بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

Customer Relationship Management

مدیریت ارتباط با مشتری CRM همان نظارت سیستماتیک و نگهداری از روابط مصرف کننده، داده ها، خرید و فروش و درگیری هایی که بصورت مستمر در جریان است. سیستم های CRM و برنامه های کاربردی کسب و کار، کمک به راحتی سازماندهی و پیگیری اطلاعات مشتری را در یک مکان ممکن می سازد.

Customer Relationship Management | مدیریت ارتباط با مشتری | CRM | نظارت سیستماتیک | نگهداری از روابط مصرف کننده | مدیریت یک عملکرد ساده | بازاریابی | تقسیم بندی های اجتماعی و کیفیت | برنامه های کاربردی کسب و کار | سازماندهی و پیگیری اطلاعات مشتری
راه حل های مدیریت یک عملکرد ساده در کسب وکار و افزایش سود دهی در فروش، بازاریابی، تقسیم بندی های اجتماعی و کیفیت در خدمات را شامل می شود. در اصل CRM یک پلتفرم چند وجهی است که در آن همه چیز به توسعه ارتباط با مشتری و حفظ حیاتی آن ذخیره می شود. بدون حمایت از یک راه حل CRM روابط کسب و کار بصورت کاملا متفاوتی تحت تاثیر قرار می گیرد.

برای دریافت جدید ترین اخبار فناوری اطلاعات به کانال تلگرام گروه پال نت بپیوندید.

Channel: @palnetgroup

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper