بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

فکس سرور کوفکس، کامل ترین دستگاه فکس سرور سازمانی 

با توجه با اینکه در حال حاظر در دنیا مخصوصا در بازار فناوری اطلاعات ایران برند های متنوعی از دستگاه های فکس سرور موجود می باشد که در دو نوع سخت افزاری و نرم افزاری قابل عرضه می باشند که هرکدام از انها دارای قابلیت ها و ویژگی هایی هستند اما چگونه می توان متناسب ترین دستگاه فکس سرور سازمانی را متناسب با نیاز ها و رفتار های هوشمندانه فکس انتاخب نمود؟

در این مقاله هدف انتاخب یک دستگاه فکس سرور سخت افزاری می باشد چراکه قصد در انتخاب نیاز های سازمانی می باشد و فکس سرور های نرم افزاری نمی توانند نیاز های فکس سازمانی را برطرف سازند.

تعریف دستگاه فکس سرور سخت افزاری

فکس سرور های سخت افزاری به دستگاه های فکس سروری گفته می شود که در غالب یک سخت افزار واحد و بدون وابستگی به هر نوع نرم افزاری و با بهره گیری از یک سیستم عامل منحصر به فرد، امن ، غیر قابل هک و سریع، سرویس ارسال و دریافت فکس را در شبکه های LAN، WAN، Internet و Intranet در اختیار یک یا گروهی از کاربران یک سازمان قرار دهد.

کوفکس دستگاه فکس سرور سازمانی می باشد که با بهره گیری از یک سخت افزار قدرتمند و سیستم عامل بسیار هوشمند می تواند در تمامی انواع شبکه ها و توپولوژی ها در کنار دیگر سرور ها و سرویس هدنده های سازمانی قرار گرفته و مجهز ترین امکانات فکس سرور مورد نیاز یک سازمان را به عنوان یک سامنه هوشمند و مکانیزه فکس در اختیار مصرف کنندگانی که حرفه ای بودن برای آنها ارزشمند است قرار دهد.

--.jpg - 86.38 kB

ویژگی های یک دستگاه فکس سرور سخت افزاری حرفه ای چیست؟

زمانی می توان گفت که یک دستگاه فکس سرور بسیار کامل و جامع می باشد و نسبت به دیگر برند ها ارزش خرید و تامل را دارد که بتواند تمامی سرویس های زیر را به صورت یک کامل برای ارسال و دریافت فکس ارائه دهد:

قابلیت پشتیبانی از تعداد یک تا چند خط فکس به صورت همزمان

قابلیت اتصال به سرویس اکتوی دایرکتوری و پشتیبانی از انواع سیستم عامل های سروری

قابلیت اتصال به انواع mail Server ها و ارسال و دریافت فکس از طریق ایمیل و آرشیو فکس در Inbox

قابلیت ارسال و دریافت فکس از طریق فولدر و آرشیو فکس در یک یا چند فولدر

پوشش دهی و پشتیبانی از انواع فرمت های فایل

قابلیت اتصال با تمامی اتوماسیون های اداری

اتصال به انواع پرینتر ها و اسکنر ها

امکان ارسال و دریافت فکس گروهی

قابلیت تخصیص داخلی و Extention به ازای هر کاربر (کاربران موجود در DC و  یا WorkGroup)

قابلیت قرار دادن صدا و IVR برای هر خط فکس به صورت جداگانه

وجود صف برای هر خط فکس

گزارش گیری و مانیتورینگ کلیه ورودی ها و خروجی های فکس به ازای هر کاربر

تعیین سطوح دسترسی برای هر فرد و یا گروهی از افراد

بدون نیاز به UpDate کردن سیستم عامل و Frimware دستگاه

عدم وابستگی به هیچ نوع نرم افزار و سیستم عامل و دستگاه

بهره گیری از مودم های فکس بسیار سریع در ارسال و دریافت فکس

کنسول و پنل مدیریتی و کاربری بسیار ساده و آسان

قیمت مناسب بر اساس بودجه سازمانی مربوط به واحد فناوری اطلاعات

پشتیبانی و گارانتی دستگاه فکس سرور به صورت تمام وقت

دارای نمایندگی رسمی در ایران

دارای حافظه داخلی بالا جهت نگهداری فکس ها ، آرشیو فکس ها

عدم وابستگی به اینترنت جهت ارسال و دریافت فکس

و بسیاری ویژگی های دیگر

 
کدام برند دستگاه فکس از تمامی قابلیت های یک دستگاه فکس سرور قدرتمند، بهره مند می باشد؟

در بین تمامی دستگاه های فکس سرور موجود در بازار اعم از myFax، beezFAX، OceanFAX و .... تنها دستگاهی که می تواند تمامی ویژگی های یک دستگاه فکس را به صورت کامل و جامع و یک پکیج سرویس ارسال و دریافت فکس در اختیار سازمان ها قرار دهد برند برتر CoFax fax Server میباشد که می تواند هر انچه را که یا سازمان برای تجهیز سامانه فکس بدان نیازمند است را ارائه دهد. در واقع کوفکس تمامی قابلیت های دیگر برند های موجود در بازار را جمع اوری کرده و به صورت یک جا تمامی سرور های فکس را به صورت همزمان ارائه میدهد. از این جهت است که کوفکس، کامل ترین دستگاه فکس سرور در ایران می باشد.

فکس سرور کوفکس را بهتر بشناسیم

کوفکس Cofax fax Server می تواند به صورت هوزمان یک 1 تا 8 خط فکس را با بهره گیری از دو صف برای هر خط به صورت جداگانه مدیریت نمامی و تنها دستگاه فکس سروری می باشد که نسبت به دیگر رقبا و برند ها با سامانه اکتیو دایرکتوری سازگار بوده و کاربران را از بستر سرویس Window Server Active Directory Usres And Computers مدیریت میکند. کوفکس نسبت به دیگر برند ها از حافظه داخلی بالا تری برخوردار بوده واز 4 تا 32 گیگا بایت حافظه داخلی برخوردار است.

همچنین کوفکس می تواند تا 1000 کاربر را به صورت همزمان به سامانه فکس سرور درون سازمانی مجهز نماید و مدیریت کند. کوفکس دارای یک سال پشتیبانی و دوسال گارانتی رایگان می باشد و گروه مهندسی شبکه پال نت تنها نماینده رسمی و انحصاری در ایران می باشد. کوفکس تنها دستگاه فکسی میباشد که می تواند با تمامی اتوماسیون های اداری ارتباط برقرار کند.

کوفکس مورد تایید تمامی سازمان ها و ارگان های دولتی بوده که تا به امروز از این دستگاه قدرتمد فکس سرور استفاده می کنند و انرا کامل ترین و بی رقیب ترین دستگاه فکس سرور سازمانی معرفی می کنند.

دموی انلاین و حضوری دستگاه فکس سرور کوفکس

خانه فکس ایران وابسته به گروه مهندسی شبکه پال نت می توانند با ارائه دموی انلاین و حضوری از تمامی امکانات و ویژگی های دستگاه فکس سرور کوفکس، توضیحات انلاین بر روی دموی دستگاه فکس سرور کوفکس، تنظیمات مدیریتی فکس سرور سخت افازری کوفکس، امکانات اتصال به سرویس اکتیو دایرکتوری، امکانات اتصال به انواع ایمیل سرور ها و اتوماسیون های اداری و تمامی قابلیت های برتر دستگاه Cofax Fax Server، بستری متمایز را برای تصمیم گیری بهتر مدیران IT، کارشناسان فناوری اطلاعات ایجاد نماید.

جهت دریافت دموی انلاین و یا حضوری دستگاه فکس سرور کوفکس، به عنوان کامل ترین دستگاه فکس سرور تحت شبکه سخت افزاری در بازار فناوری اطلاعات ایران، با شرکت گروه مهندسی شبکه پال نت، تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره و دموی رایگان کارشناسان و متخصصین فکس خانه فکس ایران، بهره مند شوید.

 

برای مشاهده اخبار فناوری اطلاعات و جدیدترین خبرهای حوزه کامپیوتر و مطالب آموزشی ویندوز به کانال تلگرام گروه ما بپیوندید.

لینک جوین در کانال تلگرام

 

 

 

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper