بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

چه راهکارهایی برای دسترسی از راه دور به سیستم کامپیوتری وجود دارد؟ انواع روشهای ریموت زدن به دسکتاپ کاربران نتورک برای کارشناسان آی تی، مدیران شبکه IT Manager و نیروی هلپ دسک پشتیبان رایانه ای چیست؟ چگونه امکان ارسال فایل خارج از ریموت دسکتاپ مخصوصا چت کردن با کاربر و انتقال ویدیو و تصویر را داشته باشیم؟

آشنایی با یکی از مهمترین دغدغه های مدیران شبکه و نیروی پشتیبان Help Desk

راهکارهای زیادی برای مدیران شبکه کامپیوتری و کارشناسان آی تی و نیرویهای پشتیبان Help Desk هم اکنون هستکه بتونند به دسکتاپ کاربران ریموت بزنند و امکان انتقال فایل خارج از ریموت دسکتاپ و ... داشته باشند، مخصوصا چت کردن با کاربر، انتقال ویدیو، برقراری تماس در صورت امکان و ... همانطور که بیشتر مهندسان فناوری اطلاعات مطلع هستند چنین راهکارهایی وجود دارد و در این مطلب آموزشی می خواهیم شما مهندسان IT را با یکی از بهترین ابزارها در این زمینه آشنا کنیم.

یکی از نرم افزارهایی که نسبتا شناخته شده نیست تیم تالک Team Talk است ولی امکاناتش برای کنترل شبکه اعم از چت تصویری و متنی، انتقال فایل و ریموت دسکتاپ همزمان با کاربر ( مشابه با تیم ویوور Team Viewe و AnyDesc و انی دسک... ) و گروه بندی کاربران و از همه مهمتر ایجاد کانال هایی شبیه به کانال های یاهو مسنجر، انتقال فایل به گروه برای استفاده جمعی کاربران، ویدیو کنفرانس و به صورت بیسیم نمودن ارتباطات برای عوامل و ... از مهمترین امکانات این نرم افزار میباشد. پیشنهاد میکنم فقط یکبار بر روی شبکه نصب نمایید و از امکاناتش واقعا شگفت زده می شوید. به نظر من با اینهمه امکاناتی که عرض کردم و باید خودتان ببینید، بهترین آپشن این است که ارتباطی به هیچ سروری خارج از شبکه شما متصل نمیشود و کاملا نرم افزار مثل Lync و ... کاملا On-premises می باشد.
دانلود آخرین نسخه برای ویندوز با یک جستجوی ساده در اینترنت قابل دستیابی است. نسخه های دیگر ارائه شده نرم افزار برای پلتفرم های ویندوز، مک، انواع نسخ لینوکس و پلتفرم های موبایل iOS و اندروید میباشد.

چه راهکارهایی برای دسترسی از راه دور به سیستم کامپیوتری وجود دارد؟ انواع روشهای ریموت زدن به دسکتاپ کاربران نتورک برای کارشناسان آی تی، مدیران شبکه IT Manager و نیروی هلپ دسک پشتیبان رایانه ای چیست؟ چگونه امکان ارسال فایل خارج از ریموت دسکتاپ مخصوصا چت کردن با کاربر و انتقال ویدیو و تصویر را داشته باشیم؟

درباره دسترسی راه دور به سیستم کامپیوتری یا ریموت دسک تاپ کامپیوتر کاربران

همانطور که می دانید سرویس ریموت دسکتاپ ویندوز مایکروسافت Windows Remote Desktop Connections به کارشناسان هلپ دسک و نیروی پشتیبانی شبکه و مدیران آی تی IT Manager اجازه می ‌دهد به دسک تاپ یک کامپیوتر مبتنی بر ویندوز از طریق اینترنت یا شبکه محلی Lan متصل شوند. زمانی که از ویژگی Remote Desktop Connection برای اتصال استفاده می ‌کنید، این توانایی را دارید تا صفحه دسک تاپ کامپیوتر میزبان را مشاهده کرده و به درایو فایل‌ ها و پوشه‌ های آن سیستم کاربر دسترسی داشته باشید، در حالی که روبروی کامپیوتر خود نشسته‌اید.
این ویژگی برای مدیران شبکه، نیرویهای هلپ دسک Help Desk Team، متخصصان واحد پشتیبانی شبکه، برنامه‌نویسان و حتی کاربران و یوزرهای معمولی شبکه های کامپیوتری مفید است. امکان دسترسی ریموت Remote Access  به دسک تاپ کاربران به شما اجازه می ‌دهد از راه دور به کامپیوترهای خانگی یا سرور محل کار خود دسترسی داشته باشید. اما پیش از آن‌ که بتوانید به کامپیوتر خود متصل شوید، ابتدا باید ویژگی فوق را فعال کنید.

ضمن تشکر و قدردانی از شما همراهان عزیز، علی رقم میل شخصی و به دلیل مشغله های متعدد کاری پرسنل گروه امکان ارسال اخبار و اطلاعات روز دنیای آی تی و فناوری اطلاعات در سایت کمی مشکل و زمانگیر است. از این رو ادامه ارائه مطالب خبری و یا کاربردی بیشتر در کانال تلگرام مهندسی شبکه پال نت که با هدف انعکاس جدیدترین رویدادهای IT و آخرین اخبار شبکه های کامپیوتری راه اندازی گردیده است، جهت ارتقای علاقه و سطح دانش کارشناسان آی تی و مهندسان شبکه و تکنیسن فنی سیستم های رایانه ای ارسال می گردد و قرار داده می شود. این کانال آموزشی شبکه در دسترس همگان میباشد.
امیدوارم که همواره زندگی شما همراه با سلامتی، نشاط و موفقیت های فراوان باشد.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper