بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم


شرکت مایکروسافت Microsoft Company پیش نیازهای آنتی ویروس Antivirus را پیش از عرضه به روز رسانی های جدید سیستم عامل ویندوز Windows خود، معرفی و ارائه نمود.

اقدام مایکروسافت جهت به روز رسانی نرم افزار آنتی ویروس در ویندوز

مایکروسافت هفته گذشته گام بی سابقه ای را تا قبل از ارائه یک به روز رسانی امنیتی مهم برای ویندوز پیرامون درخواست مشتریان برای به روز رسانی نرم افزار آنتی ویروس بر روی رایانه های شخصی خود داشت.

کریس گوتل، مدیریت فروش Ivanti گفت: این اقدام منحصر به فرد بود، اما با خطراتی مواجه خواهد بود. در ادامه، در مورد تقویت دفاع Windows در برابر حملات بالقوه محققینی که جهت آسیب اعمال نفوذ می کنند و به نام های Meltdown و Specter می باشند، صحبتهایی را مطرح نمود.

شرکت مایکروسافت Microsoft Company پیش نیازهای آنتی ویروس Antivirus را پیش از عرضه به روز رسانی های جدید سیستم عامل ویندوز Windows خود، معرفی و ارائه نمود.

 مقابله با آسیب پذیری های سخت افزاری در آپدیت های جدید سیستم عامل های Microsoft

سیستم عامل ها و مرورگرها دارای به روز رسانی هایی هستند که سیستم های سخت افزاری را علیه آسیب پذیری هایی که ناشی از نقص طراحی در پردازنده های مدرن از شرکت های مانند اینتل، AMD و ARM می باشند، تقویت می کنند.

بر طبق گفته مایکروسافت، این به روز رسانی ها ممکن است به خاطر نرم افزار آنتی ویروس (AV) که به صورت نامناسب به حافظه های هسته ای آسیب می رساند، باشد. این شرکت در یک سند پشتیبانی نوشت: "مایکروسافت مسئله سازگاری را با تعداد کمی از محصولات نرم افزاری ضد ویروس شناسایی کرده است." مسئله سازگاری زمانی رخ می دهد که برنامه های آنتی ویروس باعث تماس های پشتیبانی نشده به حافظه کرنل ویندوز می شوند. این تماس ها ممکن است باعث خطاهای توقف (Stop errors" " و""blue screen errors) شود و دستگاه نتواند بوت شود.

هنگامی که مایکروسافت همراه با تعدادی از ارائه دهندگان دیگر با رفع این ایرادات در دسترس عموم قرار می گیرد، به روز رسانی Meltdown  Spectre برای PC ارائه نخواهد شد. به علاوه، یک رایانه شخصی ویندوز بدون برنامه AV به روزرسانی امنیتی نمی شود.

برای دریافت به روز رسانی امنیتی ژانویه برای برخورد با Meltdown و Spectre، کاربران ویندوز 7، ویندوز 8.1 و ویندوز 10 باید محصول AV ن را نصب و به روز نگه دارند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper