بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

چگونه یک آنتی ویروس تحت شبکه خوب برای سازمان خود انتخاب کنیم؟

یکی از چالش های حل نشده بین مدیران شبکه و کارشناسان IT سازمان ها و فروشندگاه انتی ویروس ها با برند های مختلف که منجر به بحث های طولانی مدت و بی نتیجه در زمان انتخاب یک اآنتی ویروس از بین برند های بسیار زیاد حوزه امنیت بوده این است که کدام آنتی ویروس تحت شبکه می تواند تمام فیلد های امنیتی مورد نیاز شبکه را پوشش دهد و خیال مسئولین شبکه را در بحث امنیت ویروس ها و نفوذ ها راحت کند؟

سوالاتی که در زمان خرید آنتی ویروس برای مدیران شبکه پیش می آید؟

 بهترین آنتی ویروس جهان کدام است؟

وظیفه اصلی یک آنتی ویروس خوب چیست؟

چه فاکتور هایی را باید یک آنتی ویروس استاندارد داشته باشد؟

چه سرفصل هایی را در زمان انتخاب آنتی ویروس تحت شبکه باید در نظر گرفت؟

آنتی ویروس ها در برند های مختلفی اعم از Kasper , Bull Guard , eset , Norton ,trend ,avg ,zone alarm , panda و بسیاری دیگر که نام بردن آنها در حوصله این مقاله نمی گنجد همگی آنتی ویروس هایی هستند که تحت شبکه می توانند در سازمان ها به صورت سرور/کلاینت نصب و راه اندازی شده و مقابله با حمله ویروس ها و .... را در دستور کار قرار دهند.

چگونه می توان از بین تمامی برند های آنتی ویروس ها، آنتی ویروس مناسب انتخاب نمود؟

همه اینها سوالاتی است که با توجه به تمامی پیشرفت های دانش فناوری اطلاعات هنوز هم بی جواب مانده و کاملا سلیقه و قدرت تبلیغات برند ها قالب بر کیفیت آنها شده و افراد بر اساس سلیقه شخصی و استفاده از تجربیات دیگران و توجه به تبلیغات پر رنگ شرکت های تولید کننده آنتی ویروس ها اقدام به خرید می کنند که نهایتا منجر به شکست خواهد شد.

ویروس شناسی و ویروس زدایی با قدرتمند ترین آنتی ویروس جهان

همه آنتی ویروس ها از یک زیرساخت شناسانی و مقابله با ویروس یکسان استفاده می کنند و آن هم دیتا بیس امضای ویروس ها می باشد که در داخل هر آنتی ویروس وجود دارد.

تمامی آنتی ویروس ها وابسته به لایسنس و آپدیت و به روز رسانی بر اساس لایسنس هستند و اینکه این لایسنس ها تا چه حد می تواند این Virus Signature ها را به روز رسانی کرده از مهمترین روش های انتخاب استاندارد یک آنتی ویروس است.

------32.png - 36.06 kB

پس از نصب و راه اندازی یک آنتی ویروس تحت شبکه سازمانی نباید بار ترافیکی شبکه سنگین شده و آنتی ویروس نباید باری اضافی برای شبکه محسوب شود و شبکه را سنگین نماید.

آنتی ویروس ها باید از یک کنترل پنل مدیریتی بسیار قدرتمند بهره مند شوند تا مدیران شبکه بتوانند تمامی تنظیمات، گزارشات و Deploy، Pulishing، Updating، Remote management و ...را در آن به راحتی یر روی سرور و در سطح شبکه برای کاربران انجام دهد.

آنتی ویروس باید این توانایی را داشته باشد تا با یک سامانه اسکن سیستمی اتوماتیک تمامی جزئیات یک سیستم را شناسایی کند و به صورت اتوماتیک فایل های آلود را شناسایی، اطلاع رسانی و سپس در درجه اول ترمیم و یا حذف نماید.

زمانی که آنتی ویروس یک ویروس را پیدا می کند چه کار هایی انجام می شود؟

هرچه تعداد به روز رسانی های آنتی ویروس بر اساس لایسنس موجود و تعریف شده بیشتر باشد نوید این را می دهد که آنتی ویروس بیشترین قدرت را در دیتا بیس امضای ویروس های خود دارد و می تواند ویروس ها و اسپم های زیادی را شناسانی و مقابله کند.

آنتی ویروس قدرتمند آنتی ویروسی می باشد که بتواند به صورت Offline  و Online به اسکن سیستم بپردازد و به همین صورت هم قابل اپدیت شدن باشد.

گروه مهندسی شبکه پال نت طبق تجربه های سال های متوالی در حوزه امنیت در بیش از 600 سایت مشتری سازمان ها، شرکت ها و ارگان ها در سرتاسر کشور و بررسی های انجام شده توسط متخصصین و کارشناسان این گروه ، ESET Antivirus از جمله آنتی ویروس هایی می باشد که توانسته بخش زیادی از فاکتور های یک انتی ویروس کامل را داشته و در حال حاظر جزء اولین انتی ویروس هایی می باشد که توانسته راهکار های متنوعی را در خصوص مقابله با باج افزار ها داشته باشد.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper