بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

آیا نصب و بوت سیستم عامل ESXi بر روی Flash در سرورهای HP توصیه می شود؟

خانه وی ام ویر ایران وابسته به گروه مهندسی شبکه پال نت قصد دارد تا به یکی از چالش برانگیزترین سوالاتی که برای متخصصین و مدیران شبکه و مسئولین واحد های فناوری اطلاعات  و انفورماتیک شبکه های سازمانی به وجود می آید  پاسخی تخصصی دهد.

سوالی تخصصی در مورد نصب و راه اندازی VMware ESXi vSphere که آیا می توان در زمان نصب و راه اندازی شبکه و سرور های مجازی با محصول مجازی سازی سرور وی ام ویر ESXi سیستم عامل ESXi را بر روی یک فلش نصب کرد وآن را از طریق Flash memory بوت نمود؟

---------.jpg - 49.11 kB

مراحل نصب و راه اندازی ESXi بر روی Flash USB

محصول مجازی سازی سرور های شرکت وی ام ویر تحت عنوان VMware vSphere ESXi یکی از محبوب ترین محصولات برای طراحی و پیاده سازی در دیتا سنتر ها می باشد و بهترین راهکار برای طراحی بهینه شبکه مجازی سازی شده سرور ها در دیتا سنترها رعایت اصول حرفه ای در صرفه جویی مالی و استفاده بهینه از سخت افزار ها مخصوصا هاردها و DataStore می باشد.

سیستم عامل مجازی سازی ESXi سرور ها نیاز به فضای کمی در زمان نصب دارد لذا بسیاری بر این باورند که از حداقل فضا برای نصب آن استفاده شود و می توان به جای استفاده از هارد های SATA, SAS و یا SSD آن را بر روی یک فلش مموری نصب و راه اندازی نمود تا بتوان از دیگر هارد های موجود بر روی سرور سخت افزاری استفاده بهینه تر برای طراحی دیتا سنتر و ماشین های مجازی کرد.

خدمات مجازی سازی دیتا سنتر شامل چه مواردی می باشد؟


آیا سرعت فلش بر روی performance  سیستم عامل ESXi تاثیر می گذارد؟

از آنجایی که منابع ماشین های مجازی سازی شده در دیتا سنتر از هاست ها تامین و مدیریت می شود در صورتیکه سیستم عامل خود هاست ها که همان ESXi می باشدروی هاردی با سرعت پایین و یا raid نامناسب نصب و راه اندازی شده باشد یک باتل نک در دیتا سنتر به وجود می آید و قطعا در عملکرد ماشین های مجازی تاثیر خواهد داشت. البته که نصب و راه اندازی ESXi بر روی فلش مموری  نسبت به دیسک ها و هارد های دیگر بسیار مقرون به صرفه تر می باشد ولی در هر صورت کلاس اجرایی فلش با دیگر هارد ها از لحاظ کارایی و عملکرد کاملا متفاوت می باشد.

دموی حضوری و انلاین محصولات مجازی سازی سرور و دسکتاپ VMware


چگونه سرعت Flash Read Cash و یا vMotion را در Vmware vCenter افزاریش دهیم؟

با نصب و راه اندازی سیستم عامل  ESXi بر روی حافظه فلش سرور ها و هاست ها به پیشنهاد شرکت وی ام ویر می توان سرعت سرویس های خدمات مجازی سازی سرور ها توسط وی سنتر را مانند vMotion، Flash Read Cash و ... را به صورت چشم گیری افزایش داد.

توصیه شرکت VMware جهت نصب ESXi بر روی Flash

شرکت وی ام ویر به عنوان طراح اصلی مجازی سازی سرور ها با استفاده از سیستم عمال ESXi نصب سیستم عامل ESXi را توصیه می کند که عنوان می کند که با انتخاب دقیق و هوشمندانه یک Flash Memory USB بسیار با کارایی و سرعت بالا می توانید به صورت فزاینده ای سرعت اجرایی هاست ها و سیستم عامل مجازی سازی را افزایش دهید. البته شرکت وی ام ویر این راه کار برا برای سازمان ها و سرور های سخت افزاری پیشنهاد می کند که داخل سخت افزار سرورها مقداری فضا در قالب فلش مموری وجود دارد که می تواند داخل خودش یک مقدار حافظه فلش در خدود 1 گیگا بایت برای نصب ESXi در اختیار بگذارد.

راهکار جامع مدیریت و نگهداری زیرساخت شبکه های دیتا سنتر ها

 

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper