بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

باور گروه مهندسی شبکه پال نت بر این است که تمامی شرکت ها و سازمان هایی که از یک زیرساخت شبکه و دیتا سنتر برای تسریع و سهت عملکرد اهداف سازمانی خود بهره مند هستند استحقاق داشتن مکانیزم مکاتبات الکترونیک در سطحی پیشرفته و استاندارد و بدون هیچ گونه دغدغه را دارا هستند. ا ماموریت متخصصین دپارتمان مایکروسافت گروه مهندسی شبکه پال نت  با پیاده‌سازی و اجرای فرهنگ مکاتبات سازمانی در لایه‌های مختلف می‌باشد.

در چنین فضایی از پیاده سازی و مشاوره بستر های نرم افزاری و سخت افزاری فناوری اطلاعات  و واحد های انفورماتیک سازمانی، کار معنا و مفهوم واقعیِ خود را پیدا خواهد کرد. دانش و تجربه‌ای تخصصی و به روز دنیا که در این مجموعه بدست آمده را در راستای اهداف مشتریانمان بکار گرفته ایم. گروه مهندسی شبکه پال نت  طرفدار سرسخت فناوری های سبز و حذف کاغذ در مکاتباتی است که ارزش قطع درختان را ندارد. کاغذ را کنار بگذاریم و با تکنولوژی های نرم افزاری و سخت افزاری روز دنیا همراه شویم.

------.jpg - 262.26 kB


تعریف ایمیل سرور و دلیل احتیاج سازمان ها به آن

تمامی  ایمیل ها از طریق یک سرویس تحت شبکه به نام ایمیل سرور ارسال و دریافت می شوند. در کنار تمامی سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری که در شبکه و دنیای انفورماتیک تولید شده و وجود دارد یکی از مهمترین سرویس های نرم افزاری تحت شبکه، سرویس ایمیل سرور می باشد. تاریخچه پیدایش اولین ایمیل سرور ارائه شده در دنیا به دهه 80 میلادی برمیگردد. وظیفه اصلی ایمیل سرور ها ارسال و دریافت ایمیل به داخل  و خارج از سازمان می باشد.

به نوعی از ایمیل سرور که از طریق وب  و اینترنت و مرورگر ها قابل دسترس می باشد و می توان تمای مکاتبت شخصی را کنترل نمود وب میل Web mail  می گویند. از معروف ترین وب میل های عمومی رایگان که در دسترسی کاربران در سرتا سر دنیا قرار دارد می توان به Yahoo, Gmail, AOL, Outlook اشاره نمود.

معرفی اکسچنج سرور مایکروسافت و توانایی و قابلیت های آن

Exchange Server اکسچنج سرور یکی از محصولات معروف و برترین های نرم افزاری کمپانی مایکروسافت در دنیا می باشد. اولین نسخه ارائه شده این محصول در سال 1996 بوده است. پس از ارائه نسخه های متنوع از جمله اکسچنج 2003 تا 2013 در سالهای اخیر، اکنون نسخه 2016 این محصول پرقدرت در حال بهره برداری می باشد و در تمامی دنیا در حال استفاده می باشد و در واقع اکسچنج کامل ترین و جامع ترین ایمیل سرور سازمانی بدون رغیب در جهان بوده است.. امکاناتی مانند ایجاد میل باکس mail box برای کاربران ثبت شده در اکتیودایرکتوری به اندازی نامحدود، امکان قطع ارتباط میل باکس با غیر فعال کردن یوزر در اکتیودایرکتوری و مدیریت یکپارچه ایمیل ها از طریق سرویس شبکه های اکتیو دایرکتوری، امکان ایجاد mailBox های گروهی با استفاده از گروه های تعریف شده در اکتیودایرکتوری توسط مدیران شبکه و تعریف Confirmation جهت ارسال و دریافت ایمیل بین واحدهای مختلف کاری از طریق گروه بندی های ایجاد شده در اکتیودایرکتوری و تعریف سطوح دسترسی و دامه  کاری و مدیریت فایل های پیوست شده در ایمیل در زمان ارسال و دریافت بخشی از امکانات بی پایان ایمیل سرور قدرتمند مایکروسافت اکسچنج سرور 2016 مایکروسافت می‌باشد.

راهکار نصب و راه اندازی، ارتقاء، مهاجرت و پشتیبانی ایمیل سرور اکسچنج

خدمات تخصصی نصب و راه اندازی2016 Exchange Server توسط متخصصین گروه مهندسی شبکه پال نت مانجام می شود. نصب و راه اندازی Exchange در نسخه های 2007, 2010, 2013 و جدیدترین نسخه که Exchange Server 2016 عرضه می شود. نصب Exchange Server را می توان  به دو صورت استاندارد و حرفه ای متناسب با نیاز سازمانی و تقاضا کارفرما انجام می شود، که هر کدام از انها دارای مزایایی میباشند.

خرید، نصب و کانفیگ Certificate از نوع Standard یا Wildcard

ساخت و کانفیگ دیتابیس بر اساس نیاز سازمان و دسته بندی گروه های کاری

تعریف Accepted Domain های مورد نیاز کارفرما و استفاده همزمانی از چندین دامین

اصلاح و تغیرات Virtual Directory پس از نیاز سنجی های سازمانی

ساخت Mailbox های کاربران بر اساس فرمت درخواستی کارفرما و تعریف سرویس اکتیو دایرکتوری برای ایمیل ها

نصب آنتی اسپم و کانفیگ های مورد نیاز و جلو گیری تضمینی از اسپم شدن  ایمیل ها در زمان ارسال و دریافت

کانفیگ فایروال سخت افزاری یا نرم افزاری و راه اندازی Edge سرور اکسچنج

انجام تنظیمات مورد نیاز در DNS داخلی و خارجی برای همیشه در دسترس بود ایمیل از هر جای دنیا

تنظیمات مربوط به سیاست های ارسال و دریافت به ازای هر کاربر و پست سازمانی ان

راهکارهای بکاپ گیری از Exchange Server و بازگردانی ایمیل پس از وقوع حادثه در کوتاه ترین زمان ممکن

نصب و راه اندازی سرویس کلاستر در اکسچنج سرور 2016 DAG

خدمات پشتیبانی و نگهداری Exchange Server 2016

مانند تمامی سرویس‌های تحت شبکه،  Exchange Server مایکروسافت هم  نیز نیاز به پشتیبانی دارد. مشکلات نرم افزاری  و سرویس های اجرای در نرم افزاری ایمیل سرور Exchange Server بسیار کم و یا حتی اصلا می‌باشد و در نسخه های و اخرین اپدیت اکسچنج سرور پیچیدگی ها از سمت کاربر کمتر می‌شود و ارتباط کاربران در استفاده آن راحت تر می‌شود.

مواردی که کاربران و مدیران سازمان از ایمیل خود دغدغه دارند عبارت است از:

نگرانی از بابت عدم ارسال و دریافت ایمیل و یرگشت Reject شدن ایمیل ها

دریافت اسپم فراوان و یا اسپم شدن ایمیل ها در زمان ارسال برای گیرنده

از دست دادن اطلاعات در پیوست ایمیل ها

ورود ویروس از طریق ایمیل سرور و الوده شدن شبکه به انواع باج افزار ها و ویروس ها

تنظیم دسترسی‌ها جهت اتصال از بیرون و امکان ارسال و دریافت ایمیل از هر جای دنیا با موبایل و تبلت و ...

تیم فنی گروه مهندسی شبکه پال نت علاوه بر نصب و راه اندازی ایمیل سرور، راه کار های  پشتیبانی ایمیل سرور اکسچنج را در تمای نسخ هاهی ان پوشش داده است. مشتریان و سازمان هایی که  که دارای ایمیل سرور می‌باشند و نیاز به تمامی خدمات پشتییانی، نگهداری و به روز رسانی  ایمیل سرور دارند می‌توانند از سرویس های دپارتمان مایکروسافت گروه مهندسی شبکه پال نت به صورت تمام وقت و راه دور و حضوری بهره مند شوند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper