاک چین

بنیاد لینوکس، بنیاد نرم افزاری Blockchain، Hyperledger، Sawtooth 1.0 یک چارچوب ماژولار برای ساخت، استقرار و اجرای بلاک چین های تجاری، ارائه کرده است. راهبران مبتنی بر مفهوم Blockchain، بر اساس Sawtooth 1.0 برای حمایت از پرونده های چندگانه پشتیبانی شده اند.

Sawtooth Hyperledger دومین پروژه Hyperledger، برای زنده ماندن بعد از Fabric 1.0 در جولای 2017 است. Fabric به اجزای بلاک چین این امکان را می دهد که مانند اجماع و خدمات عضویت باشند. Sawtooth یکی از 9 نهاد کسب و کار تجاری و تکنولوژی های توزیع شده مدیریت است که توسط بنیاد لینوکس میزبانی شده است، از جمله Hyperledger Composer، یک زبان مدل سازی مبتنی بر جاوا اسکریپت و پشتیبانی از REST API است.

آشنایی با پلتفرم ماژولار Sawtooth Hyperledger برای ساختن چارچوب های تجاری سازمانی که برای ساخت، استقرار و اجرای بلاک چین ­Blockchain تجاری ارائه شده است.

قابلیت های پلتفرم ماژولار Sawtooth

نتایج حاصل از تلاش بیش از 50 مهندس نرم افزار، Hyperledger Sawtooth برای ارائه قابلیت هایی مانند مدیریت زنجیره ای طراحی شده است که می تواند از قراردادهای "هوشمند" خود برای اجرای رأی دادن در تنظیمات پیکربندی Blockchain استفاده کند. این یک موتور اجرایی معامله پیشرفته ارائه می دهد که می تواند معاملات را به طور موازی برای سرعت بخشیدن به تولید و اعتبار سنجی انجام دهد.

Sawtooth همچنین Ethereum، یکی دیگر از پلتفرم های بلاک چینی اصلی را پشتیبانی می کند. با ادغام، Sawtooth می تواند قراردادهای هوشمند را بر اساس زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت Ethereum Solidarity اجرا کند. این کار Sawtooth را قادر خواهد ساخت ابزارهای Ethereum مانند IDE ها و Web3 را اجرا کند.

 پشتیبانی اینتل از پلتفرم Sawtooth Hyperledger

در نهایت، توافق پویای Sawtooth اجازه خواهد داد که مدیران پروتکل، بلاک چین را به عنوان یک شبکه از گره ها و یا کاربران توصیف کنند، که امکان ادغام الگوریتم های مقیاس پذیر را فراهم می کند. سال گذشته، اینتل برای ارائه نسخه های کد برای Sawtooth، در میان فروشندگان بود. بر همین اساس اینتل "دریاچه چوب" نامگذاری شد. در کنار اینتل، Hyperlegger Sawtooth توسط چندین سازمان، از جمله خدمات وب آمازون، اریکسون، هوآوی، آی بی ام، Microsoft Azure، R3، و T-Mobile پشتیبانی می شود.

با پیوستن به کانال تخصصی مدیران شبکه و مهندسان آی تی و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی تلگرام، که انجمن بزرگ متخصصین IT کشور می باشد که بیشتر شما را در جریان ویژگی های پلتفرم ماژولار Sawtooth قرار خواهد داد.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper