بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم


راه حل کنترل Session ها و مدیریت کاربران سشن سیتریکس و یوزرهای اپلیکیشن مجازی سازی شده با استفاده از Citrix XenApp و ترمینال سرویس ویندوز سرور مایکروسافت وقتی همه از طریق یک سیستم در طرح جداسازی شبکه داخلی و اینترانت، به اینترنت وصل می شوند چیست؟ کاربرد Citrix Session Management Tool چیست؟

راهکار مدیریت جلسات کاری کاربران دورکار مجازی سازی سیتریکس برپایه ترمینال سرویس ویندوز سرور

آیا وقتی همه کاربران سیتریکس Citrix XenApp از طریق یک سیستم یا سرور ترمینال سرویس به اینترنت وصل می شوند، بحث مدیریت مصرف اینترنت روی فایروال به چه شکلی قابل پیاده سازی هست؟

راه حل کنترل Session ها و مدیریت کاربران سشن سیتریکس و یوزرهای اپلیکیشن مجازی سازی شده با استفاده از Citrix XenApp و ترمینال سرویس ویندوز سرور مایکروسافت وقتی همه از طریق یک سیستم در طرح جداسازی شبکه داخلی و اینترانت، به اینترنت وصل می شوند چیست؟ کاربرد Citrix Session Management Tool چیست؟


آیا با پروکسی سرور امکان مدیریت پهنای باند مصرفی اینترنتی کاربرانی که از طریق ایجاد سشن Session ترمینال سرویس وصل شده اند وجود دارد؟

فایروالها و دستگاه های مدیریت پهنای باند در داخل خود یک نرم افزار دارند که به صورت سرویسی جداگانه، روی ترمینال سرور هر کاربری که مرورگر داخل رسیور را باز میکند، با استفاده از این نرم افزار خودکار در داخل فایروال هم لاگین میکند. خود سیتریکس برای مدیریت کاربران متصل شده از طریق Terminal Service راهکاری ندارد و چیزی مثل virtual IP هم در این زمینه جواب نمی دهد.

برای مدیریت مقدار پهنای باند اختصاصی بر مبنای یوزرهای سیتریکس می توانید از پروکسی سرور های فایروالهایی نظیر Sophos,Cyberoam,Kerio یا محصولات ایرانی که Authentication را PerUser Session انجام میدهند استفاده کنید. عملکرد این روش اینست که هر بار که کاربر یا یوزری می خواهد از طریق بروزر فایروفاکس یا گوگل کروم از اینترنت استفاده کند در Browser برایش Box یا Capital Portal مربوط به ورود Username ,Password باز می شود که باید آن User در این سامانه لاگین نماید.

مدیریت هوشمند کاربران با سیتریکس با امکان دسترسی های هوشمند در Citrix

دسترسی هوشمند به مجموعه ای از فناوری ها گفته می شود که اجازه می دهد مدیران چگونگی اجرا و دسترسی به برنامه ها از مکان های مختلف بر ای هر کاربر را مشخص نمایند. از طریق Citrix پالیسی های مربوط به فعال/غیرفعال سازی ویژگی ها بر اساس پروتکل ICA بر روی هر کاربر قابل تعیین می باشد. Citrix Session Management Tool نیز می تواند درمورد پالیسی و سیاست هایی از قبیل اینکه اگر بر روی دستگاه کاربر آنتی ویروس نصب است دسترسی کامل به تمام درایورهای محلی را در یک Session بدهیم و ... کاربرد داشته باشد.

محصولاتی از سیسکو، Whole Security و به زودی مایکروسافت در حال رقابت با Citrix هستند اما این فناوری ها در راهی که عرضه و معرفی سرور است و سیتریکس ارائه کرده، پیش نمی روند. کاربران باید از طریق CAG - Citrix Access Gateway به سرور سیتریکس متصل شوند که براساس SSL VPN می باشد که بسیار محکم در ارائه خدمات به Citrix و ارائه سرور یکپارچه می باشد.

مقاله پای که در لینک زیر معرفی شده است، در رابطه با راه حل مدیریت کاربران سیتریکس، وقتی که همه یوزرها از طریق یک سیستم به اینترنت وصل می شوند نیز می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر مفید باشد. مطالعه این مطلب آموزشی در رابطه با این موضوع را به شما پیشنهاد می دهیم.

اجرای سیاست های سازمانی برای دسترسی کاربران سیتریکس

آدرس تلگرامی گروه پرسش و پاسخ آنلاین سوالات و مشکلات کامپیوتر و آی تی و شبکه، از طریق کانال اطلاع رسانی مهندسان آی تی و کارشناسان شبکه می باشد که به صورت آنلاین به مشکلات رایج سیستم های رایانه ای و شبکه، کارشناسان IT جواب می دهند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper