بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

محصولات نرم افزاری و تحت شبکه مایکروسافت که امروزه سهمی بسیار در انواع شبکه های دیتا سنتر را داشته و ابزار های مدیریتی هر کارشناس و یا مدیر شبکه برای راه اندازی، پشتیبانی و ارتقا واحد انفورماتیک خود می باشد به دلیل وابستگی به سرویس های اجرایی و تخصصی بودنشان نیاز به مراقبت و نگهداری دارند تا بتوانند به درستی در خدمت مجموعه و کاربران سرویس دهی نمایند.

به دلیل عدم دانش کافی و تخصص تجربی مورد نیاز در برخی واحد های فناوری اطلاعات و عدم مراقبت و نگهداری از ایمیل سرور اکسچنج 2016، ممکن است گاها برای سرویس ایمیل یک مجموعه مشکلات زیادی به وجود بیاید که باعث دل نگرانی و اختلال در اهداف شرکت باشد.

پشتیبانی، ارتقا و عیب یابی تضمینی اکسچنج سرور 2016

 

برون سپاری خدمات پشتیبانی و بهینه سازی ایمیل سرور اکسچنج 2016

دموی آنلاین Microsoft Exchange Server 2016


پشتیبانی و نگهداری از ایمیل سرور Exchange 2016

ایمیل سرور اکسچنج 2016 یکی از قدرتمند ترین و بهینه ترین ابزاری های ایمیل سرور تخصصی مایکروسافت در دنیا می باشد که شرکت های بزرگی همچون CISCO، IBM، NASA، HP، DELL و حتی خود مایکروسافت از آن برای زیرساخت ایمیل سرور داخلی خود استفاده می کنند. چرا که ابزارها و امکاناتی را که پس از نصب و راه اندازی ایمیل سرور Microsoft Exchange Server 2016 می توانید استفاده نمایید بدون شک هیچ ایمیل سرور دیگری در اختیار شما نمی گذارد.

از جمله تخصصی  ترین و مورد نیاز ترین نرم افزار های تحت شبکه مایکروسافت می توان به ایمیل سرور قدرتمند اکسچنج سرور 2016 Microsoft Exchange Server ، اسکایپ Microsoft Skype For Bussiness 2015، سیستم سنتر Microsoft System Center و ... اشاره نمود که برای هر سازمانی استفاده از انها واجب می باشد.

راهکار بهینه سازی و بهبود کیفیت سرویس دهی ایمیل سرور اکسچنج مایکروسافت

برای بهینه سازی و عیب یابی سامانه میل اکسچنج 2016 نیاز است تا یک شخص یا تیم متخصص از آن نگهداری کرده و انرا تنظیم و به روز رسانی نماید. برای این کار نیاز است که تیم IT درون سازمان وقت خود را برای یه روز رسانی دانش خود کرده تا متناسب با رفتار اکسچنج آن را مراقبت نمایند اما این پروسه برای سازمان هزینه بر بوده  و باید هزینه زیادی را صرف آموزش و تربیت کارشناسان IT جهت یادگیری اکسچنج کرده و زمان واحد IT صرفا وقف یک سرویس در بین بسیاری از دیگر سرویس های شبکه می شود.

پشتیبانی و نگهداری از ایمیل سرور اکسچنج از آن جهت حائز اهمیت است که اکسچنج سرور ابزاری نرم افزاری میباشد که تمام سرویس های دیگر شبکه به وجود آن وابسته می باشند و صحت عملکرد ان و سلامت سرویس دهی Exchange باعث می شود تا تمام شبکه به درستی کار کند.

راهکار های ارائه شده گروه مهندسی پال نت برای شبکه ایمیل سرور اکسچنج 2016

با برون سپاری و واگذاری خدمات اکسچنج سرور 2016 به یک شرکت نام آشنا و با تحربه و متخصص امور ایمیل سرور ها می توانید علاوه بر کاهش چشم گیر هزینه ها، ازخدمات یک تیم متخصص به صورت همزمان جهت نگهداری، ارتقا، به روز رسانی و پیش گیری مشکلات اکسچنج سرور 2016 خود رها شده و از مشاوره ، طراحی و تنظیمات روز دنیا در ایمیل Exchange خود بهره مند شوید.

دپارتمان مایکروسافت گروه مهندسی شبکه پال نت متخصص و مجری زیرساخت ایمیل سازمانی با 7 سال سابقه اجرایی و پشتیبانی و نگهداری بیش از 200 ایمیل سرور سازمانی اکسچنج مایکروسافت از نسخه 2007 تا 2016 در کل کشور به صورت انلاین، حضوری و راه دور، این تضمین را می دهد که در بالاترین سطح کیفیت متناسب با نیاز سازمان و بر اساس اخرین استاندارد های روز دنیا در حوزه فناوری اطلاعات، پشتیبانی و نگهداری خدمات ایمیل اکسچنج سازمان شما  را در دست بگیرد و راه کار تضمینی انتی اسپم شدن ایمیل ها در اکسچنج در زمان ارسال و دریافت، راهکار بکاپ و ریکاوری از ایمیل سرور اکسچنج، راهکار کلاستر و HA در Exchange Email، راهکار ضد باج افزار در سامانه ایمیل، پشتیبانی و نگهداری  تمام وقت از ایمیل سرور اکسچنج 2016 و بسیاری خدمات دیگر را در غالب یک پکیج در زمان برون سپاری خدمات ایمیل سرور اکسچنج خود بهره مند شوید.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper