درباره خانه لینک

بیش از سه سال تجربه موفق در زمینه ارائه راهکار های ارتباطات یکپارچه با استفاده از محصولات مایکروسافت
پال نت ، گروه پالنت ، شرکت پال نت ، مهندسی شبکه پال نت

تاریخچه و نحوه شکل گیری خانه لینک

خانه لینک ایران یکی از دپارتمان های تخصصی گروه پال نت می باشد که در سال 1390 و به منظور ارائه سرویس های تخصصی تر در حوزه ارتباطات یکپارچه و انتقال صدا در بستر شبکه شکل گرفت. این مجموعه اولین شرکت ایرانی است که در زمینه راهکارهای ارتباطات یکپارچه مایکروسافت، فعـاليت تخصصي و متمـرکـزی را آغـاز كـرد و برای اولین بار در ایران کارگاه های آموزش جامع محصول مایکروسافت لینک 2013 را به صورت کمپ های کاملا تخصصی در محل شرکت برگزار نموده است. فعالیت اصلی این مجموعه در زمینه ارتباطات یکپارچه با استفاده از تکنولوژی مایکروسافت لینک می باشد.
خانه لینک ایران کلیه خدمات خود را با تکیه بر تخصص، دانش فنی و تجربیات کارشناسان خود ارائه می‌کند. این متخصصین علاوه بر دارا بودن مدارک رسمی علمی و سوابق ارزشمند کاری، دارای مدارک گوناگون از مراجع صنعت انفورماتیک معتبر می باشند.

 

محور فعالیت های شرکت در یک نگاه

طراحی و پیاده سازی زیرساخت های ارتباطات یکپارچه با استفاده از تکنولوژی محصولات مایکروسافت

طراحی و پیاده سازی سیستم تلفن اینترنتی Voip با استفاده از راهکار Microsoft Lync 2013

مشاوره و پیاده سازی و ارائه راهکارهای کم هزینه سیستم های ویدئوکنفرانسینگ و وب کنفرانسینگ

مشاوره و پیاده سازی در زمینه اسقرار سیستم جامع آموزش از راه دور – E-Learning

استقرار سامانه پست الکترونیک درون سازمانی با استفاده از محصول پرکاربرد Exchange Server

یافتن راه های کاهش هزینه های سازمان های یزرگ، هزینه مکالمات و مکاتبات و تسهیل سازی ارتباطات

برگزاری دوره های تخصصی و کاربردی آموزش Microsoft Lync 2013

 

چشم انداز

این مجموعه می کوشد تا زمینه‌ی استفاده‌ی صحیح و مناسب سازمان‌ها و اشخاص از ابزارهای مبتنی بر فناوری نوین اطلاعات را فراهم آورد تا در جهت ارتقای دانش فنی سازمان ها و شرکت های مختلف، در عرصه IT کشور گام مثبتی بردارد. بهره گیری از دانش، خلاقیت و ابتکار نیروی متخصص و کارآمد این مجموعه در جهت رقابت پذیری و پاسخگویی به بازاراست.
برای نیل به هدف فوق، شناخت نیازمندی‌ها و پاسخگویی به آنها در حوزه طراحی زیرساخت ارتباطی داده‌ها در یک سازمان و ارسال امن آنها که شریان حیاتی هر نهاد به شمار می‌آید و ارائه خدمات ارزش افزوده در راس فعالیت های شرکت قرار دارد.همچنین در حوزه مشتری مداری و جلب رضایت شرکای تجاری، این مجموعه تلاش می کند تا از طریق دریافت نظرات مشتریان کیفیت محصولات و ارائه خدمات خود را بهبود ببخشد تا از این طریق در جهت کسب رضایت مشتری گام بردارد. دریافت گواهی حسن انجام کار از سوی مشتریان متعدد، صحه‌ای بر این مدعاست.
انضباط کاری، تعهد و مسئولیت پذیری، صداقت، انتقاد پذیری، احترام متقابل و تلاش برای رشد فردی، مجموعه اصول و ارزش هایی هستند که اعضای این مجموعه به آنها پایبند هستند.

مشاهده وب سایت خانه لینک ایران