Customer Relationship Management
مدیریت ارتباط با مشتری CRM همان نظارت سیستماتیک و نگهداری از روابط مصرف کننده، داده ها، خرید و فروش و درگیری هایی که بصورت مستمر در جریان است. سیستم های CRM و برنامه های کاربردی کسب و کار، کمک به راحتی سازماندهی و پیگیری اطلاعات مشتری را در یک مکان ممکن می سازد.
راه حل های مدیریت یک عملکرد ساده در کسب وکار و افزایش سود دهی در فروش، بازاریابی، تقسیم بندی های اجتماعی و کیفیت در خدمات را شامل می شود. در اصل CRM یک پلتفرم چند وجهی است که در آن همه چیز به توسعه ارتباط با مشتری و حفظ حیاتی آن ذخیره می شود. بدون حمایت از یک راه حل CRM روابط کسب و کار بصورت کاملا متفاوتی تحت تاثیر قرار می گیرد.