بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

اهمیت خدمات پشتیبانی نرم افزار سیتریکس Citrix Supportاهمیت خدمات پشتیبانی نرم افزار سیتریکس Citrix Supportcitrix-support-team-palnetgroup.ir.jpg - 40.00 کیلو بایت  استفاده صحیح و بهینه از راهکار های مجازی سازی سیتریکس منوط به خدمات تخصصی پشتیبانی این محصول است

استفاده صحیح و بهینه از راهکار های مجازی سازی سیتریکس منوط به خدمات تخصصی پشتیبانی این محصول است. ذات نرم افزارهای مختلف به گونه ایست که متاثر از سایر شرایط حاکم بر زیرساخت شبکه و سرویس های دیگر است. بسیاری از مشتریان هستند که از راهکارهای بر پایه محصولات مجازی ساز Citrix را استفاده می کنند یا خریداری نموده اند و بعنوان پلتفرم مجازی سازی سرور و دسک تاپ یا سرویس استفاده از راه دور نرم افزاری مورد استفاده قرار داده اند ولی به علت استقرار نامناسب و غیر تخصصی محصول سیتریکس و عدم دریافت سرویس پشتیبانی مناسب از طرف شرکت ارائه دهنده محصول سیتریکس، دچار مشکلات فراوان در زمینه استفاده از این محصولات شده اند تا جایی که برخی از این مشتریان سیتریکس مجبور به خارج کردن این سرویس ها و راهکارها و در نهایت  بدبین شدن نسبت به این محصولات شده اند در صورتی که راهکار مجازی سازی اپلیکیشن Citrix XenApp روشی بسیار ساده و در عین حال فوق العاده کاربردی برای شرکت های با شعبات غیر متمرکز است و در دنیا حدود 70 درصد این گونه مشتریان راهکارهای مجازی سازی دورکاری سیتریکس را مورد استفاده قرار داده اند و از مزایای فراوان آن بهره برده اند.

راهکار تحت وب کردن اپلیکیشن، مکمل نرم افزارهای تحت ویندوز مالی و حسابداری شرکت های مختلف، محصولی دوسر برد است هم برای شرکت فروشنده نرم افزار و هم برای مشتریان با تعداد شعبات گوناگون. شرکت فروشنده نرم افزار دیگر نیاز نیست در نقاط دوردست و خارج از مرکز اصلی شرکت، مشتری را مجبور به تهیه سرورهای متعددکند و کارشناسان پشتیبانی و استقرار خود را جهت انجام امور به آن نقاط بفرستد و حتی بخاطر چند کاربر خارج از سازمان، فروش محصول خود را با مشکل مواجه کند.

 

مشتریان استفاده کننده نیز مزایای فراوانی از این محصول می برند چرا که دیگر هزینه اضافی بابت تهیه سرور و خرید لایسنس مجزا و متععد از یک نرم افزار نمی کنند و بابت پشتیبانی نرم افزار خریداری شده هزینه چند باره نمی پردازند و داده های سازمان شان نیز پخش نمی شود و در یک جا متمرکز می گردد و در نهایت صاحب یک سیستم جامع و آنلاین و متمرکز می گردد.

با توجه به اینکه طیف گسترده ای از مشتریان شرکت مهندسی شبکه پال نت از راهکار دورکاری سیتریکس استفاده می کنند، این مجموعه در ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و سریع و با کیفیت به مشتریان عزیز، بیش از پیش اهمیت قائل است و خدمات پشتیبانی نرم افزار سیتریکس را در قالب قراردهای پشتیبانی یک ساله و به صورت حضوری و راه دور ارائه می دهد.

گروه پال نت زیرساخت بسیار مناسبی را جهت ارائه مناسب و سریع این خدمات تدارک دیده است در این زمینه لایسنس سامانه پشتیبانی متمرکز راه دور را خریداری نموده است که مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به این سامانه بدون هدردادن وقت و زمان و در سریع ترین زمان ممکن خدمات پشتیبانی خود را دریافت نمایند.

پشتیبانی محصولات و خدمات نرم افزرهای سیتریکس شامل موارد زیر است:

آموزش سیتریکس  -  رفع مشکلات برنامه و سرور -  رفع مشکلات کاربران سیتریکس - ارتقا و بروزرسانی به نسخه جدید

با استفاده از سامانه پشتیبانی آنلاین از طریق تیکت شرکت مهندسی شبکه پال نت، مشتریان عزیز گروه می توانند درخواست پشتیبانی از سرویس ها، راهکارهای تخصصی و خدمات شبکه خود را در قسمت پشتیبانی مربوطه به صورت آنلاین و در قالب تیکت به اطلاع کارشناسان پشتیبانی فنی شبکه و سرویس ها و راهکارهای تخصصی IT گروه پال نت برسانند. این مجموعه علاوه بر ارائه سرویس پشتیبانی از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل و یا آی دی تلگرامی ثبت شده در کانال برای پاسخ آنلاین به مشکلات، این سامانه آنلاین و برخط را نیز به لیست شیوه های پشتیبانی خدمات و راهکارهای آی تی گروه پال نت، افزوده است.

درباره سامانه پشتیبانی آنلاین از طریق تیکت شرکت مهندسی شبکه پال نت

برخی از امکانات و ویژگی های شیوه پشتیبانی آنلاین تیکتینگ گروه پال نت به شرح زیر می باشد:
عضویت راحت و بدون دردسر کاربران
قابلیت عضویت نامحدود کاربر از طرف مشتریان گروه
قابلیت پشتیبانی آنلاین در طول 24 ساعت از طریق ارسال تیکت
مدیریت کامل بر تیکت های پشتیبانی و تهیه گزارش ماهیانه از لیست درخواست های کاربران
اطلاع رسانی کامل با استفاده از ایمیل تا رفع مشکل و یافتن راه حل
پیگیری در لحظه درخواست ها و مشاهده آخرین وضعیت درخواست های کاربران

مشتریان عزیز گروه پال نت می توانند علاوه بر راه های پشتیبانی تلفنی و تلگرامی و ایمیلی، از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین تیکتینگ نیز با کارشناسان پشتیبانی شرکت مهندسی شبکه پال نت در بخش های مختلف، درخواست پشتیبانی خود در قالب تیکت را نیز انجام دهند که بصورت 24 ساعته و آنلاین به مشتریان سرویس پشتیبانی ارائه می شود.

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و سریع و با کیفیت به مشتریان عزیز، بیش از پیش اهمیت قائل است و خدمات پشتیبانی نرم افزار سیتریکس را در قالب قراردهای پشتیبانی یک ساله و به صورت حضوری و راه دور ارائه می دهد.

مشتریان عزیز گروه پال نت دقت داشته باشند که برای اتصال راه دور به کامپیوتر یا سرور برای رفع مشکل احتمالی سرویس های ارائه شده توسط گروه پال نت، در ابتدا نیاز است که مشتریان عزیز و کاربران آنها برای درخواست پشتیبانی، ابتدا آن را سامانه پشتیبانی تیکتینگ انلاین شرکت مهندسی شبکه پال نت به آدرس http://ticket.palnetgroup.ir ثبت نمایند و در صورت عدم رفع مشکل اقدام به درخواست سرویس پشتیبانی از راه دور نمایند.

سامانه جامع پشتیبانی آنلاین از راه دور مشتریان گروه پال نت

در راستای پشتیبانی سریع تر و موثرتر مشتریان محترم شرکت مهندسی شبکه پال نت و با توجه به گستردگی جغرافیایی مشتریان گروه در سرتاسر کشور، واحد پشتیبانی فنی گروه پال نت، اقدام به راه اندازی سامانه جامع پشتیبانی از راه دور مشتریان با استفاده از نرم افزار قدرتمند RemoteSupport نموده است.
همه مشتریان گرامی شرکت مهندسی شبکه پال نت که راهکارهای مختلف این گروه فنی مهندسی را برگزیده اند می توانند به راحتی از این امکان راه دور استفاده نموده و از محل کار خود در کمترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکلات احتمالی توسط تیم پشتیبانی فنی گروه نمایند.

سامانه پشتیبانی جامع گروه پال نت با هدف رضایت مندی بیشتر مشتریان و همچنین دسترسی سریع و آسان به کارشناسان فنی این شرکت و با هدف ایجاد یک سیستم متمرکز جهت مدیریت مشتریان و همچنین پاسخگویی و رفع مشکلات مشتریان، راه اندازی شده است.

 مشتریان محترم جهت استفاده از سامانه پشتیبانی از راه دور گروه پال نت می توانند به آدرس زیر مراجعه بفرمایند.

برای اتصال راه دور به کامپیوتر یا سرور برای رفع مشکل احتمالی سرویس های ارائه شده توسط گروه پال نت، در ابتدا نیاز است که مشتریان عزیز و کاربران آنها برای درخواست پشتیبانی، ابتدا آن را سامانه پشتیبانی تیکتینگ انلاین شرکت مهندسی شبکه پال نت به آدرس http://ticket.palnetgroup.ir ثبت نمایند

http://Support.Palnetgroup.ir

نحوه پشتیبانی سیتریکس:

رفع مشکلات در ابتدا از طریق سامانه پشتیبانی سیتریکس و راه دور صورت می گیرد. در صورت عدم امکان رفع مشکل از راه دور نیرو به محل اعزام می شود.

 

اطلاعات دموی آنلاین محصولات سیتریکس Citrix XenApp XenDesktop XenServer Online Demo

اطلاعات کامل تر در رابطه با نرم افزار سیتریکس

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper