بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

روش مدیریت اپلیکیشن های Windows شبیه به سیستم عامل Linux

خیلی ها با لینوکس آشنا هستند و یکی از گزینه هایی که برای همه علاقمندان به شبکه و آی تی جذاب است، نصب آنلاین نرم افزارها در لینوکس می باشد.

دقیقا مانند yum یا apt-get، یک مخزن از نرم افزارهای مختلف و کاربردی که فقط کافی است شما خواسته خود را اعلام کنید سپس به صورت اتوماتیک بدنبال  نرم افزار مورد نظر شما می گردد، آن را پیدا می کند، سپس بررسی می کند که آیا اگر پیش نیازی لازم است اضافه یا کم شود و نهایتا یک گزارش می دهد و از شما تاییدیه میگیرد که نصب شود یا خیر و فقط کافی است شما دکمه Y رو به معنی Yes فشار بدید و بعد همه کارها طبق روال انجام می گردد.

این مساله زمانی که ما از کلاینت های بسیاری با تنوع زیاد برنامه های مشترک استفاده می کنیم بیشتر نیز خود را نشان میدهد، حالا به این فکر کنیم که چقدر خوب است اگر سیستمی مانند این، برای ویندوز هم وجود داشته باشد و از آن مهمتر رایگان هم باشد و بیشترین پوشش نرم افزارهای مورد نیاز ما را نیز داشته باشد.

آشنایی با سیستم شکلات، سامانه نصب خودکار نرم افزارها در ویندوز

نام این سیستم شکلات است که خیلی سریع و راحت قابل پیاده سازی و استفاده بوده و فقط کافی است وارد سایت آن گردید و یک اسکریپت خیلی ساده را اجرا نمایید بعد با استفاده از خط فرمان همانند لینوکس نرم افزارهای خود را به صورت آنلاین نصب کنید.

برای این منظور می توانید وارد سایت https://chocolatey.org می شوید و در قسمت پایین اسکریپت های لازم را مشاهده می کنیم که تا این لحظه چیزی حدود 3865 عدد نرم افزار موجود دارد. که بعد از آن وارد صفحه https://chocolatey.org/packages شوید تا لیست پکیچ های معرفی شده را ببینید. برای نمونه جهت نصب فایرفاکس ازدستور زیراستفاده نمایید:

C:\>choco install firefox

علاوه بر این اگر حساب کاربری ایجاد نمایید امکان آپلود پکیچ از طرف شما هم وجود دارد.

هر چند که این روزها با خبر آمدن شل لینوکس در ویندوز 10 و گمانه زنی های مختلف در خصوص خرید شرکت Canonical به عنوان یکی از بزرگترین حامیان لینکوس و صاحب توزیع Ubuntu با نیت حذف و فلج کردن یکی از بازوهای قدرتمند لینوکس توسط مایکروسافت، حرف و سخن و حاشیه زیاده درست شده است، اما یادمان نرود که تاریخ ثابت کرده، منطق و تفکر Open Source قابل خرید و فروش نیست و بزرگتر از آنیست که در این هیاهو و طوفان های خبری گم شود و بیدی باشه که با این بادها بلرزد.

 

به منظور مشاهده جدیدترین خبرهای تکنولوژی و اخبار فناوری های نوین و مطالب آموزشی سیستم های کامپیوتری به کانال تلگرام گروه ما بپیوندید.

لینک جوین در کانال تلگرام

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper