بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت

عیب یابی و رفع مشکلات

ارائه طرح جامع بهینه سازی و ارتقا زیرساخت شبکه های کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک سازمانی

به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه Microsoft Lync

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار سیتریکس

ادامه مطلب

مایکروسافت سیستم سنتر

سامانه مدیریت یکپارچه مایکروسافت

راهکار جامع مدیریت و نظارت بر زیرساخت شبکه مایکروسافت

ادامه مطلب

فکس سرور تحت شبکه

سرورهای سخت افزاری فکس

ارسال و دریافت فکس دیجیتال و تحت شبکه با استفاده از فکس سرور

ادامه مطلب

اهمیت خدمات پشتیبانی نرم افزار سیتریکسcitrix-support-team-palnetgroup.ir خدمات راه اندازی و پشتیبانی برنامه Citrix

استفاده صحیح و بهینه از راهکار های مجازی سازی سیتریکس منوط به خدمات تخصصی پشتیبانی این محصول است. ذات نرم افزارهای مختلف به گونه ایست که متاثر از سایر شرایط حاکم بر زیرساخت شبکه و سرویس های دیگر است. بسیاری از مشتریان هستند که از راهکارهای بر پایه محصولات مجازی ساز Citrix را استفاده می کنند یا خریداری نموده اند و بعنوان پلتفرم مجازی سازی سرور و دسک تاپ یا سرویس استفاده از راه دور نرم افزاری مورد استفاده قرار داده اند ولی به علت استقرار نامناسب و غیر تخصصی محصول سیتریکس و عدم دریافت سرویس پشتیبانی مناسب از طرف شرکت ارائه دهنده محصول سیتریکس، دچار مشکلات فراوان در زمینه استفاده از این محصولات شده اند تا جایی که برخی از این مشتریان سیتریکس مجبور به خارج کردن این سرویس ها و راهکارها و در نهایت  بدبین شدن نسبت به این محصولات شده اند در صورتی که راهکار مجازی سازی اپلیکیشن Citrix XenApp روشی بسیار ساده و در عین حال فوق العاده کاربردی برای شرکت های با شعبات غیر متمرکز است و در دنیا حدود 70 درصد این گونه مشتریان راهکارهای مجازی سازی دورکاری سیتریکس را مورد استفاده قرار داده اند و از مزایای فراوان آن بهره برده اند.

راهکار تحت وب کردن اپلیکیشن، مکمل نرم افزارهای تحت ویندوز مالی و حسابداری شرکت های مختلف، محصولی دوسر برد است هم برای شرکت فروشنده نرم افزار و هم برای مشتریان با تعداد شعبات گوناگون. شرکت فروشنده نرم افزار دیگر نیاز نیست در نقاط دوردست و خارج از مرکز اصلی شرکت، مشتری را مجبور به تهیه سرورهای متعددکند و کارشناسان پشتیبانی و استقرار خود را جهت انجام امور به آن نقاط بفرستد و حتی بخاطر چند کاربر خارج از سازمان، فروش محصول خود را با مشکل مواجه کند.

 

مشتریان استفاده کننده نیز مزایای فراوانی از این محصول می برند چرا که دیگر هزینه اضافی بابت تهیه سرور و خرید لایسنس مجزا و متععد از یک نرم افزار نمی کنند و بابت پشتیبانی نرم افزار خریداری شده هزینه چند باره نمی پردازند و داده های سازمان شان نیز پخش نمی شود و در یک جا متمرکز می گردد و در نهایت صاحب یک سیستم جامع و آنلاین و متمرکز می گردد.

با توجه به اینکه طیف گسترده ای از مشتریان شرکت مهندسی شبکه پال نت از راهکار دورکاری سیتریکس استفاده می کنند، این مجموعه در ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و سریع و با کیفیت به مشتریان عزیز، بیش از پیش اهمیت قائل است و خدمات پشتیبانی نرم افزار سیتریکس را در قالب قراردهای پشتیبانی یک ساله و به صورت حضوری و راه دور ارائه می دهد.

گروه پال نت زیرساخت بسیار مناسبی را جهت ارائه مناسب و سریع این خدمات تدارک دیده است در این زمینه لایسنس سامانه پشتیبانی متمرکز راه دور را خریداری نموده است که مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به این سامانه بدون هدردادن وقت و زمان و در سریع ترین زمان ممکن خدمات پشتیبانی خود را دریافت نمایند.

پشتیبانی محصولات و خدمات نرم افزرهای سیتریکس شامل موارد زیر است:

آموزش سیتریکس  -  رفع مشکلات برنامه و سرور -  رفع مشکلات کاربران سیتریکس - ارتقا و بروزرسانی به نسخه جدید

با استفاده از سامانه پشتیبانی آنلاین از طریق تیکت شرکت مهندسی شبکه پال نت، مشتریان عزیز گروه می توانند درخواست پشتیبانی از سرویس ها، راهکارهای تخصصی و خدمات شبکه خود را در قسمت پشتیبانی مربوطه به صورت آنلاین و در قالب تیکت به اطلاع کارشناسان پشتیبانی فنی شبکه و سرویس ها و راهکارهای تخصصی IT گروه پال نت برسانند. این مجموعه علاوه بر ارائه سرویس پشتیبانی از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل و یا آی دی تلگرامی ثبت شده در کانال برای پاسخ آنلاین به مشکلات، این سامانه آنلاین و برخط را نیز به لیست شیوه های پشتیبانی خدمات و راهکارهای آی تی گروه پال نت، افزوده است.

درباره سامانه پشتیبانی آنلاین از طریق تیکت شرکت مهندسی شبکه پال نت

برخی از امکانات و ویژگی های شیوه پشتیبانی آنلاین تیکتینگ گروه پال نت به شرح زیر می باشد:
عضویت راحت و بدون دردسر کاربران
قابلیت عضویت نامحدود کاربر از طرف مشتریان گروه
قابلیت پشتیبانی آنلاین در طول 24 ساعت از طریق ارسال تیکت
مدیریت کامل بر تیکت های پشتیبانی و تهیه گزارش ماهیانه از لیست درخواست های کاربران
اطلاع رسانی کامل با استفاده از ایمیل تا رفع مشکل و یافتن راه حل
پیگیری در لحظه درخواست ها و مشاهده آخرین وضعیت درخواست های کاربران

مشتریان عزیز گروه پال نت می توانند علاوه بر راه های پشتیبانی تلفنی و تلگرامی و ایمیلی، از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین تیکتینگ نیز با کارشناسان پشتیبانی شرکت مهندسی شبکه پال نت در بخش های مختلف، درخواست پشتیبانی خود در قالب تیکت را نیز انجام دهند که بصورت 24 ساعته و آنلاین به مشتریان سرویس پشتیبانی ارائه می شود.

onlinesupportticket خدمات راه اندازی و پشتیبانی برنامه Citrix

مشتریان عزیز گروه پال نت دقت داشته باشند که برای اتصال راه دور به کامپیوتر یا سرور برای رفع مشکل احتمالی سرویس های ارائه شده توسط گروه پال نت، در ابتدا نیاز است که مشتریان عزیز و کاربران آنها برای درخواست پشتیبانی، ابتدا آن را سامانه پشتیبانی تیکتینگ انلاین شرکت مهندسی شبکه پال نت به آدرس http://ticket.palnetgroup.ir ثبت نمایند و در صورت عدم رفع مشکل اقدام به درخواست سرویس پشتیبانی از راه دور نمایند.

سامانه جامع پشتیبانی آنلاین از راه دور مشتریان گروه پال نت

در راستای پشتیبانی سریع تر و موثرتر مشتریان محترم شرکت مهندسی شبکه پال نت و با توجه به گستردگی جغرافیایی مشتریان گروه در سرتاسر کشور، واحد پشتیبانی فنی گروه پال نت، اقدام به راه اندازی سامانه جامع پشتیبانی از راه دور مشتریان با استفاده از نرم افزار قدرتمند RemoteSupport نموده است.
همه مشتریان گرامی شرکت مهندسی شبکه پال نت که راهکارهای مختلف این گروه فنی مهندسی را برگزیده اند می توانند به راحتی از این امکان راه دور استفاده نموده و از محل کار خود در کمترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکلات احتمالی توسط تیم پشتیبانی فنی گروه نمایند.

سامانه پشتیبانی جامع گروه پال نت با هدف رضایت مندی بیشتر مشتریان و همچنین دسترسی سریع و آسان به کارشناسان فنی این شرکت و با هدف ایجاد یک سیستم متمرکز جهت مدیریت مشتریان و همچنین پاسخگویی و رفع مشکلات مشتریان، راه اندازی شده است.

 مشتریان محترم جهت استفاده از سامانه پشتیبانی از راه دور گروه پال نت می توانند به آدرس زیر مراجعه بفرمایند.

Remote_Support خدمات راه اندازی و پشتیبانی برنامه Citrix

http://Support.Palnetgroup.ir:4000

نحوه پشتیبانی سیتریکس:

رفع مشکلات در ابتدا از طریق سامانه پشتیبانی سیتریکس و راه دور صورت می گیرد. در صورت عدم امکان رفع مشکل از راه دور نیرو به محل اعزام می شود.

 

اطلاعات دموی آنلاین محصولات سیتریکس Citrix XenApp XenDesktop XenServer Online Demo

اطلاعات کامل تر در رابطه با نرم افزار سیتریکس

تماس با ما

 تهران - مطهری - میرعماد          کوچه دهم - پلاک 14 - واحد 9 
کد پستی 1587813633
کانال تلگرام PalnetGroup@

تلفن:  88173317 021
فکس: 89773396 021

JoomShaper
image خدمات راه اندازی و پشتیبانی برنامه Citrix