بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

گروه تلگرامی پرسش و پاسخ آنلاین کامپیوتری وIT و شبکه و سوپرگروه تخصصی مهندسان فناوری اطلاعات و آی تی ایران که کاربران در تلگرام می توانند مشکلات و سوالات شان را صرفا در زمینه شبکه های کامپیوتری و آی تی و ICT مطرح نمایند

لینک جوین در گروه سوال آنلاین کامپیوتری https://t.me/joinchat/AAAAAD1hjyHpg_TcrxJhQw  می باشد. با لمس بر روی لینک تلگرامی می توانید به گروه تخصصی مهندسان IT و شبکه و متخصصان کامپیوتری جوین شوید.

 وضعیت بازار کار مدیران IT و کارشناسان و مدیران فناوری اطلاعات


سلام به شما دوستان و همراهان همیشگی گروه پال نت

قوانین گروه پرسش و پاسخ آنلاین کامپیوتر IT شبکه در تلگرام مشخص و واضح هست. دوستان گرامی لطفا در چهارچوب قوانین پیام یا سوال خود در زمینهکامپیوتر و شبکه و آی تی را ارسال نمایند. هر کدام از اعضای گروه می توانند نظر خود را نسبت به سوالات کامپیوتری مطرح شده بیان کنند. این نظرات شخصی است و به هیچ وجه مطلق نیست و ممکن است در شرایط های مختلف تغییر کند. بهتر است از صحبت های حاشیه ای و بدون داشتن پشتوانه علمی و منطق کامپیوتری خودداری کنید.

هدف گروه پرسش و پاسخ آنلاین کامپیوتری مهندسان IT

پرسش و پاسخ در مورد مشکلات مرتبط با حوزه IT و شبکه و علوم مختلف کامپیوتری
پرسش و پاسخ در مورد مباحث آموزشی مختلف شبکه و دوره های مرتبط با این موضوع
پرسش و پاسخ در مورد رشته های دانشگاهی فناوری اطلاعات و IT و ICT
پرسش و پاسخ در مورد راهکارهای آی تی و تکنولوژی های جدید فناوری
وضعیت بازار کار مدیران IT و کارشناسان و مدیران فناوری اطلاعات

قوانین گروه متخصصان کامپیوتر و شبکه و IT

طبق قوانین گروه پرسش و پاسخ مهندسین آی تی و شبکه و کامپیوتر، ارسال پیام های تبلیغاتی در گروه به هر شکلی ممنوع هست و در صورت مشاهده، پیام مربوطه پاک خواهد شد و در صورت تکرار شخص خاطی بلاک خواهد شد. هدف جلوگیری از تبلیغات در گروه تلگرامی، ایجاد ارامش روحی و روانی در گروه است. همانطور که میدانید مدیریت گروه های تلگرامی از کانالهای تلگرامی دشوار تر است به همین دلیل از شما دوستان واقعا سپاسگزاریم که به قوانین احترام می گذارید. البته آن دسته از عزیزانی که مدیریت کانالها و گروههای تخصصی کامپیوتری در تلگرام را بر عهده دارند و قصد تبادل لینک دارند می توانند با ادمین گروه و کانال گروه پال نت هماهنگ کنند و بنا به برنامه ریزی صورت گرفته متن آموزشی و یا پست تبلیغی آموزشی شان را در گروه تلگرامی پرسش و پاسخ آنلاین کامپیوتری وIT و شبکه به اشتراک بگذاریم.

درباره سوال و جواب آنلاین تلگرامی در گره مهندسی کامپیوتر و IT و شبکه

خواهشمندیم که کاربران محترم گروه رفع مشکلات کامپیوتری در تلگرام مشکلات و سوالات شان را صرفا در زمینه شبکه های کامپیوتری و آی تی و ICT مطرح نمایند اما چنانچه بعد دریافت کلیات جواب نیاز به ادامه سوال و جواب و طولانی شدن موضوع بود، برای شلوغ نشدن و سرنرفتن حوصله همه عزیزان، جزئیات

سوال کامپیوتری خود را در پیام خصوصی از هم بپرسید و در نهایت هم نتیجه نهایی رفع مشکل و راه حل پایانی حل مسئله کامپیوتری خود را در سوپر گروه حل مشکلات کامپیوتری به اشتراک بگذارید. مکالمات و چت هایی که طولانی بوده و یا با اهداف گروه رفع مشکلات کامپیوتر تلگرام همسو نبوده بعد از به نتیجه رسیدن

پاک خواهند شد.

کانال تلگرام مهندسی شبکه پال نت مرجع نشر مطالب تخصصی گروه مهندسین کامپیوتر در تلگرام

با توجه به حجم زیاد مکالمات در گروههای تلگرامی، می توانید کل مطالب های مطرح شده در گروه تلگرام سوالات کامپیوتر، به طور خلاصه در کانال مهندسی شبکه پال نت به صورت روزانه مرور کنید. کانال تلگرامی به جهت اطلاع رسانی مدیریت شده تر و تخصصی تر می تواند مرجعی برای انتشار مقالات کامپیوتری و مطالب آموزشی شبکه های کامپیوتری و IT و شبکه باشد.

معرفی سامانه کاریابی کامپیوتر جابز

کامپیوتر جابز، سایت تخصصی آگهی های استخدامی فناوری اطلاعات (آی تی IT)، نیروی برنامه نویس، مهندسی شبکه و کارشناس نرم افزار و سخت افزار و سایر علوم کامپیوتری است که به صورت سامانه ای هوشمند، به روزترین پایگاه اطلاع رسانی در زمینه مشاغل ویژه کامپیوتر می باشد.

کاریابی آنلاین مخصوص رشته های کامپیوتری، به کارجویان در یافتن شغل مورد علاقه و ایجاد سوابق شغلی و ساخت رزومه آنلاین یاری می دهد و کارفرمایان را برای پیداکردن نیروی کار متناسب با نیاز شان به شیوه های مختلف از جمله جستجو در رزومه های و ثبت آگهی رایگان جذب نیرو کمک می کند.

درباره کامپیوتر جابز، سایت کاریابی و استخدام مخصوص رشته های کامپیوتر، آی تی IT، شبکه و برنامه نویسی


 امکانات سایت کاریابی کامپیوتر جابز برای کارجویان

وبسایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز امکاناتی نظیر ساخت رزومه آنلاین و جستجوی شغل متناسب با تخصص کارجو و اطلاع رسانی ایمیلی روزانه یا هفتگی از جدیدترین مشاغل بازار کار فناوری اطلاعات و شبکه و برنامه نویسی را برای متقاضیان کار در حوزه کامپیوتر را فراهم می آورد.

امکانات سایت آنلاین کامپیوتر جابز برای کارفرمایان

ثبت آگهی رایگان اینترنتی با امکان جستجوی هوشمند کارجویان متناسب با نیاز شان به همراه مشاهده فهرست کوتاه متقاضیان کار به همراه رزومه و سوابق شغلی شان از جمله برخی از امکانات سایت کاریابی تخصصی کامپیوتر جابز برای کارفرمایان حوزه آی تی IT، مهندسی شبکه و نیروی برنامه نویسی و سایر علوم مختلف کامپیوتری می باشد. برخی از امکانات برجسه این سامانه به شرح زیر است.

ارائه بستر اطلاع رسانی گسترده و سریع

استفاده خلاقانه از ظرفیت شبکه های اجتماعی که بستر ساده تر و گسترده تری برای اطلاع رسانی است، کامپیوتر جابز را قادر ساخته است تا سریع ترین زمان ممکن برای اطلاع رسانی یک فرصت شغلی را برای کارفرمایان گرامی فراهم سازد.

این کاریابی اینترنتی تخصصی با امکان ثبت اخبار دعوت به همکاری نیروی برنامه نویس و مهندس IT و کارشناس شبکه و طراح گرافیست و ... در وب سایت اینترنتی و تلگرام و اینستاگرام و ارسال گسترده اطلاعیه های جذب نیرو در شبکه های مختلف مجازی در سطح اینترنت به جستجوکنندگان شغل کمک می کند سریع تر بتوانند فرصت کاری مورد علاقه خود را با توجه به تخصص تحصیلات دانشگاهی پیدا نمایید.

اینستاگرام سایت استخدام و آگهی کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز https://www.instagram.com/computerjobs.ir اینستاگرام کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز:
https://www.instagram.com/computerjobs.ir

گفتگوی آنلاین از طریق کانال تلگرام سایت استخدام و کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز https://tm.me/ComputerJobs کانال تلگرام کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز:
https://telegram.me/ComputerJobs

 

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper