بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت

عیب یابی و رفع مشکلات

ارائه طرح جامع بهینه سازی و ارتقا زیرساخت شبکه های کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک سازمانی

به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه Microsoft Lync

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار سیتریکس

ادامه مطلب

مایکروسافت سیستم سنتر

سامانه مدیریت یکپارچه مایکروسافت

راهکار جامع مدیریت و نظارت بر زیرساخت شبکه مایکروسافت

ادامه مطلب

فکس سرور تحت شبکه

سرورهای سخت افزاری فکس

ارسال و دریافت فکس دیجیتال و تحت شبکه با استفاده از فکس سرور

ادامه مطلب

اهمیت خدمات پشتیبانی نرم افزار سیتریکسcitrix-support-team-palnetgroup.ir خدمات راه اندازی و پشتیبانی برنامه Citrix

استفاده صحیح و بهینه از راهکار دورکاری سیتریکس منوط به خدمات تخصصی پشتیبانی این محصول است. ذات نرم افزارهای مختلف به گونه ایست که متاثر از سایر شرایط حاکم بر زیرساخت شبکه و سرویس های دیگر است. بسیاری از مشتریان هستند که این محصول را خریداری نموده و بعنوان سرویس استفاده از راه دور نرم افزاری مورد استفاده قرار داده اند ولی به علت استقرار نامناسب و غیر تخصصی محصول سیتریکس و عدم دریافت سرویس پشتیبانی مناسب از طرف شرکت ارائه دهنده محصول سیتریکس، دچار مشکلات فراوان در زمینه استفاده از این محصول شده اند تا جایی که برخی از این مشتریان سیتریکس مجبور به خارج کردن این سرویس و در نهایت  بدبین شدن نسبت به این راهکار شده اند در صورتی که این راهکار روشی بسیار ساده و در عین حال فوق العاده کاربردی برای شرکت های با شعبات غیر متمرکز است و در دنیا حدود 70 درصد این گونه مشتریان این راهکار دورکاری سیتریکس را مورد استفاده قرار داده اند و از مزایای فراوان آن بهره برده اند.

این راهکار مکمل نرم افزارهای تحت ویندوز مالی و حسابداری شرکت های مختلف، محصولی دوسر برد است هم برای شرکت فروشنده نرم افزار و هم برای مشتریان با تعداد شعبات گوناگون. شرکت فروشنده نرم افزار دیگر نیاز نیست در نقاط دوردست و خارج از مرکز اصلی شرکت، مشتری را مجبور به تهیه سرورهای متعددکند و کارشناسان پشتیبانی و استقرار خود را جهت انجام امور به آن نقاط بفرستد و حتی بخاطر چند کاربر خارج از سازمان، فروش محصول خود را با مشکل مواجه کند.

 

مشتریان استفاده کننده نیز مزایای فراوانی از این محصول می برند چرا که دیگر هزینه اضافی بابت تهیه سرور و خرید لایسنس مجزا و متععد از یک نرم افزار نمی کنند و بابت پشتیبانی نرم افزار خریداری شده هزینه چند باره نمی پردازند و داده های سازمان شان نیز پخش نمی شود و در یک جا متمرکز می گردد و در نهایت صاحب یک سیستم جامع و آنلاین و متمرکز می گردد.

با توجه به اینکه طیف گسترده ای از مشتریان شرکت مهندسی شبکه پال نت از راهکار دورکاری سیتریکس استفاده می کنند، این مجموعه در ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و سریع و با کیفیت به مشتریان عزیز، بیش از پیش اهمیت قائل است و خدمات پشتیبانی نرم افزار سیتریکس را در قالب قراردهای پشتیبانی یک ساله و به صورت حضوری و راه دور ارائه می دهد.

گروه پال نت زیرساخت بسیار مناسبی را جهت ارائه مناسب و سریع این خدمات تدارک دیده است در این زمبنه لایسنس سامانه پشتیبانی متمرکز راه دور را خریداری نموده است که مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به این سامانه بدون هدردادن وقت و زمان و در سریع ترین زمان ممکن خدمات پشتیبانی خود را دریافت نمایند.

سامانه پشتیبانی از راه دور مشتریان سیتریکس

Remote_Support خدمات راه اندازی و پشتیبانی برنامه Citrix

پشتیبانی نرم افزر سیتریکس شامل موارد زیر است:

آموزش سیتریکس  -  رفع مشکلات برنامه و سرور -  رفع مشکلات کاربران سیتریکس - ارتقا و بروزرسانی به نسخه جدید

 

نحوه پشتیبانی سیتریکس:

رفع مشکلات در ابتدا از طریق سامانه پشتیبانی سیتریکس و راه دور صورت می گیرد. در صورت عدم امکان رفع مشکل از راه دور نیرو به محل اعزام می شود.

 

اطلاعات دموی آنلاین نرم افزار سیتریکس Citrix XenApp Online Demo

اطلاعات کامل تر در رابطه با نرم افزار سیتریکس

تماس با ما

 تهران - مطهری - میرعماد          کوچه دهم - پلاک 14 - واحد 9 
کد پستی 1587813633
کانال تلگرام PalnetGroup@

تلفن:  88173317 021
فکس: 89773396 021

JoomShaper
image خدمات راه اندازی و پشتیبانی برنامه Citrix