بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

دانش شبکه و فناوری های تحت شبکه از محبوب ترین و پردرآمد ترین بخش های فناوری اطلاعات و انفورماتیک می باشد و یادگیری و آشنایی با مباحث شبکه و امنیت شبکه جز اصلی ترین تخصص های افرادی می باشد که می خواهند در زمینه علوم کامپیوتری وارد بازار کار شوند.

این مطلب آموزشی برگرفته از سایت آموزش و استخدام کامپیوتر جابز، کاریابی تخصصی ویژه مشاغل علوم مختلف کامپیوتری است که برای مشاهده سایر مقالات تخصصی می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

سایت آموزش و استخدام کامپیوتر جابز، کاریابی تخصصی ویژه مشاغل علوم مختلف کامپیوتری

 

اما سوالی که برای تمامی علاقه مندان در این حوزه مخصوصا دانشجویان رشته IT به وجود می آید و جواب های پراکنده ای در این زمینه وجود دارد این است که شبکه را از کجا شروع کنم و چگونه دانش شبکه را از مرحله مقدماتی به صورت تخصصی یاد گرفته و تا سطح پیشرفته آن را دنبال کنم؟

حوزه مخصوصا دانشجویان رشته IT به وجود می آید و جواب های پراکنده ای در این زمینه وجود دارد این است که شبکه را از کجا شروع کنم

شبکه را چگونه بیاموزیم و از کجا شروع کنیم؟

شرکت های بسیاری در دنیا می باشند که دانش شبکه به محصولات آنها وابسطه بوده و به عبارتی طراحی و پیاده سازی انواع شبکه ها بدون استفاده از محصولات این شرکت ها امکان پذیر نمی باشد.

شرکت نرم افزاری مایکروسافت و شرکت سخت افزاری سیسکو متولیان انواع دانش و مباحث تخصصی شبکه می باشند و کسانی که می خواهند در حوزه IT به صورت کلی و نه صرفا شبکه دانش فناوری های روز دنیا را بیاموزند حتما باید بر روی محصولات این دو کمپانی مسلط باشند.

شرکت مایکروسافت و سیسکو برای علاقه مندان به حوزه IT، کارشناسان شبکه، دانشجویان انفورماتیک، مدیران IT و پشتیبان کنندگان و نگهدارندگان شبکه دوره های آموزشی را در جهان ارائه داده اند که با فراگیری این دوره ها می توان در زیمنه طراحی، مشاوره و نگهداری و پشتیبانی خدمات شبکه و دیتا سنتر وارد عرصه کاری شده و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت نمود.

اولین دوره به عنوان پیش نیاز هرنوع دانش شبکه ای که مورد تایید هر دو کمپانی مایکروسافت و سیسکو می باشد ، یاد گیری و فراگیری دانش ابتدایی شبکه تحت عنوان network+ میباشد که در آن با تعاریف تخصصی و جزئیات شبکه آشنا می شوید و می توانید بعد از به پایان رساندن دوره نتورک پلاس وارد دوره های تخصصی تر شوید.

سپس با گذراندن دوره های شبکه مایکروسافت MCSE که متشکل از 5 زیر مجموعه تخصصی می باشد می توانید تمامی دانش شبکه های مایکروسافتی را که امروزه در برگیرنده تمام دیتاسنتر های سازمانی دنیا میباشد را به صورت تخصصی فرا بگیرید و دانش شبکه را مسلط شوید. در واقع دوره های شبکه مایکروسافت شما را به سطحی از شبکه می رساند که اگر در آن مسلط شوید می توانید در پیاده سازی انواع شبکه های مایکروسافتی و نگهداری و پشتیبانی انواع خدمات شبکه در سطح سرور و کاربر فعالیت نمایید.

در ادامه با گذراندن دوره های تخصصی شرکت سیسکو که شامل سه مرحله اصلی CCNA، CCNP و CCIE می باشد در اولین دوره آن تحت عنوان Routing And Switching کسب دانش نمایید و مباحث تخصصی دانش شبکه خود را تکمیل نمایید و در سطح سخت افزار و لایه های زیرین شبکه به صورتی کاملا حرفه ای فعالیت نمایید.

این سه مرحله شما را در مسیر موفقیت و ورود به دنیای شبکه و IT وارد کرده و می توانید به عنوان یک متخصص شبکه خود را به واحد انفورماتیک شبکه های سازمانی و یا شرکت های خدمات دهنده شبکه معرفی نماید. مطلبی با عنوان "مسیر یادگیری شبکه یا Network Training Roadmap چیست؟" در همین وبiسایت به دست یکی از مهندسان باسابقه در حوزه آی تی نوشته شده است و همچنین مطلب آموزشی با عنوان "شبکه را از کجا شروع کنیم؟ سوال تازه واردهای دنیای آی تی IT" که برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می گردد این مقاله آموزشی را مطالعه بفرمایید.

گذراندن دوره های کارآموزی شبکه چقدر می تواند موثر باشد؟

طرح های کارآموزی شبکه حتی اگر بدون حقوق و مزایا نیز باشند می تواند بسیار بهتر و پرثمر تر از فراگیری این دوره ها در آموزشگاههای IT باشد. در دورههای کاراموزشی شبکه و کامپیوتر و IT به تجربیاتی در زمینه فناوری اطلاعات دست پیدا می کنید که در هیچ آموزشگاه آی تی و هیچ کلاس درسی نمی توانید مشابه اش را پیدا کنید. برای مشاهده لیست شرکت هایی که کارآموز شبکه قبول می کنند می توانید به لینک "لیست شرکتهای کارآموزپذیر" در سایت کاریابی تخصصی ویژه مشاغل علوم کامپیوتری کامپیوتر جابز مراجعه نمایید.

برای مشاهده سایر مقالات مرتبط با آموزش شبکه IT و کامپیوتر و جزوات آموزشی آی تی می توانید به کانال مهندسی شبکه پال نت مراجعه نمایید.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper