بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

سه خبر در حوزه امنیت اطلاعات و شبکه های کامپیوتری از سرقت ارز دیجیتال بیت کویین تا روش های جدید شناسایی مهاجمان از طریق لاگ سرور و معرفی نرم افزارهای مانیتورینگ شبکه سولارویندز و PRTG و زابیکس از دنیای فناوری اطلاعات که تیترهای مهم خبرگزاریهای معتبر ایران و دنیا در رابطه با مسائل روز تهدیدات امنیتی در سطح اینترنت و شبکه های داخلی سازمانها می باشد.

اخبار سرقت BitCoin سرمایه گذاری اقتصادی در بخش آی تی و حوزه فناوری اطلاعات را تحت شعاع قرار داد.
جدیدترین خبرها از سرقت ارز دیجیتال بیت کویین BitCoin از سایت معروف

درحالیکه موضوع ارزهای مجازی و Cryptocurrencies از موضوعات داغ این روزها است ریسک های سرمایه گذاری روی آنها هم از جنبه اقتصادی و هم از جنبه فنی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
امروز سایت http://www.nicehash.com که یکی از سایتهای Mining معروف دنیاست هک شده و حدود ۵۲ میلیون دلار بیت کوین در آن مفقود شده! این سایت متعلق به کشور اسلوونی بوده و به گفته مدیر این سایت (Brian Krebs) هکری که موفق به نفوذ شده همان هکری است که قبلا به جرم مدیریت بات نت Butterfly و فروم مجرمانه Darkode چند سالی در زندان بوده است.
NiceHash - Largest Crypto-Mining Marketplace Sell or Buy computing power (hashing power) in the form of Cloud Mining for the purpose of Bitcoin, Ethereum, Monero, Dash, Zcash, Litecoin and

جدیدترین خبر تحلیلی آموزشی درباره شناسایی مهاجمان با استفاده از روش های لاگ گیری تازه
برخی از متخصصان امنیت در دنیای فناوری اطلاعات معتقدند در شرایط مدرن امروزی، log های سنتی برای شناسایی مهاجمان کفایت نمی کند. به عقیده این مهندسان امنیت آی تی لازم است سازمانها بتوانند از ابزارها و روشهای پیچیده تر دیگری چون Memory forensics برای لاگ گیری و جمع آوری رویدادهای امنیتی در سطح شبکه و سرویس های کامپیوتری استفاده کنند.
What if you can avoid all events ? Even the one saying you cleared all events
اگر شما به هر شکلی بتوانید تمام Logها را حذف کنید چه اتفاقی می افتد؟ حتی همان لاگ هایی که می گوید تمام Log ها پاک شده اند؟
mimikatz: A little tool to play with Windows security
منبع خبر: https://github.com/gentilkiwi/mimikatz

لاگ سرور رایگان برای جمع آوری رویدادها امنیتی و رخدادهای تهدیدآمیز در سطح سرویسهای شبکه
بیشتر فعالان باتخصص امنیت شبکه و شناسایی تهدیدات نفوذ و هک معتقدند لاگ سرورهای قدیمی و شیوه های جمع آوری اطلاعات از رخدادهای اتفاق افتاده در سطح شبکه دیگر پاسخگو نیست و باید از ابزارهای مدرن گزارش گیری و لاگ گیری مثل KIWI و ManageEngine Event Analyizer و سیس لاگ Syslog که از جمله log server های تجاری یا رایگان و یا کرک شده در زمینه نرم افزارهای جمع آوری داده های تجهیزات امنیتی شبکه و سرویسهای فناوری اطلاعات هستند، استفاده کرد که بسته به نوع نیاز و سطح امنیتی مورد نیاز و تخصص کارشناسان امنیت شبکه و متخصصین حوزه امنیت فناوری سازمانها، پیشنهاد می شود بکار گرفته می شود.

اگر سرور مانیتورینگ و کنترل و نظارت بر شبکه و تجهیزات و سرویس ها را راه اندازی کرده اید حتما برای تکمیل کارایی این ابزارهای نتورک مانیتورینگ مثل prtg یا SolarWinds  یا zabbix که سولارویندز و زابیکش در این زمینه مشهورترند، از برنامه های لاگ گیری ذکر شده بالا استفاده نمایید. اگر قصد اتصال لاگ سرور به دستگاه فایروال UTM امنیتی شبکه یا هر تجهیز سخت افزاری امنیتی و غیرامنیتی آی تی را دارید، می توانید از این نرم افزارهای تخصصی امنیت شبکه استفاده نمایید. اطلاع از حوادثی که در سطح ترافیک شبکه می افتد دیگر مختص به زیرساخت فناوری اطلاعات سازمان های بزرگ نیست بلکه امروزه هر کسب و کاری در سطح اینترنت نیازمند مجهیز شدن به این سامانه های امنیتی کاربردی است.

برای دریافت جدیدترین اخبار امنیت شبکه و آخرین خبرهای دنیای هک و نفوذ بر روی گوشی تلفن همراه خود می توانید به کانال تخصصی مدیران شبکه و گروه مهندسان آی تی و امنیت فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی تلگرام، انجمن بزرگ حرفه ای های کامپیوتر و ادمینهای متخصص امنیت فناوری اطلاعات IT و ICT بپیوندید تا برای اطلاع رسانی به موقع و سریع در رابطه با تهدیدات امنیتی روز دنیای شبکه و کامپیوتر و اینترنت به ابزار رایگان این کار دسترسی داشته باشید.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper