بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

بندهای 6 تا 13 نمونه پیشنویس

قرارداد پشتیبانی کامپیوتر و سرور

و خدمات پشتیبانی سرویس ها و نرم افزارهای

زیرساخت فناوری اطلاعات شرکت و سازمان

دانلود نمونه پیشنویس قرارداد پشتیبانی کامپیوتر | دانلود قرارداد پشتیبانی کامپیوتر و سرور | پشتیبانی زیرساخت فناوری اطلاعات شرکت و سازمان | پشتیبانی راه دور سیستم های رایانه ای | نمونه قرارداد پشتیبانی و نگهداری کامپیوترها | استقرار سامانه پشتیبان گیری backup | نحوه پرداخت هزینه قراراد پشتیبانی

بند 6 قرارداد پشتیبانی سرویس های و سرورهای شبکه، شرایط ارایه خدمات

خدمات توسط مجری مطابق جدول زیر ارایه خواهد شد:

نوع سرویس

مدت زمان ماهیانه

پشتیبانی

راه دور

میزان ارایه خدمات

25 ساعت در ماه

محدوده زمانی

8-16 ش تا چ 8-12 پ

پشتیبانی حضوری

میزان ارایه خدمات

25 ساعت در ماه

محدوده زمانی

8-15 ش تا چ

* منظور از "ش تا چ" شنبه تا چهارشنبه و "پ" پنج شنبه است. روزهای تعطیل رسمی جزو ساعات سرویس دهی محسوب نمی­ شود.  

* منظور از ساعات قید شده در جدول، ساعات کاری مجری مطابق جدول می­باشد.

* اقدام به مراجعه حضوری از ساعت 15 به بعد انجام نخواهد شد و این کار در اولین  زمان ممکن در روز کاری بعد اتفاق خواهد افتاد.

 

بند 7 قرارداد پشتیبانی و نگهداری کامپیوترها و سرویسهای شبکه، استقرار سامانه پشتیبان گیری (بک آپ)

نکته : در صورت عدم وجود سیستم پشتیبان گیری (Backup)، مجری در قبال اطلاعات (دیتای نرم‌افزارهای مختلف مانند مالی، دستگاه ساعت زنی، فکس و ...) و فایل های Share هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد و لازمه این کار وجود سامانه جامع پشتیبان گیری از داده ها می باشد که در صورت درخواست كارفرما براي نصب و راه اندازي سامانه پشتیبان گیری هزينه نصب و راه اندازي طبق تعرفه محاسبه و صورتحساب صادر خواهد شد. در این صورت مجری موظف می شود موارد زیر را به عهده بگیرد و تعهد نماید:

استقرار سامانه پشتیبان گیری توسط مجری انجام خواهد شد.

مجری موظف است پس از راه‌اندازی سامانه پشتیبان گیری از تمامی داده ها و اطلاعات سرورهای سایت مشتری پشتیبان گیری نماید تا در صورت بروز مشکلات احتمالی در سرورها بتوان در اسرع وقت سرورها را احیا کرد و داده ها را بازیابی نمود.

مجری در قبال دیتای نرم افزارهایی (دیتای نرم افزارهایی همچون نرم افزارهای مالی، دستگاه ساعت زنی، فکس و ...) که خود دارای سیستم بک آپ گیری خودکار هستند هیچ مسئولیتی را به عهده نمی گیرد.

تبصره:   مجری موظف است از بک آپ نرم‌افزارهای یاد شده نسخه پشتیبانی تهیه فرماید تا در صورت از بین رفتن اطلاعات نسخه پشتیبانی را به شرکت پشتیبانی دهنده آن نرم‌افزار تحویل دهد. بدیهی است که مجری در قبال بازگردانی اطلاعات در نرم افزار هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

بند 8 قرارداد پشتیبانی زیرساخت شبکه کامپیوتری، دامنه پشتیبانی

پشتیبانی شبکه و کامپیوترهای مرکز اصلی به نشانی قید شده در قرارداد

پشتیبانی سرورهای شبکه مرکز

پشتیبانی شبکه و کامپیوترهای انبار شرکت طرف قرارداد

پشتیبانی سامانه دورکاری سیتریکس

 

بند 9 قرارداد پشتیبانی سرورها و نگهداری سیستم ها، ساير تعهدات

در صورت درخواست كارفرما براي نصب و راه اندازي تجهيزات و خدمات جدید، هزينه نصب و راه اندازي طبق تعرفه جاري مجری محاسبه و صورتحساب صادر خواهد شد.

هیه تجهیزات سخت­ افزاری یا سرویس­های نرم افزاری در ارتباط با رایانه و شبکه رایانه­ای با هماهنگی مجری انجام خواهد شد یا در صورت تمایل کارفرما آن را به مجری واگذار خواهد کرد.

هزینه تعمیر سخت افزار معیوب، خرید سخت افزار جدید و سرویس پرینتر به عهده­ی کارفرما می­ باشد.

 

بند 10 قرارداد نگهداری کامپیوترها و سرورها،  مبلغ قرارداد

بهای پشتیبانی با توجه به شرایط سرویس­­دهی به ازای هر ماه 36.000.000 ریال می­باشد.

در صورت درخواست پشتیبانی بیشتر از مقدار مشخص شده در بند 6 قرارداد، هزینه هرساعت اضافه­ 300.000 ریال می­ باشد.  بدیهی است کلیه موارد مطروحه در قرارداد در مورد این بخش از پشتیبانی نیز صادق است.

 

بند 11 قرارداد پشتیبانی سرویس های شبکه، نحوه پرداخت هزینه قراراد پشتیبانی

ماهیانه به صورت چک در وجه شرکت کهن شبکه پارسیان و یا به شماره حساب 5 - 23840- 21  ( شماره کارت 6498-8001-0610-6221 ) نزد بانک پارسیان به نام شرکت کهن شبکه پارسیان واریز گردد.

تبصره:  به منظور ماده 38 قانون تامین اجتماعی از صورت وضعیت مجری معادل 5% به عنوان علی الحساب مکسوره کسر و نزد کارفرما نگهداری می شود و استرداد آن و همچنین پرداخت آخرین صورت وضعیت موکول به اخذ و ارائه مفاصا حساب ماده 4 تعهدات مجری خواهد بود.

بند 12 پشتیبانی سرورهای شبکه و کامپیوترها، شرايط فسخ قرارداد

 در صورتيكه هر يك از طرفين قرارداد به تعهدات قراردادي خود عمل ننمايد طرف ديگر مي تواند با يك اخطار كتبي نسبت به فسخ قرارداد اقدام نمايد. بديهي است طرفين تعهدات خود را تا زمان فسخ قرارداد ادامه خواهند داد. لازم به توضيح است در صورت فسخ قرارداد از طرف كارفرما كليه هزينه هاي مجري بابت اجراي قرارداد تا زمان فسخ آن در وجه مجري پرداخت خواهد شد.

بند 13 قرارداد پشتیبانی رایانه ای و سرویس های کامپیوتری، شرح قرارداد

اين قرارداد در دو نسخه و 13 ماده و سه تبصره تنظيم و به امضای طرفين رسيده و هر نسخه حكم واحد را دارد.

جهت مشاهده آخرین خبرهای IT و اخبار تکنولوژی های جدید و داغ ترین اخبار فناوری اطلاعات و خبرهای امنیت شبکه و اطلاعات و مطالب آموزشی امنیت شبکه به کانال تلگرام گروه ما بپیوندید.

لینک جوین در کانال تلگرام

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper