بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

آشنایی با آپدیت جدید Fall Creators ویندوز 10 که کمپانی مایکروسافت قابلیت های این به روز رسانی جدید Windows 10 را ارتقاء داده است و آماده ارائه به شرکت های مختلف می باشد.

ارائه ارتقاء دوم ویندوز 10 شرکت مایکروسافت

کمپانی مایکروسافت به شرکتها اطلاع داده است که ارتقاء دوم ویندوز 10 در ماه اکتبر 2017 انجام شده است. آپدیت Fall Creators به اندازه کافی مورد آزمایش قرار گرفته است و آماده است تا این به روز رسانی Windows 10 را با قابلیت های بهتری در سراسر سازمان ها استفاده شود.

آشنایی با آپدیت جدید Fall Creators ویندوز 10 که کمپانی مایکروسافت قابلیت های این به روز رسانی جدید Windows 10 را ارتقاء داده است و آماده ارائه به شرکت های مختلف می باشد.

John Cable، مدیر مایکروسافت مدیریت برنامه، در یک پست به وبلاگ شرکت  نوشت: "مشتریان سازمانی می توانند هر زمانی که آماده هستند، به طور کامل، تجهیز شوند. مایکروسافت سال گذشته مراحل مختلف تعمیر و نگهداری ویندوز 10 را بررسی کرد. Cabel همچنین ابزارهایی را معرفی کرد، به ویژه ویندوز آنالیز، که مایکروسافت آن را به مشتریان تجاری ارائه می دهد."

تلاش Microsoft جهت تحویل بهترین به روز رسانی Windows 10 به مدیران سازمان ها

ابزارهایی طراحی شده اند تا بخش های فناوری اطلاعات را به سیستم های به روز رسانی بهتر، تبدیل نمایند، به طوری که مدیران سازمان ها می توانند سریعتر آماده سازی را شروع کنند. سیستم عامل های ویندوز 10 Pro و Windows 10 Enterprise که بر پایه مصرف کننده متکی هستند، به روز رسانی ویندوز برای سرویس دهی به صورت خودکار از تاریخ 18 ژانویه 2018 ارائه خواهد شد.

شرکت Microsoft به طور آزمایشی تاریخ پایان دادن به پشتیبانی را برای 1709 و همچنین قابلیت ها و ارتقاء های گذشته را در سایت پشتیبانی، تعیین کرده است. نسخه 1607 (به روز رسانی سالگرد) و 1703 (به روز رسانی سازندگان) تا ماه مارس 2018 و 1709 تا مارس 2019 پشتیبانی خواهند شد. احتمال دارد مایکروسافت تاریخ بازنشستگی 1607 را دوباره تغییر دهد. با این حال، به عنوان یک فرمت قبلی برای 1511 تا به امروز، تا اوایل 2018، به روز رسانی های امنیتی و غیر امنیتی را انجام داده است.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper