بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

خدمات شبکه بر بستر ابری Cloud Network Services مجموعه‌ای از سرویس‌های شبکه است که بر روی زیرساخت ابری ارائه می‌شود. این خدمات از طریق اینترنت و از طریق ابر و مراکز داده متمرکز و قابل مقیاس ارائه می‌شوند. این خدمات شامل یک سری ابزار و منابع متنوعی می‌شوند که به کاربران امکان مدیریت، ایجاد، پیکربندی و نظارت بر شبکه خود را از راه دور و از طریق یک رابط کاربری ساده می‌دهند. این خدمات به عنوان یک پلتفرم محاسبات ابری عمل می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند تا بدون نیاز به سرورها و تجهیزات سخت‌افزاری مجزا، شبکه‌های خود را مدیریت کنند.

 

اهمیت خدمات شبکه بر بستر ابری

خدمات شبکه بر بستر ابری از اهمیت بسیاری برخوردارند و برای انواع مختلف سازمان‌ها و کاربران توانمندی‌های متنوعی فراهم می‌کنند. این خدمات به طور کلی از جنبه‌های مختلفی از عملکرد و مدیریت شبکه استفاده می‌کنند و به کاربران امکانات بیشتری را نسبت به محیط‌های محلی معمولی فراهم می‌کنند.

 خدمات شبکه بر بستر ابری Cloud Network Services مجموعه‌ای از سرویس‌های شبکه است که بر روی زیرساخت ابری ارائه می‌شود. این خدمات از طریق اینترنت و از طریق ابر و مراکز داده متمرکز و قابل مقیاس ارائه می‌شوند.

مهم ترین خدمات شبکه بر بستر Cloud

یکی ازمهم ترین خدمات شبکه بر بستر ابری Cloud، ذخیره‌سازی ابری است که امکان دسترسی به داده‌ها از هر مکان و هر زمان را فراهم می‌کند، این امر باعث افزایش انعطاف‌پذیری کاربران در مدیریت داده‌ها می‌شود. همچنین، بک‌آپ ابری به عنوان یکی از خدمات شبکه بر بستر ابری (Cloud) و یک راه‌حل ایمنی برای حفاظت از اطلاعات عمل می‌کند و از از دست رفتن داده‌ها جلوگیری می‌کند.

مدیریت هویت و دسترسی نیز یکی دیگر از خدمات شبکه است که امکان مدیریت به‌روزرسانی‌ها و کنترل دسترسی را به کاربران می‌دهد، این امر از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به حفظ امنیت اطلاعات کمک می‌کند.

خدمات شبکه مانند VPN و DNS به کاربران امکان ایجاد ارتباطات امن و مدیریت ترافیک شبکه را می‌دهند که این امر به بهبود امنیت و کارایی شبکه کمک می‌کند.

مانیتورینگ و مدیریت ترافیک نیز برای نظارت بر عملکرد سرویس‌ها و مشاهده ترافیک شبکه بسیار حیاتی است. این خدمات به کاربران امکان مشاهده و ارزیابی عملکرد شبکه را در زمان واقعی می‌دهند.

خدمات توزیع محتوا (CDN) نیز به کاربران امکان بهبود تجربه کاربر در ارتباط با محتوای وب را می‌دهند، این امر باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب و بهبود عملکرد در سطح جهانی می‌شود.

در نهایت نیز خدمات ایمیل و خدمات مرتبط و خدمات تلفنی و تماس‌های تصویری که از درجه اهمیت بالایی برخوردار هستند در این لیست جا میگیرند. این خدمات به کاربران امکان ارتباطات پیشرفته‌تر و جهانی را فراهم می‌کنند و برای سازمان‌ها ابزارهای ارتباطی بسیار حیاتی هستند.

 یکی ازمهم ترین خدمات شبکه بر بستر ابری Cloud، ذخیره‌سازی ابری است که امکان دسترسی به داده‌ها از هر مکان و هر زمان را فراهم می‌کند، این امر باعث افزایش انعطاف‌پذیری کاربران در مدیریت داده‌ها می‌شود.

راهکاری مدرن خدمات شبکه بر بستر Cloud

خدمات شبکه بر بستر ابری (Cloud)، راهکاری مؤثر و مدرن برای سازمان‌ها و کاربرانی می باشند که به مدیریت، ایجاد و نظارت بر شبکه خود را با امکانات بیشتری، از جمله دسترسی از هر مکان و هر زمان، ایمنی بیشتر و بهبود عملکرد، نیاز دارند. این خدمات، با ارائه راه‌حل ‌هایی مبتنی بر فضای Cloud، کاربران را از مسائل مربوط به مدیریت سخت‌افزارها و تجهیزات مجزا آزاد می‌کنند و امکان ارتباطات پیشرفته و مؤثرتر را فراهم می‌سازند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper