بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

آداب پرسیدن در سوپرگروههای تلگرامی آی تی و فناوری اطلاعات چیست؟ طرح سوال در انجمن های تخصصی کامپیوتر و شبکه چگونه باید باشد؟ قوانین پرسش و پاسخ آنلاین در اجتماعات دانشجویی در سطح فضای مجازی چطوری است؟ آیا می دانید که در گروه های آموزشی، ادمین یا افراد متخصص بصورت تمام وقت حضور ندارند تا پاسخگوی سوالات شما باشند؟ همیشه تمام موضوع مورد سوال را در یک پست و به شکلی مختصر و در عین حال کامل مطرح کنید و در ادامه به ابعاد این نکته مهم خواهیم پرداخت.

سلسله مراتبی طرح سوال در انجمنها و سوپرگروه های تخصصی کامپیوتر و شبکه در تلگرام

نکات عمومی طرح سوال در گروههای چت آنلاین آی تی تلگرام:
اولین موردی که پیش از پرداختن به جنبه فنی طرح سوال باید در نظر داشته باشیم این است که:
اغلب انجمن ها forums و گروه های تلگرامی توسط مشارکت اعضای گروه اداره می شود، به این معنی که ادمین گروه یا افراد متخصص بصورت تمام وقت حضور ندارند تا پاسخگوی سوالات شما باشند بنابراین نکات مهم زیر را قبل از پرسیدن سوال و مشکل تان حتما به خاطر داشته باشید:
-وقتی سوالی مطرح میکنید برای دریافت پاسخ صبور باشید.
-احتمال اینکه پاسخی که دریافت میکنید پاسخ کاملا صحیح نباشد را درنظر داشته باشید.
-اگر کسی به سوالی پاسخ نادرستی داد بهتر است که شما پاسخ صحیح تر رو مطرح کنید بدون اینکه با پاسخ دهنده قبلی وارد بحث بشوید.
-تمام موضوع مورد سوال را در یک پست و به شکلی مختصر و در عین حال کامل مطرح کنید.
-یک سوال را در گروه تلگرامی یا انجمن های تخصصی مجددا و با فواصل زمانی کوتاه ارسال نکنید.

نکات فنی طرح سوال در انجمن های گفتگو و چت آنلاین تخصصی کامپیوتر و شبکه در تلگرام:
اگر سوال شما در رابطه با مشکلی است که برای یک سیستم شخصی/خانگی پیش آمده حتما نوع سیستم عامل و ورژن و نگارش آن Operating System را در ابتدای سوال مطرح کنید. مثال: windows windows 8 pro X pro X pro X64
در ادامه اگر از علت و زمان وقوع مشکل اطلاع دارید در متن سوال ذکر کنید: مثال: این مشکل بعد از نصب فلان برنامه پیش آمد یا اینکه مشکل بعد از جابجا کردن سیستم و یا مشکل بعد از آپدیت ویندوز... و مشکل بدون هیچ دلیلی و صبح که کامپیوتر را روشن کردم پیش آمد.

اگر یکی از قطعات داخل کیس یا یکی از دیوایس های متصل به کامپیوتر از قبیل پرینتر و اسکنر و... دچار مشکل شده حتما برند و مدل اون دستگاه را در متن سوال ذکر کنید. مثال: modem d' link link DSL DSL-2750 u این اطلاعات در مورد هر دستگاهی روی بدنه تا پشت آن موجود است.

اگر سوال شما در رابطه با مشکلی است که یک یا تعدادی از کامپیوترهای داخل شبکه ایجاد شده، علاوه بر دو موارد بالا حتما سطح دسترسی خودتان را در شبکه و یا یوزری که به سیستم لاگین کرده اید را مشخص کنید مثال: با یوزر administrator administrator به ویندوز لاگین کردم و ....

نکته: اگر شما ادمین شبکه نیستید حتما برای رفع مشکل به ادمین شبکه مراجعه کنید و در صورتیکه دسترسی به ادمین مقدور نیست مشکل را به مدیریت واحد خود گزارش کنید. اگر سوال شما مربوط به مشکلی است که در شبکه، امکان ارتباط بین نود ها یا اجرا شدن صحیح یک سرویس را مختل کرده در اینصورت:
اگر ادمین شبکه نیستید برای رفع مشکل به سرپرست شبکه مراجعه کنید.
اگر ادمین شبکه خود شما هستید ....که... قطعا از روش طرح سوال، بهتر از هر کسی اطلاع دارید.

توضیحات مهم و نکات آموزشی یاری دهنده در پرسیدن سوال فنی تر و بهتر:
چطور بفهمم ورژن سیتم عامل چیه یا چه ادیشنی هست؟ و چطور 32 بیتی یا 64 بیتی بودن سیستم عامل تشخیص بدم؟
این اطلاعات رو میتونید در منوی system information system information system information system information system information system information پیدا کنید. به اینصورت که منوی run رو باز کنید و داخلش تایپ کنید msinfo msinfo32 و دکمه اینتر رو بزنید. همچنین این اطلاعات رو در منوی system system میتونید ببینید.

روش باز کردن منوی سیستم:
کنترل پنل رو باز کنید و روی گزینه system system کلیک کنید یا اینکه از روی کیبرد کلید Windows Windows وکلید pause/ pause/ break break break را همزمان فشار بدهید تا منوی سیستم براتون باز بشود.
-ورژن ویندوز شما میتونه xp یا 7 یا 8 یا 10 باشد
-نگارش یا edition edition ویندوز میتونه home یا professional professional professional professional professional یا enterprise یا سایر نگارش ها باشد.
-معماری CPU کامپیوتر شما ممکنه 64 بیتی باشه یا 32 بیتی.
سیستم عاملی که روی کامپیوتر 64 بیتی نصب میشه میتونه 32 بیتی یا 64 بیتی باشه
ولی روی یک کامپیوتری با cpu ی 32 بیتی نمیشه ویندوز 64 بیتی نصب کرد
ویندوز 32 بیتی به این شکل هم نوشته میشه X86

کانال تلگرام شرکت مهندسی کهن شبکه PalnetGroup@
گروه رفع مشکلات کامپیوتری در تلگرام شرکت مهندسی شبکه پال نت https://t.me/joinchat/AAAAAD1hjyHpg_TcrxJhQw

لیست کامل کانال های تلگرامی حوزه IT و شبکه و فناوری اطلاعات در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper