بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

برقراری ارتباطات امن در شبکه های سازمانی با استفاده از راهکارهای مجازی سازی سیتریکس

امروزه امنیت در شبکه های سازمانی به صورتی نسبی کاهش یافته چرا که باج افزارها و بدافزارها Malware و Ransomware رشد چشم گیری از حملات سایبری را در بر داشته و سازمان ها و طراحی های شبکه را بر این داشته تا نگاهی دقیق تر به سطوح دسترسی کاربران به منابع شبکه داشته باشند.

--------.jpg - 747.79 kB

چگونه از امنیت محصولات مجازی سازی سیتریکس در شبکه بهرهمند شویم؟

چرا که نفوذ گران و مخربین می توانند تنها با داشتن یک نام کاربری و رمز عبور از راه دور به شبکه و منابع شبکه دسترسی داشته باشند و باج افزار ها را در شبکه فعال کرده و شروع به باج گیری از کاربران در مقابل رمز گشای فایل ها نمایند.

تمام این اتفاقات شرکت سیتریکس را بر این داشت تا با ارائه مطمئن ترین راهکار مقابله با باج افزار و اعمال سطوح دسترسی با استفاده از ابزار های مجازی سازی سیتریکس بتوان هوشمندانه ترین متد های مقابله با باج افزار را با مدیریت سطوح دسترسی اعمال نمود.

راهکار های تخصصی مجازی سازی با استفاده از تکنولوژی محصولات سیتریکس


سطوح دسترسی و مکانیزم تعریف هویت کاربر به منابع شبکه با استفاده از Citrix ZenApp

یکی از مهمترین ملزومات امنیتی هر شبکه جلوگیری از سطوح دسترسی های غیر مجاز به منابع داده ای و نرم افزاری شبکه می باشد. هدف اصلی هر نوع باج افزاری در شبکه غالبا کارمندان و اعضای فعال شبکه درون سازمانی هستند. تمامی حملات باج افزار ها عمدتا در غالب ایمیل و URL های نامعتبر و آلوده برای کاربران داخل شبکه ارسال می گردد که با اجرای آن دیگر حتی رمز های عبور قدرتمند هم نمی تواند جلوی تکثیر و اجرای فایل رنسام ویر را بگیرد.

بدین منظور مدیریت سطوح دسترسی کاربران با در دست داشتن یک نام کاربری و رمز عبور مناسب به منابع شبکه  و سیاست های اجرای در مقابل فایل های قابل نصب می تواند یک رویکرد امنیتی متوازن را در شبکه ایجاد نماید.

فرایند احراز هویت چند مرحله ای هر کاربر در شبکه با استفاده از Citrix netScaler

به دلیل انکه سرویس های متنوعی در کشف رمز عبور کاربران وجود دارد و نفوذگران و هکر ها از متد های زیادی برای به دست آورد رمز عبور کاربران استفاده می نمایند پس ایجاد فرایند احراز هویت دو مرحله ای در راستای برنامه های کاربردی و دسکتاپ مصرف کنندگان منابع داده ای شبکه امری مهم و بدیهی می باشد.

در این صورت زمانی که رمز عبور اول کاربر مورد حمله و بازیابی قرار بگیرد رمز عبور دوم مانع جعل هویت کاربران در شبکه می شود و به میزان قابل توجهی جلوی حملات را خواهد گرفت.

به همین دلیل استفاده از برنامه های کاربردی قدیمی مانند Native که از سرویس های احراز هویت دو مرحله ای پشتیبانی نمی کنند می توان با ایزارهایی مانند netScaler و XenApp شرکت مجازی سازی سیتریکس فراهم خواهد شد.

توانایی های سیتریکس در زمان مقابله با باج افزار ها

قابلیت ایجاد زیرساخت همسان سازی هویت کاربران یا Federation Of Identity

توانایی Single Sign-In یا SSO

ایجاد حداقل حقوق دسترسی با استفاده از مکانیزم کنترل دسترسی شبکه

مدیریت کنترل دسترسی ها با تایید اعتبار در سرویس EndPoint ها

 

آموزش های تخصصی تکنولوژی های نوین شبکه


تامین امنیت منابع شبکه از راه دور با استفاده از محصولات مجازی سازی Citrix

بهترین راهکار و روش های عرضه شده توسط سیتریکس بر اساسی چیدمان شده تا با مدیریت ترکیبی کاربر ها، دستگاه های سخت افزاری، موقعیت های مکانی، منابع داده ای شبکه و سیاست های عملکردی در توپولوژی شبکه می تواند سطوح امنیت قابل قبولی را ارائه دهد.  سرویس CITRIX NetScaler قبل از اعطای مجوز تمامی EndPoint هارا بررسی کرده تا از درست عمل کردن و مطابقت پذیری تمامی اعضای یک دامین  اطمینان حاصل نماید به بررسی وضعیت آنتی ویروس ها پرداخته و محافظت در برابر باج افزار ها را بررسی می کند.

در این صورت سرویس Citrix Policy Smart Access قادر خواهد بود تا سیاست های قابل اجرا در درخواست های منابع شبکه با استفاده از پنج اصل امنیتی چه کسی، چه چیزی، چه زمانی ، کجا و  در چه زمانی بررسی شود. در این صورت مدیران شبکه با استفاده از ابزار قدرتمند Citrix netScaler توانیی های را پیدا خواهند کرد تا بتوانند قوانین سطوح دسترسی متنوعی را بر اساس نیاز شبکه سازمانی و رفتار کاربران در شبکه اعمال نمایند.

گروه مهندسی شبکه پال نت ارائه دهنده راهکار های جامع مدیریت زیرساخت شبکه مایکروسافت 

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper